Spring naar bijdragen

Geocaching.com/maps Werkt Niet Goed


Blade21

Aanbevolen berichten

Ik gebruik geocahing.com/maps om mijn caches op mijn GPSr te zetten.

 

Momenteel kan ik in Firefox de kaart niet schuiven en in Chrome kan ik de kaart wel schuiven maar kan ik de caches niet openen. Als ik er overheen ga met de cursor dan worden ze niet aktief.

 

Heeft iemand anders dit probleem ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik gebruik Mozilla Nightly. Dat is een 64 bit testversie van Firefox. Ik heb er even de standaard FF naast geïnstalleerd en die werkt wel.

 

Net even gechecked en mijn Chrome en Nightly werken nu allebei weer.

 

Het probleem is voor mij op gelost. Hopelijk voor jullie nu ook.

 

Ik ga nu wandelen.

bewerkt door Blade21
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik Mozilla Nightly. Dat is een 64 bit testversie van Firefox. Ik heb er even de standaard FF naast geïnstalleerd en die werkt wel.

 

Net even gechecked en mijn Chrome en Nightly werken nu allebei weer.

 

Het probleem is voor mij op gelost. Hopelijk voor jullie nu ook.

 

Ik ga nu wandelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is effectief een probleem met de geocaching.com maps in combinatie met Google Chrome.

 

Het probleem is gekend bij gc.com en er wordt gewerkt aan een oplossing...

 

Groundspeak is taking a look at this issue today and will hopefully have a solution soon. Thanks for your patience!

Meer info:

http://forums.ground...howtopic=301002

http://forums.ground...howtopic=301813

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zowel Google Chrome als Mozilla Firefox geïnstalleerd. Bij beide heb ik hetzelfde probleem dat je de caches niet kunt openen en niet d.m.v. search een bepaalde plaats op de kaart kunt selecteren. Hopelijk is de wijziging die ze gaan aanbrengen t.b.v. Chrome ook de oplossing voor Firefox.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zowel Google Chrome als Mozilla Firefox geïnstalleerd. Bij beide heb ik hetzelfde probleem dat je de caches niet kunt openen en niet d.m.v. search een bepaalde plaats op de kaart kunt selecteren. Hopelijk is de wijziging die ze gaan aanbrengen t.b.v. Chrome ook de oplossing voor Firefox.

Ik ondervind geen problemen met FF (15.0.1), noch IE. Enkel met Google Chrome werkt het aanklikken van caches op de Geocahing.com Map niet.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig. Het werkt bij mij weer als vanouds, zowel met Firefox als met Chrome. Ik had van FF al versie 15.0.1

Bij mij werkt het nog steeds niet met Google Chrome (Version 22.0.1229.79 m)

 

Als je héél ver uitgezoomd bent (caches zijn dan gekleurde blokjes) dan krijg je soms een popup venstertje. Maar is onbruikbaar om caches te selecteren en te openen.

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had het zelfde probleem. Maar het probleem ligt bij google zelf heb ik ergens gelezen. Er werd aan gewerkt om het probleem op te lossen.

Bij mij is het probleem inmiddels opgelost. :thumbup:

Groet Team Mineraal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...