regenboog2 Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Jazeker, voor iedereen minimaal twee (zlef heb ik al stiekem geproefd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Zillah: Je bent zo stil de laatste dagen. Ik neem maar aan dat het de Kerstdrukte is. Ik heb je nog helemaal niet gevraagd hoe je Kerstcache is. Ben je er een beetje blij mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 22 december 2012 Auteur Share Geplaatst 22 december 2012 #kikker had jij mijn p.m. nog ontvangen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Zeg Hooning, hier hebben we geen geheimen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 22 december 2012 Auteur Share Geplaatst 22 december 2012 Zeg Hooning, hier hebben we geen geheimen... en dat het nog over jouw gaat ook he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Vertel het mij dan maar 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 We zijn hier al betiteld als de viva of margriet....dus het mag, gooi maar op tafel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 margarita dan maar 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Oei dat is lekker, doe mij er ook maar 1 of 2 of 3 of 4 of 5 of 6 of 7 of 8 enz. enz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 #kikker had jij mijn p.m. nog ontvangen? Hooning:Het antwoord mocht even duren, omdat ik net de Margriet zat te lezen. Maar ik wil graag familiegeheimen met je delen, dus je hebt inmiddels pm terug. Willen jullie me even niet storen? Ik ga nu namelijk even de weekend doorbladeren... TP: Hoe was je halve marathon? Speciaal voor jou hebben we brandende vuurkorfjes op het terras gezet Enne Hooning: Ik zit sinds 12-12-12 in het café te wachten op een drankje wat je me die dag aangeboden hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 (bewerkt) Enne Hooning: Ik zit sinds 12-12-12 in het café te wachten op een drankje wat je me die dag aangeboden hebt... Maar kikker toch, dat is toch niet nodig? Ik heb een heerlijk sapje voor je op tafel gezet, kijk maar. 22 december 2012 bewerkt door regenboog2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Kikker is nog druk met haar roddelblaadje. Denk dat je het beter nog even een uurtje in de koelkast kan zetten. Dan is het straks lekker koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Regenboog: fantastisch! Een lekker sapje Daar had ik net trek in Ik eet er gelijk een paar Kerstbonbonnetjes bij. Daarna laat ik onze mooie café-bonboniére wel een rondje doen. Je mag vaker een sapje maken Regenboog Dit smaakt een partijtje lekker. Nu stop ik maar even, anders moet fam alwéér de dweilmachine uit de kast toveren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Sinds wanneer kan fam toveren? Ik ben toch het enige tovenaartje hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Kikker, je eet af en toe toch ook wel eens gezond? Je bonbon leg ik nog wel even opzij, want ik heb net gegeten. Spaghetti en er is nog wat over (variatie op die van TP). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten