Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Inderdaad Kikker. En daarom hebben we al eens wat gezegd over die persoon. Helaas weet ie dus niet van ophouden.

 

 

Maar ik heb een lekkere cocktail voor je gesjeekt. Laten we die maar eens nemen. :wine:

bewerkt door Helmine
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mij maar een kopje muntthee.

Vandaag gewoon gewerkt. Morgen maar cachen (of eigenlijk treinen). Wordt een ritje van 2.35 uur voor een enkele reis. Waar ben ik aan begonnen. :hammer:

 

Maar goed: Kikker je krijgt later op de avond wel mail. Kijk ik eerst of ik een planning kan maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mij maar een kopje muntthee.

Vandaag gewoon gewerkt. Morgen maar cachen (of eigenlijk treinen). Wordt een ritje van 2.35 uur voor een enkele reis. Waar ben ik aan begonnen. :hammer:

 

Maar goed: Kikker je krijgt later op de avond wel mail. Kijk ik eerst of ik een planning kan maken.

 

2.35 uur in de trein. Waar ga je he-le-maal naar toe Tov?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, Od goed plan. Eens even kijken. Volgen mij had ik hier nog een Bushmills staan. En ook een Glen Morange. Er is nog een drupje Oban en een hele fles Jamesons. Welke zal ik voor je inschenken? :beerchug:

 

Sheek ik ondertussen nog een cocktailtje voor Kikker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Died, jouw schrijfsels zijn een aanwinst :smartass:

 

Nieuwsgierig als ik ben, kijk ik op jouw profiel en zie daar o.a. jouw locatie. Die suggereert dat je in een graafmachine woont. forumsmiley1173.gif

Dus daarom vind ik nooit een cache. Ik heb de gps iets bijgesteld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...