Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

:eek:

Ach ja, kinderen blijven kinderen, altijd weer tot de orde roepen.

 

Sorry Thex. Bai de wee, afgelopen maandag of dinsdag zag ik in Apeldoorn een man lopen die sprekend op jou leek. Kan jij dat zijn geweest?

 

Iets met je te bespreken zillah. Tja, zo goed is mijn geheugen nou ook weer niet. Effe denken.

 

Trouwens, die Thex-man kwam uit de Hema, alwaar ze lekkere worsten verkopen, dus je zou het kunnen zijn geweest.

 

Zillah, ik weet het weer!

 

Waarom staat Ant aan kop met 47 likes, terwijl hij nogal stil is? Of is dat juist zijn stille kracht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mamazillah72, kunnen we ter zake komen?

Over 10 minuten, ik ga eerst even tanken. Trouwens raar, whiskey kost al gauw 20 euro per liter en benzine 1,80. En iedereen maar zeuren over de benzineprijs. Voor mij mag het andersom. Als ik 1,80 betaal voor whiskey kom ik toch niet meer toe aan rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het weer heeft niets te maken met de likes van Ant. Maar omdat ik blijf carambalen in mijn eentje wordt alles aan elkaar geplakt.



Maar goed, het gaat hierom en wel daarom ter zake over het waarom.

 

Hoe ga jij de kerstcache voor jou zoeken? Alleen, met grut of met zijn allen. Voorkeur? Met de auto, fietsend of loops?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Trouwens, die Thex-man kwam uit de Hema, alwaar ze lekkere worsten verkopen, dus je zou het kunnen zijn geweest.

 

Dat is He r Ma n, mijn broer, een rare worst is'ie.

Die Ant puntjes aan top, komt door die schatten van Mss Piggy's mijn nobele 53 in luttele dagen geroofd hebben. Wel eens naar de muppets gekeken ?

Trek je conclusies maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name=thex" post="336562" time="1355525016] Die Ant puntjes aan top, komt door die schatten van Mss Piggy's mijn nobele 53 in luttele dagen geroofd hebben. Wel eens naar de muppets gekeken ? Trek je conclusies maar.

Een gevolg van een duidelijk minnelijke actie richting mijn schamele 2 puntjes die perse in het negatieve getrokken moest! Tja, Thex, je was gewaarschuwd. :hug:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...