Odlaniger Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Volgens mij heeft de topic starter hier zelf zijn draadje laten ontsporen. @Odlaniger: je gaat hier toch niet af en toe onder een andere naam terug komen, he? Antarctica (die er ook een alter ego op na houdt) Klopt, het ging o.a. de goede kant op toen hij om Hollandse grappen vroeg. Ik terugkomen onder een andere naam? Ik zou niet/wel durven! En jouw alter ego is niet erg geheim, maar ik heb me wel even afgevraagd of jij bastos bent, je bent er toe in staat. Maar mijn vraag staat nog open: heb ik ook een ander emailadres nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolle1961 Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Maar mijn vraag staat nog open: heb ik ook een ander emailadres nodig? ik zou zeggen probeer het even, of is zelfs dat te hoog gegrepen voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Maar mijn vraag staat nog open: heb ik ook een ander emailadres nodig? Voor iemand met jou geheugen is 1 email adres al heel veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Maar mijn vraag staat nog open: heb ik ook een ander emailadres nodig? ik zou zeggen probeer het even, of is zelfs dat te hoog gegrepen voor je? Ok, ok, ok, ik probeer het even. Maar mijn vraag staat nog open: heb ik ook een ander emailadres nodig? Voor iemand met jou geheugen is 1 email adres al heel veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 de pagina van cache X Antarctica ooooo neeee niet weer he niet deze ik krijg nachtmerries van deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Maar mijn vraag staat nog open: heb ik ook een ander emailadres nodig? ik zou zeggen probeer het even, of is zelfs dat te hoog gegrepen voor je? Geprobeerd, lukt dus niet. Ik heb slechts één emailadres, dus einde verhaal. Hoog gegrepen en diep gevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 de pagina van cache X Antarctica ooooo neeee niet weer he niet deze ik krijg nachtmerries van deze Hey Vriend, ook weer aanwezig? Antarctica (die ontdekt heeft dat hij vrienden heeft) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 (bewerkt) de pagina van cache X Antarctica ooooo neeee niet weer he niet deze ik krijg nachtmerries van deze Hey Vriend, ook weer aanwezig? Antarctica (die ontdekt heeft dat hij vrienden heeft) ja beetje laat maar toch ff aanwezig beste vriend 23 april 2012 bewerkt door hooningkorf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 beste vriend Zwaar overdreven! Ik zou graag willen dat je deze woorden terug neemt! Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Geen land meer mee te bezeilen met dit topic...Dus kies ik maar weer voor het wijde sop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 beste vriend Zwaar overdreven! Ik zou graag willen dat je deze woorden terug neemt! Antarctica Goede vriend. Geen land meer mee te bezeilen met dit topic...Dus kies ik maar weer voor het wijde sop. Ik kies ook voor het sop, ga de afwas doen. Ben zo terug, of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 ... Dus even een vraag: ik kan op naam van de TS bastos geen found of hidden caches vinden. Schuilnaam voor dit forum? ... Gewoon een alibi van janwitloof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Maar mijn vraag staat nog open: heb ik ook een ander emailadres nodig? ik zou zeggen probeer het even, of is zelfs dat te hoog gegrepen voor je? Geprobeerd, lukt dus niet. Ik heb slechts één emailadres, dus einde verhaal. Hoog gegrepen en diep gevallen Als je gmail hebt heb je ongemerkt heel veel emailadressen in één Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 In één van de vorige topics kreeg ik het compliment van een andere levensgenieter (de-fam, triskelle of iemand anders, ben even vergeten welke persoon met een goed geheugen, ik dus niet, zie het topic over altzheimer) dat ik het leuk vind topics te laten ontsporen. Ik ben blijkbaar niet de enige al doe ik er deze keer weer graag aan mee. Dus even een vraag: ik kan op naam van de TS bastos geen found of hidden caches vinden. Schuilnaam voor dit forum? En een aanvullende vraag: kan ik op geo.com een tweede account aanmaken met een andere username en hetzelfde emailadres of heb ik dan ook een ander emailadres nodig? Er begint bij mij iets te dagen maar ik weet niet wat .....iets met een bar of zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tyros Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Hallo, is hier eigenlijk een moderator? Ik zie het verband met de titel van dit draadje niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden