Spring naar bijdragen

Kan Iemand Mij Dit Verklaren


rigo521

Aanbevolen berichten

Iemand "C@niche" logt mijn caches, deze persoon is per 20 okt 2012 member en heeft al meer dan 3000 founds staan.

Met de melding " 3639 Voorheen gevonden als Pirates Of Love nu alleen verder als C@niche.

Previously found as Pirates Of Love, now proceeding as C@niche"echter vindt ik de oude naam nergens terug.

En mag dit zo maar op deze mannier. Als deze persoon zijn naam veranderd blijft de member datum als vanouds. Volgens mij is dit niet in de haak. Of zit ik er naast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Iemand "C@niche" logt mijn caches, deze persoon is per 20 okt 2012 member en heeft al meer dan 3000 founds staan.

Met de melding " 3639 Voorheen gevonden als Pirates Of Love nu alleen verder als C@niche.

Previously found as Pirates Of Love, now proceeding as C@niche"echter vindt ik de oude naam nergens terug.

En mag dit zo maar op deze mannier. Als deze persoon zijn naam veranderd blijft de member datum als vanouds. Volgens mij is dit niet in de haak. Of zit ik er naast.

Blijkbaar een team dat uit elkaar is gegaan en nu onder twee namen verder gaat. Over het al dan niet mogen loggen onder de nieuwe teamnaam is op dit forum al meer geschreven. Ik zou me er niet druk over maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De naam Pirates Of Love is inderdaad niet zo terug te vinden, maar er wordt wel ik andere logjes naar gerefereerd. De naam lijkt dus wel te hebben bestaan. Of "het in de haak" is kan ik niet beoordelen. Maar ik zou me er niet te druk over maken. Als het niet in de haak is houdt de cacher in kwestie zich zelf voor de gek. En dat is naar min bescheiden mening niet de moeite waard om je druk over te maken.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ontving ook zo'n owner bericht. Het team had de genoemde cache inderdaad gelogd. In zo'n geval accepteer ik zo'n extra log.

Als de originele naam niet te vinden is in de logjes dan zou ik er wel een berichtje aan wagen.

 

Of het officieel mag (m.a.w. of de cacher recht heeft op zo'n log) is een andere discussie.

De basisregel 'alleen loggen op internet als je naam in het logboek staat' is hier immers niet gevolgd.

Dat gebeurt ook als kinderen van een team achteraf besluiten om zelfstandig te gaan loggen.

Toch vind ik het niet onredelijk en laat ik het zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij betreft is de nette manier inderdaad alleen loggen wat je zelf in het logboek hebt genoteerd. Dus als team uit elkaar, dan opnieuw beginnen.

 

Er zijn echter mensen voor wie de hoeveelheid gevonden caches extreem belangrijk is. Deze kunnen het niet verkroppen dat ze weer op 0 moeten beginnen en loggen dus alle caches die ze als team ook hebben gevonden. Misschien dat ze er op dat moment niet eens bij aanwezig waren, maar dat weten ze zeker van lang geleden vast niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In den beginne had je Pirates of Love. Dat team bestond uit 2 mensen.

Sinds kort is de relatie tussen deze 2 mensen geëindigd.

Persoon 1 behoudt het account, maar verandert alleen de naam, namelijk naar Strunen. Niemand die dat merkt.

Persoon 2 wil ook graag verder, en moet dus een nieuw account aanmaken. Dat wordt C@niche. C@niche wil erg graag de founds van Pirates of Love meenemen (logisch). Dat merk je alleen wel, want die caches worden opnieuw gelogd.

 

Wat is nou helemaal het probleem? Niets toch?

 

edit: tikvautjes

bewerkt door Malyenki
  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In den beginne had je Pirates of Love. Dat team bestond uit 2 mensen.

Sinds kort is de relatie tussen deze 2 mensen geëindigd.

Persoon 1 behoudt het account, maar verandert alleen de naam, namelijk naar Strunen. Niemand die dat merkt.

Persoon 2 wil ook graag verder, en moet dus een nieuw account aanmaken. Dat wordt C@niche. C@niche wil erg graag de founds van Pirates of Love meenemen (logisch). Dat merk je alleen wel, want die caches worden opnieuw gelogd.

 

Wat is nou helemaal het probleem? Niets toch?

 

edit: tikvautjes

Ik zou dat ook hebben.

 

Ik cache vrij veel. Iets meer als mijn vrouw, die gaat niet mee de boom in.

Stel dat we uit elkaar gaan, dan houdt zij het account.

En ik mag dan opnieuw beginnen? Denk het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig heb ik dat probleem niet. Mijn team bestaat uit me and myself. En ik ben niet van plan uit elkaar te gaan. Bovendien interesseren aantallen mij niet. Binnenkort start ik misschien wel een tweede account onder een andere naam en dan begin ik gewoon bij 0 :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou zeggen: neem allebei een nieuw account. Maar ja, mij doen die aantallen founds en andere statistieken helemaal niets. Dus ik heb makkelijk praten. :rolleyes:

 

Maar de banners blijkbaar wel. En zou je net zoveel lol hebben om ze een tweede keer te doen?

Voor mij is dan de verrassing eraf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die banners vind ik wel grappig ja.

Maar als ik vandaag te horen zou krijgen dat ik op 0 zou moeten beginnen, begin ik gewoon opnieuw zonder banners.

En ja, ik zou waarschijnlijk de caches in de buurt of waar ik toevallig langs kom even graaien om mijn naam erbij te zetten. Maar ook lang niet alles.

En caches als SOS, Liebe im Krieg en The Game (even een paar recente, maar in het verleden zijn er meer geweest) zou ik zo nog een keer lopen. En ja, als ik zeg lopen bedoel ik lopen. Bij dat soort caches zou ik niet zomaar naar het eindpunt gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...