de-fam Geplaatst 4 mei 2012 Share Geplaatst 4 mei 2012 Wij van wc eend, adviseren een schone bril. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 4 mei 2012 Share Geplaatst 4 mei 2012 @Antarctica: Als je er blij van wordt: In het land der blinden is 1 oog koning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 4 mei 2012 Share Geplaatst 4 mei 2012 @Odlaniger: hoe bedoel je "verwijderd"? Ik heb in dit draadje ook al aangegeven dat ik steeds opnieuw moet inloggen; bedoel jij dat ook? Antarctica Ik heb drie keer opnieuw moeten inloggen, maar inmiddels word ik weer geaccepteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 4 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2012 Hoera nog een >>>> http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=1de142f4-564d-4f62-8c6d-fc4dd14d90b6 <<<< Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 4 mei 2012 Share Geplaatst 4 mei 2012 Ik heb drie keer opnieuw moeten inloggen, maar inmiddels word ik weer geaccepteerd. Misschien eens flink achter je oren krabbelen, en bij jezelf denken dat dat misschien komt door de onzin die je verkoopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 4 mei 2012 Share Geplaatst 4 mei 2012 Ik heb drie keer opnieuw moeten inloggen, maar inmiddels word ik weer geaccepteerd. Misschien eens flink achter je oren krabbelen, en bij jezelf denken dat dat misschien komt door de onzin die je verkoopt. Zou kunnen, alhoewel... Dan was dit topic al ter ziele, ik ben niet de enige met wijze woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JandeBeHanger Geplaatst 5 mei 2012 Share Geplaatst 5 mei 2012 Misschien eens flink achter je oren krabbelen, en bij jezelf denken dat dat misschien komt door de onzin die je verkoopt. Gelukkig worden we allemaal ouder en wijzer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 5 mei 2012 Share Geplaatst 5 mei 2012 Gelukkig worden we allemaal ouder en wijzer. Inderdaad, ..........maar alleen de jaren gaan automatisch.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 5 mei 2012 Share Geplaatst 5 mei 2012 Iemand nog een bierje bij de koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 5 mei 2012 Share Geplaatst 5 mei 2012 @Casteel: bier én koffie: dan ben je echt wanhopig ( naar ..... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 5 mei 2012 Share Geplaatst 5 mei 2012 Jullie dwalen weer af van het onderwerp zoals altijd. Het ging om facebook als ik me goed herinner. Het begint echt griezelig te worden. Ik krijg vandaag ongevraagd per post een proefmonster met antirimpelcrême. Heb gelijk mijn foto van facebook gehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 5 mei 2012 Share Geplaatst 5 mei 2012 ......... antirimpelcrême ......... Dan kan ik je gerust stellen: ik gebruik het al jaren en het helpt echt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 5 mei 2012 Share Geplaatst 5 mei 2012 (bewerkt) ......... Het begint echt griezelig te worden. Ik krijg vandaag ongevraagd per post een ......... Je brengt me wel op een idee. Ik denk dat ik mijn foto op smoelboek vervang door één van de chippendales . Ik ben benieuwd wat er dan op MIJN deurmat valt? Edit: dikke vingers. 5 mei 2012 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 5 mei 2012 Share Geplaatst 5 mei 2012 ......... Het begint echt griezelig te worden. Ik krijg vandaag ongevraagd per post een ......... Je brengt me wel op een idee. Ik denk dat ik mijn foto op smoelboek vervang door één van de chippendales . Ik ben benieuwd wat er dan op MIJN deurmat valt? Edit: dikke vingers. En jij brengt mij weer op een idee. Ik plaats de afbeelding van een fles whisky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 5 mei 2012 Share Geplaatst 5 mei 2012 En jij brengt mij weer op een idee. Ik plaats de afbeelding van een fles whisky. Verwacht je dan, dat ze iets mee brengen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden