Tovenaartje Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Jiejie, waarom krijgen jullie steeds wit en moeten wij het steeds met regen doen? Nou ja, wij krijgen in ieder geval een goed gevulde vijver. Kan kikker nog lekker nagenieten van het event. "knip" Hoe hebben de cafégangers deze dag ervaren? Ik wilde een cache gaan doen voordat ik in Utrecht naar de Hobbit ging. Helaas vond NS dit geen goed idee en liet me stranden in Houten. Gelukkig was mijn vader zo lief om even vanuit Culemborg me te redden en keurig op tijd in Utrecht af te leveren. Na de goede film even snel nog een cache meegepakt. En na afloop met Mathemagician_nl (die de cache overgeslagen had) op het Statenjacht gegeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 MMJJT? Heb jij die kikkers? We vroegen ons al af waar ze gebleven zouden zijn Wij zoeken, zoeken, zoeken, maar natuurlijk nergens te vinden. Ja! De koffie is klaar en leg de kikkers maar op de bar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 A! Fijn! Het vernieuwde forum is nu ook prima te gebruiken op mijn mobiel! Ik ben er weer! Koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Hey Casteel, heb jij de koffie gezet? Dan lust ik wel een bakkie. Ga ik op Kikkerjacht. Ze zijn allemaal van de bar gesprongen, wat en chaos. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Mag ik Kikkers bedanken voor een griekse TB? Gisteren kwam daar zomaar de Kerstman in een GEEL autootje langs! Doe maar een lekkere cappuchino met een stuk warme kerststol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 En heeft iedereen zijn lootje al binnen voor het Kerstevent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 En beer, mij getrokken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mmjjt Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Jep kikker, trok mijn tas open en er kwam een vissenkom vol uit rollen. Maar hier op het bedrijf smullen ze er nu van hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 En beer, mij getrokken ? Kinderen die vragen worden overgeslagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 [quote name=Pa en Ma Beer" post="336403" time="1355394975][quote name=thex" post="336400" time="1355392334] En beer, mij getrokken ? Kinderen die vragen worden overgeslagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Yeahhhh! rrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik ben ont-r-d! En nog de goeie r ook! :clap: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Woehoe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Geweldig Died Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Pffffff wat een gelog. Denk je bij 12 klaar te zijn, moet je er nog twee loggen. Is er een kop warme choco beschikbaar om bij te komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 En beer, mij getrokken ? Kinderen die vragen worden overgeslagen. Dat klinkt als ja Yeahhhh! rrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik ben ont-r-d! En nog de goeie r ook! :clap: Ik herken je haast niet meer Dierderik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten