iersesetter Geplaatst 10 oktober 2012 Geplaatst 10 oktober 2012 Sinds gisteren problemen zoals hierboven beschreven: Kaart wordt niet zichtbaar (geocaching maps) Via een omweg een cache openen geeft wel beschrijving van de cache maar geen enkele log. Wat kan ik doen om weer op de kaart caches te kunnen zoeken die ik nog wil gaan vinden?? baasje 2
Heracross Geplaatst 10 oktober 2012 Geplaatst 10 oktober 2012 Sinds gisteren problemen zoals hierboven beschreven: Kaart wordt niet zichtbaar (geocaching maps) Via een omweg een cache openen geeft wel beschrijving van de cache maar geen enkele log. Wat kan ik doen om weer op de kaart caches te kunnen zoeken die ik nog wil gaan vinden?? baasje 2 zit je dan op GC.com of GC.nl?
iersesetter Geplaatst 10 oktober 2012 Geplaatst 10 oktober 2012 Maps van com. Deze ziet er maagdelijk wit uit. er wordt niet opgestart?? Als ik via een omweg een cache bekijk, 1 die ik al gevonden heb dan wordt er niet 1 log getoond. Ook decrypt van een hint wil niet lukken. Wie heeft er een goed idee?? baasje 2
de-fam Geplaatst 10 oktober 2012 Geplaatst 10 oktober 2012 Vreemd, bij mij werkt het wel zoals het moet
iersesetter Geplaatst 10 oktober 2012 Geplaatst 10 oktober 2012 Alles doet het weer. Iets met ad-onn's plug-in's. baasje 2
iersesetter Geplaatst 11 oktober 2012 Geplaatst 11 oktober 2012 Java verwijderd en opnieuw geinstalleerd en het werkte weer. b1
regenboog2 Geplaatst 10 juli 2013 Geplaatst 10 juli 2013 Vanmiddag kon ik nog caches zien op de kaart, nu lukt het niet meer. Al opnieuw ingelogd, maar dat helpt (nog) niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden