Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb de afgelopen zondag een multi-cache online gezet, die je eigenlijk alleen 's nachts kunt doen. Die bestaat uit 5 stages (fysieke WP's)en de Final met het logboek. Het is een multi in de Elzas (Frankrijk). Maar tot dusver is er nog geen man op afgekomen om hem als FTF te loggen. Meestal is de FTF binnen enkele uren na publicatie geweest.

Vraag dus af wat ik verkeerd doe of zijn nachtelijke multicaches zowieso niet populair (er zijn er hier enkele nachtcaches, maar geen nachtmulti's).

info over deze cache

merci

Geplaatst

De nachtcaches waar ik in NL van gehoord heb zijn eigenlijk allemaal multi's. Maar ja, je moet er wel op uit in het donker dus iets minder bezocht? Elzas is toch net ff te ver rijden voor een FTF hoor ;-)

Geplaatst

[...] Het is een multi in de Elzas (Frankrijk). [...]

Vraag dus af wat ik verkeerd doe of zijn nachtelijke multicaches zowieso niet populair [...]

Geef me 80 liter diesel en zondag weet je het :dribble:

• Top! 1
Geplaatst
Dunbevolkt en misschien wonen er alleen verstandige mensen die FTF helemaal niet belangrijk vinden

Er zijn tussen de 600 en 800 actieve geocacheurs in de Elzas (op 1,7 miljoen inwoners). Maar velen gaan liever een hele serie tradi's zoeken, dan een multicache met meer dan vier stages. Het heeft toch met de 'teller' van het totaal aantal gevonden caches te maken. Slechts een paar geocacheurs scoren het overgrote deel van alle FTF's in de region.

RandoLoup

Geplaatst

En die komen 's-nachts hun bed niet uit. Maarre, je moet ons niet vragen waarom locals de cache niet doen. Wij zitten hier long-distance te wezen.

Geplaatst

En die komen 's-nachts hun bed niet uit. Maarre, je moet ons niet vragen waarom locals de cache niet doen. Wij zitten hier long-distance te wezen.

Precies, als zo'n cache hier had gelegen waren er al tien teams geweest.

Geplaatst

Nog geen FTF tot dusver, die komt wel een keer. Het aantal geocacheurs per km2 is nog niet zo groot. Het voordeel is wèl dat er in de Elzas en in Lorraine nog veel kan op het gebied van geocaching, zonder dat iemand er moeilijk over doet.

de Gouden Uil

Geplaatst (bewerkt)

"Geocacheur" Met zo'n naam ben je vast een kwaliteit cacher. :yes:

Volgens mij óók! Dat willen vast heel veel geoketsers worden, hoop ik :yes:

bewerkt door de kikkers
Geplaatst (bewerkt)

Zit daar een keurmerk aan vast, zo'n geocacheur? En zijn de meisjes dan een geocacheuse?

bewerkt door Helmine
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...