de kikkers Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Komt goed! Je mist alleen nu een avondwandelingetje waarbij je een zaklampje nodig hebt. Zullen we een bamidoos met de restjes boerenkool aan Hemlnine meegeven? Dan heb je donderdag ook te eten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Wel worst erbij graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Doe maar extra veel worst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 zeker 3 van de 175 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Ff kijken hoor, aantal deelnemers ca 90. 175 worsten. Max een halve tot 3/4 worst pp. Maakt dat er max 75 worsten op gaan...... Thex dit wordt een waar worstenfeest!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Aankondiging:Op 12-12-12 zullen er in alle filialen van een nogal grote winkel géén worsten meer aanwezig zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Zal me Wurst wezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iersesetter Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 morgen een paar worsten inslaan. B2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Ik heb het verhaal van Thex met veel aandacht gelezen Ik vraag me sinds die tijd alleen af, wie hiermee bedoeld wordt! Ik ken namelijk geen geocacher die loodgieter van beroep is, dus ik geef het op... B2: héél verstandig! Woensdag zijn alle worsten in het hele land uitverkocht! Is het al koffietijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Ehh, hier nog niet. Het eten staat net op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Hey Tov: Wat begrijp ik? Zien en spreken we elkaar morgen niet? Ik ben echt wel toe aan een bakkie troost nu Nog meer liefhebbers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Nee, te weinig vertrouwen in de NS dat ik binnen redelijke tijd weer terug ben. Maar ik kan wel een keer bij wat warmer weer kijken of ik een dagje cachen bovenin Noord-Holland plan. Moeten er natuurlijk wel leuke caches zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 7 december 2012 Auteur Share Geplaatst 7 december 2012 #kikker zijn er genoeg parkeerplaatsen op 12-12-12 .? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Ja hoor, je kunt parkeren bij de Aldi, want daar komt toch niemand meer. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Od. Voor 12-12-12 én het volgende event mag je chef communicatie worden. Dan gaat het helemaal goedkomen Ja: Hooning Parkeerruimte ruim voldoende. Er is in de buurt een hotel met mega veel parkeerplekken. 90 deelnemers, ongeveer 45 autootjes. Ja dat moet voldoende zijn... Ik neem aan dat de Helderse cachers allemaal op de fiets komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten