Spring naar bijdragen

Samen Werken Aan Niet Gepubliceerde Cache


Richardo

Aanbevolen berichten

Hallo cachevrienden,

 

ik ben bezig met een nieuwe cache. Ik wil de, nog niet gepubliceerde, cachepagina delen met een cacher die me helpt.

Het moet kunnen want ik heb vorig jaar voor een cacher zijn nog niet gepubliceerde caches gecontroleerd. Ik kreeg via een door hem gegeven inlognaam en wachtwoord toegang tot de cachepagina. kon de puzzles controleren, links naar foto's e.d. werkten.

Iemand een idee hoe hij dat voor elkaar kreeg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik controleer ook caches van iemand. Hij maakt van de cache-pagina een pdf-bestand voor mij. Links naar foto's weet ik niet.

 

Je hoeft dan je wachtwoord dus niet prijs te geven.

bewerkt door Odlaniger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt me sowieso, dat wanneer je samen met een bevriende medecacher een cache gaat plaatsen, er een basis van vertrouwen zal zijn. In dat geval kun je toch gewoon je inloggevens aan elkaar geven? En mocht er toch eens onverhoopt onenigheid komen, dan verander je je wachtwoord. En na plaatsing van de cache is het eenvoudig om allebei de logjes te ontvangen. De ene op basis van het feit, dat hij of zij eigenaar is en de ander "bookmarkt" de cache, waardoor hij of zij automatisch de nieuwe logjes ontvangt voor die cache. Weet uit ervaring, dat dit uitstekend werkt!!! Veel succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je hem niet je inloggegevens wilt geven, kun je ook een nieuw account aanmaken en daaronder de cache maken. Vlak voor publicatie, als alles is gecontroleerd adopteer je met je eigen account van de nieuwe account.

De nieuwe account kun je dan verder ongebruikt laten of bij een eventuele andere cache gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt me sowieso, dat wanneer je samen met een bevriende medecacher een cache gaat plaatsen, er een basis van vertrouwen zal zijn. In dat geval kun je toch gewoon je inloggevens aan elkaar geven? En mocht er toch eens onverhoopt onenigheid komen, dan verander je je wachtwoord. En na plaatsing van de cache is het eenvoudig om allebei de logjes te ontvangen. De ene op basis van het feit, dat hij of zij eigenaar is en de ander "bookmarkt" zet de cache op z'n watchlist, waardoor hij of zij automatisch de nieuwe logjes ontvangt voor die cache. Weet uit ervaring, dat dit uitstekend werkt!!! Veel succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een mogelijkheid is dat degene die jou wilt helpen de cache tijdelijk adopteert. (werkt ook met nog niet gepubliseerde caches)

 

Is hij klaar met helpen, dan adopteer je je eigen cache terug.

 

Je hoeft dan geen accounts, paswoorden, nieuw account aan te maken of bestanden uit te wisselen.

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...