Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik had vandaag een kertsgroet willen geven. Doe dit niet omdat de kerstgedachte hier niet heerst. Dankzij vooral lui die hier anders nooit komen met hun dubbele accountjes en ooit gebande alterego's (wegens ernstige ruziemakerij en doodbedreigingen) is dit Cafe wat mij betreft gesloten. Jammer dat de huidige beheerders dit niet zien. Ik ga niet in discussie omdat ik weet en gezien heb dat dit niet lukt. Met "sluiten" van het Cafe op kerstavond sluit ik ook mijn aanwezigheid hier. Heb eenmaal de eigenaar recent ontmoet, en eerlijk gezegd: was niet na 10 jaar aanwezigheid hier niet erg onder de indruk. Niets zeggend voer de boventoon. In retroperspectief: wat mij deze site dit jaar heeft opgeleverd is beter elders geboden. Ik verkoos er echter geen gebruik van te maken, Je moet je ergens toe beperken. Er zijn betere technische hulpmiddelen. Ik dank de moderators voor het recent vernietigen van 2 onschuldige extra accounts. Zo zie je maar: de een mag wel de andere niet, en eerlijk gezegd een rechtvaardige lijn wordt er niet uitgezet. Adios Amigos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met dank aan Pa Kikker :clap: Het was zoeken :crybaby: maar we hebben het Opkikkertje terug gevonden!

 

Helemaal TOP! Er is niets veranderd alleen van frontpage naar achterbuurt! Ik heb inmiddels óók even aan het radio kanaal gesleuteld, dat kán nu fam. er niet is, Van SR naar de top 2000.

Laat ik zojuist de kaskraker van Vader Abraham voorbij horen komen :) Daar in het kleine café aan de haven... :beerchug:

Fijne Kerst allemaal :newyear:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Kikker, je hebt de weg weer gevonden. Maar er is wel iets veranderd, nieuwe gasten zullen er niet komen. Het forum is voornamelijk bedoeld voor serieuze zeurpieten die mensen mogen beledigen.

Heb jij nog leuke dingen op het programma deze kerstdagen? Wij zijn net terug van het kerstdiner in een Grieks restaurant.

In de speellijst van SR zag ik vanmiddag dat het door mij aangevraagde nummer voor jou vanochtend is gedraaid tussen 10 en 11, heb ik helaas gemist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat een berichtje te lezen van een nieuwe klant was ie op eens verdwenen gek he ??

Maar ik heb hem bewaard voor anderen dus ..................

 

...............

......

 

Geplaatst Gisteren, 23:38

Als newbie heb ik mij natuurlijk aangepast aan de algemene toon die op het forum gangbaar is.

Maar nu blijkt dat er mensen zijn die zich aan die gangbare toon ergeren.

Mensen die zich kennelijk toch steeds niet kunnen inhouden en dan op de link van het GeoCafé drukken.

En zich vervolgens groen en geel ergeren.

 

Vanaf dag één was al wel duidelijk dat er op dit forum een stammenstrijd gaande is.

Tussen oudgedienden die verlangen naar een verleden dat nooit terugkomt en mensen die inzien dat dingen nu eenmaal hun eigen momentum hebben.

Het is mij onbekend of de mensen die zich groen en geel ergeren dezelfde zijn als de verzuurde oudgedienden. Aannemelijk lijkt dat wel, maar weten doe ik het niet.

 

In ieder geval hebben nu dus de mensen die zich groen en geel ergeren de macht die ze klaarblijkelijk hebben, aangewend om het café op een zijspoor te dirigeren.

In het gunstigste geval kan dat geïnterpreteerd worden als een motie van afkeuring, in het slechtste geval als een poging tot wegpesten.

 

Ik beschouw mijzelf niet als een partij in deze strijd. Ik heb mij slechts aangepast zonder mijn persoonlijke voorkeur een rol te laten spelen en zonder kennis van de ressentimenten uit het verleden.

Tot nu toe heb ik met veel plezier op het forum vertoefd, al had de onzin van mij ook wel wat minder gemogen. Maar nu de mensen die zich groen en geel ergeren mij dwingen om partij te kiezen is voor mij het plezier wel weg. Een dergelijke keuze zal ik nooit maken. De sfeer op het forum kan onmogelijk goed worden zolang deze zinloze en onmogelijk te winnen strijd nog gaande is.

 

Dit draadje gaat over verdwijnen. Ik ga dus ook maar verdwijnen. Ik doe deze dingen voor het plezier en als dat niet mogelijk blijkt, dan doe ik het liever niet. Een prettige kerst iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wordt steeds erger. Op de topic "Alles verdwenen" verdwijnen nu ook reacties. De reactie van Vlindertje staat er nog wel op, maar het antwoord van Thex is weggehaald alsmede alle volgende reacties. Onder meer die van mij, waarin ik zeg dat er wel meer verdwijnt van de pagina. Sommige mensen mogen alles zeggen, iedereen beledigen, alles afkraken. De mensen die denken de wijsheid in pacht te hebben. De rest moet zijn mond houden. Heeft misschien te maken met connecties die men heeft.

 

Opmerkingen en kritiek van de beheerder(s) is gegroeid naar steeds verdergaande censuur. Op zo'n forum voel ik mij niet meer thuis. Misschien dat er nog iemand wil reageren op deze post, ik volg het tot middernacht. Dan trek ik de stekker er uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier was ik een tijdje geleden al bang voor. Dat de negatieve mensen de overhand zouden krijgen en dus uiteindelijk hun zin krijgen. Namelijk dat iedereen uit het café verdwijnt en daarmee ook heel veel gezelligheid.

