Spring naar bijdragen

Kennismakingscursus Geocaching


jati

Aanbevolen berichten

Voor newbies en mensen die nog nooit een cache hebben gevonden, organiseren we zondag 24 juni een kennismakingscursus geocaching. De cursus is in Wageningen, begint om 13.30 en duurt tot ongeveer 16.30. We starten op een veldje bij ‘Nol in ´t Bosch’ (Hartenseweg 60 - N51 59.083 E5 43.044).

 

Voor de pauze gaan we in op de achtergronden van geocaching en vertellen we hoe je met een gps een schat kunt vinden. Daarna ga je in kleine groepjes op zoek naar een Traditional en een Multicache.

 

Na ongeveer anderhalf uur is het tijd voor een korte pauze met wat te drinken en een koek. :P

 

In deel twee van de cursus gaan we in op Mysteries en puzzels. We besteden o.a. aandacht aan de puzzels uit het boek d3Zusjes. Na de introductie kun je (weer in kleine groepjes) op zoek naar een mystery cache.

 

Als je zelf geen GPS hebt, kun je er een lenen.

 

In verband met het aantal plekken, moet je je van tevoren aanmelden. Kijk daarvoor op www.allesovergeocaching.nl.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zijn hier kosten aan verbonden?

 

Ja, ik heb even op de site van JaTi gekeken:

 

Prijzen De prijs voor de cursus is 20,00 euro incl. BTW. In geval van een groepje betalen de personen 2, 3, 4 etc. 10 euro p.p. De bedragen zijn inclusief consumpties, begeleiding, het boekje 'Alles over GPS in 20 pagina's en het gebruik van een gps (1 gps en 1 boek per groepje). Betaling contant bij aanvang van het event.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raar want op de andere site staat

 

Kennismakingscursus geocaching

Mensen die eens willen ervaren of geocaching iets voor hen is, kunnen meedoen met een gratis kennismakings-cursus. de cursus wordt gehouden op zondag 24 juni vanaf 13.30 a.s. in Wageningen.

 

Daar staat gratis

Beetje vreemd gratis en tocht moeten betalen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik de link van de eerste post volg, staat er inderdaad dat het de 24ste gratis is (had ik dus eerst ff moeten lezen :blush: ). Dus dan neem ik aan dat dit klopt voor die datum en geeft mij het idee dat het dus normaal wel geld kost. Wel mooi dat in tijden dat het voor veel mensen financieel wat minder gaat dat ze dit dan zo aanbieden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Op 16 september organiseren we voor de tweede keer een cursus geocaching.

 

De cursus is in Wageningen, begint om 13.30 en duurt tot ongeveer 16.30. We starten op een veldje bij ‘Nol in ´t Bosch’ (Hartenseweg 60 - N51 59.083 E5 43.044).

 

De gevorderdencursus zit helaas al vol. :( Er is nog wel plek in de beginnerscursus. :)

 

De cursus is als event aangemeld bij geocaching.com. Zie geocaching.com

 

Meer informatie vind je ook op www.allesovergeocaching.nl.

bewerkt door jati
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor newbies en mensen die nog nooit een cache hebben gevonden, organiseren we zondag 24 juni een kennismakingscursus geocaching.

 

 

Is dit slim? Het is (was)juist leuk als newbie de boel zelf n beetje te ontdekken, zeker omdat alles lekker geheim is. En mensen die niks weten van cachen (dreuzels dus) moet je niet alles gaan vertellen.

En volgens mij is er bij mij in de buurt ook zoiets gestart, waarna ik de meest achterlijke logs krijg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...