Spring naar bijdragen

Symbool


bastos

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hollanders en andere Nederlanders zijn zo krenterig dat ze elkaars filmdoosjes rippen, die normaal gesproken toch al gratis zijn.

 

Zo goed bastos?

 

Belgen doen het beter. Die kopen bij de fotograaf gewoon fotorolletjes, bewaren de doosjes en gooien de filmrolletjes weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ casteel, nu ge het zelf aanhaald,ik heb nog een vraag over een gsm met weliswaar een blauw pijltje

voor wat dient dat ?? ¿ ¿ :no:

Dat pijltje wijst altijd naar het oosten. Dat is handig ten tijde van gebed.

 

En voor onze medelanders: هذا السهم يشير دائما إلى الشرق. وهذا مفيد في وقت الصلاة.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat betekend dit symbool(aan de pijl),ik kan er niets over vinden,of heb ik het over het hoofd gezien.

 

screenshot016v.th.png

 

Hoe zou deze afbeelding gemaakt zijn? Stift op scherm? :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In één van de vorige topics kreeg ik het compliment van een andere levensgenieter (de-fam, triskelle of iemand anders, ben even vergeten welke persoon met een goed geheugen, ik dus niet, zie het topic over altzheimer) dat ik het leuk vind topics te laten ontsporen. Ik ben blijkbaar niet de enige al doe ik er deze keer weer graag aan mee.

 

Dus even een vraag: ik kan op naam van de TS bastos geen found of hidden caches vinden. Schuilnaam voor dit forum? En een aanvullende vraag: kan ik op geo.com een tweede account aanmaken met een andere username en hetzelfde emailadres of heb ik dan ook een ander emailadres nodig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...