RandoLoup Geplaatst 2 oktober 2012 Geplaatst 2 oktober 2012 Ik heb de afgelopen zondag een multi-cache online gezet, die je eigenlijk alleen 's nachts kunt doen. Die bestaat uit 5 stages (fysieke WP's)en de Final met het logboek. Het is een multi in de Elzas (Frankrijk). Maar tot dusver is er nog geen man op afgekomen om hem als FTF te loggen. Meestal is de FTF binnen enkele uren na publicatie geweest. Vraag dus af wat ik verkeerd doe of zijn nachtelijke multicaches zowieso niet populair (er zijn er hier enkele nachtcaches, maar geen nachtmulti's). info over deze cache merci
Duifjes Geplaatst 2 oktober 2012 Geplaatst 2 oktober 2012 De nachtcaches waar ik in NL van gehoord heb zijn eigenlijk allemaal multi's. Maar ja, je moet er wel op uit in het donker dus iets minder bezocht? Elzas is toch net ff te ver rijden voor een FTF hoor ;-)
Team Professor X Geplaatst 2 oktober 2012 Geplaatst 2 oktober 2012 Dunbevolkt en misschien wonen er alleen verstandige mensen die FTF helemaal niet belangrijk vinden 2
Triskelle Geplaatst 2 oktober 2012 Geplaatst 2 oktober 2012 [...] Het is een multi in de Elzas (Frankrijk). [...] Vraag dus af wat ik verkeerd doe of zijn nachtelijke multicaches zowieso niet populair [...] Geef me 80 liter diesel en zondag weet je het 1
MacDD Geplaatst 3 oktober 2012 Geplaatst 3 oktober 2012 Mogelijk volgend jaar zomer. Kun je hem tot die tijd even disablen?
RandoLoup Geplaatst 3 oktober 2012 Auteur Geplaatst 3 oktober 2012 Dunbevolkt en misschien wonen er alleen verstandige mensen die FTF helemaal niet belangrijk vinden Er zijn tussen de 600 en 800 actieve geocacheurs in de Elzas (op 1,7 miljoen inwoners). Maar velen gaan liever een hele serie tradi's zoeken, dan een multicache met meer dan vier stages. Het heeft toch met de 'teller' van het totaal aantal gevonden caches te maken. Slechts een paar geocacheurs scoren het overgrote deel van alle FTF's in de region. RandoLoup
thex Geplaatst 3 oktober 2012 Geplaatst 3 oktober 2012 En die komen 's-nachts hun bed niet uit. Maarre, je moet ons niet vragen waarom locals de cache niet doen. Wij zitten hier long-distance te wezen.
MacDD Geplaatst 3 oktober 2012 Geplaatst 3 oktober 2012 Maar het is sowieso een feit dat multi's stukken minder worden gedaan. Ook hier in de lage landen.
Team Professor X Geplaatst 4 oktober 2012 Geplaatst 4 oktober 2012 En die komen 's-nachts hun bed niet uit. Maarre, je moet ons niet vragen waarom locals de cache niet doen. Wij zitten hier long-distance te wezen. Precies, als zo'n cache hier had gelegen waren er al tien teams geweest.
RandoLoup Geplaatst 4 oktober 2012 Auteur Geplaatst 4 oktober 2012 Nog geen FTF tot dusver, die komt wel een keer. Het aantal geocacheurs per km2 is nog niet zo groot. Het voordeel is wèl dat er in de Elzas en in Lorraine nog veel kan op het gebied van geocaching, zonder dat iemand er moeilijk over doet. de Gouden Uil
antarctica Geplaatst 4 oktober 2012 Geplaatst 4 oktober 2012 Het moet toch heerlijk zijn om de grens over te gaan en plotseling Geocacheur te worden! Beter dan Geoketser in regenrijk Nederland! A
de kikkers Geplaatst 4 oktober 2012 Geplaatst 4 oktober 2012 Helemaal mee eens Ant. Ik wil óók graag geocacheur worden!
de-fam Geplaatst 4 oktober 2012 Geplaatst 4 oktober 2012 "Geocacheur" Met zo'n naam ben je vast een kwaliteit cacher. 1
de kikkers Geplaatst 4 oktober 2012 Geplaatst 4 oktober 2012 (bewerkt) "Geocacheur" Met zo'n naam ben je vast een kwaliteit cacher. Volgens mij óók! Dat willen vast heel veel geoketsers worden, hoop ik 4 oktober 2012 bewerkt door de kikkers
Helmine Geplaatst 4 oktober 2012 Geplaatst 4 oktober 2012 (bewerkt) Zit daar een keurmerk aan vast, zo'n geocacheur? En zijn de meisjes dan een geocacheuse? 4 oktober 2012 bewerkt door Helmine
Aanbevolen berichten