Waarom laat .iedereen zich wegjagen door een groepje negatieve personen. Volgens mij zijn er namelijk meer mensen op het forum die wel respect voor de ander hebben. Kunnen we dat negatieve geklets niet gewoon negeren? Natuurlijk vind ik het ook erg jammer hoe het soms gaat op het forum. Maar ik weiger het echt om de leuke dingen en de gezelligheid hierdoor te laten verpesten!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier was ik een tijdje geleden al bang voor. Dat de negatieve mensen de overhand zouden krijgen en dus uiteindelijk hun zin krijgen. Namelijk dat iedereen uit het café verdwijnt en daarmee ook heel veel gezelligheid.

Waarom laat .iedereen zich wegjagen door een groepje negatieve personen. Volgens mij zijn er namelijk meer mensen op het forum die wel respect voor de ander hebben. Kunnen we dat negatieve geklets niet gewoon negeren? Natuurlijk vind ik het ook erg jammer hoe het soms gaat op het forum. Maar ik weiger het echt om de leuke dingen en de gezelligheid hierdoor te laten verpesten!!!

De overdreven en onterechte censuur geven voor mij de doorslag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een nu moment:

 

Familie: Bedankt voor alle verbouwingen in het Opkikkertje en The Game

Od: Bedankt voor alle mooie gedichten.Graag hoor ik ons verzoeknummer bij SR terug. Wil je contacten?

Laris: Bedankt. Geef de kids een knuffel :)

Helm: Bedankt. We gaan beslist nog eens een keertje onder de paraplu staan zingen

Hooning: Bedankt voor de kennismaking met Lady.

Tov: Bedankt voor de Kikkers.

Thex: Bedankt voor de technische bijstand van 12-12-12..

Pa en Ma Beer: Bedankt. Ik hoop dat het snel weer beter gaat met het pootje.

Jie: Bedankt voor de koek uit Groningen.

Casteel: Bedankt voor de koffie.

Regenboog: Bedankt. Als ik voortaan een regenboog zie, zal ik aan jullie denken

Ant en Phoenix Night: Bedankt voor super leuke caches en de stroopwafels natuurlijk

Diederikus: Bedankt. Het was kort maar krachtig

Team Ienniemieni: Bedankt. De boerenkool op 12-12-12 was best te snavelen!

 

Iedereen die ik vergeten ben: Sorry! Maar voor iedereen die de opzet van het café begreep, én waardeerde: BEDANKT!

Marco Borsato heeft eens een hit gezongen: Afscheid nemen bestaat niet...

 

Tot later...

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat een berichtje te lezen van een nieuwe klant was ie op eens verdwenen gek he ?? Maar ik heb hem bewaard voor anderen dus .................. ............... ...... Geplaatst Gisteren, 23:38 Als newbie heb ik mij natuurlijk aangepast aan de algemene toon die op het forum gangbaar is. Maar nu blijkt dat er mensen zijn die zich aan die gangbare toon ergeren. Mensen die zich kennelijk toch steeds niet kunnen inhouden en dan op de link van het GeoCafé drukken. En zich vervolgens groen en geel ergeren. Vanaf dag één was al wel duidelijk dat er op dit forum een stammenstrijd gaande is. Tussen oudgedienden die verlangen naar een verleden dat nooit terugkomt en mensen die inzien dat dingen nu eenmaal hun eigen momentum hebben. Het is mij onbekend of de mensen die zich groen en geel ergeren dezelfde zijn als de verzuurde oudgedienden. Aannemelijk lijkt dat wel, maar weten doe ik het niet. In ieder geval hebben nu dus de mensen die zich groen en geel ergeren de macht die ze klaarblijkelijk hebben, aangewend om het café op een zijspoor te dirigeren. In het gunstigste geval kan dat geïnterpreteerd worden als een motie van afkeuring, in het slechtste geval als een poging tot wegpesten. Ik beschouw mijzelf niet als een partij in deze strijd. Ik heb mij slechts aangepast zonder mijn persoonlijke voorkeur een rol te laten spelen en zonder kennis van de ressentimenten uit het verleden. Tot nu toe heb ik met veel plezier op het forum vertoefd, al had de onzin van mij ook wel wat minder gemogen. Maar nu de mensen die zich groen en geel ergeren mij dwingen om partij te kiezen is voor mij het plezier wel weg. Een dergelijke keuze zal ik nooit maken. De sfeer op het forum kan onmogelijk goed worden zolang deze zinloze en onmogelijk te winnen strijd nog gaande is. Dit draadje gaat over verdwijnen. Ik ga dus ook maar verdwijnen. Ik doe deze dingen voor het plezier en als dat niet mogelijk blijkt, dan doe ik het liever niet. Een prettige kerst iedereen.

Ah, dus daar is mijn post gebleven.

Ik heb Geoman een pm gestuurd met een paar vragen over het hoe en waarom van deze actie.

In principe ga ik er altijd vanuit uit dat mensen wel redelijke motieven hebben voor hun daden. Tenslotte is veel mijn mening gebaseerd op veronderstellingen en van horen zeggen. Als hij echter niet reageert of als de veronderstellingen toch correct blijken te zijn dan zie je mij hier niet meer terug. Het was een genoegen jullie te leren kennen, al was het dan kort. Als je me zoekt, dan vind je me waarschijnlijk bij de buren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...