Spring naar bijdragen

Marinedagen 2012


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Als ik mag mee BBQ wordt het wel steeds aantrekkelijker om op jullie (mega) Event te komen. Mijn voorkeur is een T-Bone steak en doe er maar een halve liter (Maisel's Weise) bij i.p.v. ranja!

 

Hey Konijn,

 

ik vermoed dat ik je teleur móét stellen! Het BBQ feest was gister! Wat was dat genieten! Leuke mensen, nieuwe caches en als slagroom op een lekker ijsje: Kikker en konijn samen aan het cachen. Feest compleet!

 

Over de Marine Dagen: Er is genoeg te eten en te drinken op het terrein. Oók in het gebouw waar wij het event houden. Maar géén BBQ. Ik wil wel persoonlijk koffie voor je halen. Nu, wat vind je van dit aanbod?

 

Enne.....die T-bone met Maisel's Weise komt wat mij betreft he-le-maal goed! Alleen niet tijdens het MDE :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk met zo'n linkje kan ik wat. In eenmaal overzicht, bedankt Robje64! :thumbup:

 

En nu maar kijken hoe ver het gaat komen met die Mega Status! :dribble:

 

Korte reactie: Kikker heeft het druk....

 

Mega Status! We gaan er niet zo direct voor! Nadeel: Het is wel vééél kilometers rijden.

 

Maarre....anderzijds:Als die cachers wel willen komen :yes: Dan valt er zoveel moois, gezelligs en spannends te ervaren!

 

Wat dacht u van een mini-vakantie in deze stad. Een stad met de heel veel zonuren, strand, frisse lucht en een mega uitzicht! Kikker zou het weten, die zou direct komen! Overdag naar het event, 's avonds een lekkere strandwandeling en een paar caches.

 

He-le-maal SUPER toch! MEGA??????? Kikker is er klaar voor! :thumbup:

 

Misschien is deze reactie niet helemaal taalkundig correct. Jammer dan! Ik ga ff een hapje eten en daarna wandelen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

parkeerplaatsen.png

 

Met openbaar vervoer

 

De Marinedagen zijn goed bereikbaar met de trein.

NS zet rond opening- en sluitingstijd van het dagprogramma langere treinen in van en naar Den Helder.

 

Vanaf station Den Helder vertrekken regelmatig (gratis) bussen naar de marinehaven.

Als u wilt lopen naar de Nieuwe Haven, moet u rekening houden met een wandeling van ongeveer 20 minuten.

Vanaf het terrein rijden er geregeld bussen naar station Den Helder.

U heeft bij de busrit terug de keuze om een tussenstop te maken bij het Marinemuseum.

Het vertrekpunt van de bussen naar het station staat aangegeven op de plattegrond.

 

De eerste bus vertrekt rond 8.45 uur vanaf het terrein.

De Nieuwe Haven sluit om 19.00 uur voor publiek.

Bussen blijven rijden totdat bezoekers de haven hebben verlaten.

 

Houdt u rekening met extra drukte in de treinen en met uw laatste aansluiting als u van ver komt.

 

Met eigen vervoer

 

Vanaf de Afsluitdijk/Den Oever (A7) volgt u de N99 richting Den Helder.

Volg vervolgens de aanwijsborden ‘Koninklijke Marine’.

Dan betreedt u de Nieuwe Haven via de Zuidpoort, deze is vanaf 9.00 uur open.

 

Wanneer u de hoofdpoort wilt nemen, rijdt u door richting Den Helder.

Volg dan pas in Den Helder de aanwijsborden ‘Koninklijke Marine’.

 

De Nieuwe Haven is te bereiken via de VADM Moormanbrug.

Vanaf Alkmaar volgt u de N9 naar Den Helder.

Volg in Den Helder de borden Texel (NIET de borden Den Helder of Den Helder Centrum).

Zodra u het oude gedeelte van Den Helder binnenrijdt (aan de linkerhand grachtenpandjes/schipperswoningen, aan de rechterhand grachten met jachthavens),

neemt u de eerste brug rechts.

 

In het verlengde daarvan ligt de toegang tot de marinehaven: een brug met daarboven de tekst ‘Koninklijke Marine’.

 

Bezoekadres

 

Gebruik het volgende adres voor het plannen van uw route per openbaar vervoer of de navigatieapparatuur in uw auto:

 

Rijkszee- en Marinehaven 1

 

1781 ZZ Den Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marc je hebt helemaal gelijk, maar ook voor de kwaliteit en creativiteit van de Caches zoals de Kikkers dat ook afgelopen jaar ook hebben laten zien zou het jammer zijn als Cachers dit Event niet zouden willen/kunnen bezoeken.

 

Tevens krijgt men ook een geweldige mogelijkheid om het Defensie Onderdeel Marine eens van dichtbij te bekijken. Het is jammer dat dit onderdeel door de bezuinigingen van Hillen zo hard wordt getroffen.

 

Gewoon aanmelden voor het EVENT en een reisje naar Den Helder plannen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat goed. Deze post gaat gewoon verder zónder Kikker. Dat is super :yes:

 

Robje 64: Dankjewel voor de plattegrond. Auto's kunnen (meestal)op het Marineterrein geparkeerd worden. Komt u met de trein dan brengt één van de speciale ingezette MD bussen u tot op het terrein. DAt is héél goed geregeld!

 

MJMT: Nu nog maar 20 nachtjes slapen!

 

MJMW: Ja! Wij proberen inderdaad altijd wel iets leuks van een cache te maken :yes: Er wordt op dit moment heel hard geknutseld om 'íets' voor te bereiden.

 

Kom gewoon gezelig langs en GENIET van het MDE en de dingen om u heen!

 

Graag tot ziens :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schopje omhoog voor de Kikkers. :ph34r:

 

Dankjewel familie! Dat lukt nog niet echt goed, onszelf te voorschijn toveren in dit forum. Schopje heb ik af en toe nog nodig! Als het maar een klein schopje is, want ik ben óók maar een klein Kikkertje :yes:

 

Ik wil even een kleinigheidje delen met alle lezers van dit forum.

 

Gisteravond heeft Kikker twee nieuwe caches aan de reviewer aangeboden. Goed nieuws: Zij staan in de hold en komen tijdens het Marine Dagen Event GC3CJ25 online :yes:

 

Dankjewel reviewer(s) :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kikkers hebben druk vergaderd aan tafel over de shoarmabakjes van het café :blink:

 

Enorm lief dat jullie aan ons denken, maar NEEN het is ab-so-luut géén optie. Shoarma-bakjes zijn qua gewicht veels te licht

voor een cache in Den Helder. Het waait hier bijna altijd. Ik wil cachers dan óók aanraden om vooral naar het MDE te komen, want alle kopzorgen waaien vanzelf het hoofd uit :thumbup:

Bamibakjes :no: vallen óók af, om dezelfde reden!

 

Inmiddels heb ik mijn maaltje achter mijn kiezen. Ik zet Truus aan het werk, en kom naar het café voor een bakkie koffie :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...