bastos Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Wat betekend dit symbool(aan de pijl),ik kan er niets over vinden,of heb ik het over het hoofd gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 De afstand en de richting naar de cache (in geval een traditional), vanuit de opgegeven locatie in je profiel. Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 23 april 2012 Auteur Share Geplaatst 23 april 2012 Bedoelt u mijn woonplaats?. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
topzoekertje Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Dat kan je woonplaats zijn, maar ook vanaf een andere cache, bv. als je op een cachelisting hebt gezocht naar caches in de buurt van die cache. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 23 april 2012 Auteur Share Geplaatst 23 april 2012 Ik ga het proberen wat duidelijker te maken. Ik zit thuis op mijn computer desk en bekijk de caches op geocaching.com. In mijn voorbeeld(screen)zou ik deze cache willen lopen en deze is dan zogezegd 0.62 km bij mij vandaan,terwijl de laatste (sreen)1.3 km bij mij vandaan is. Nu in werkelijkheid ligt de eerste zo,n ± 2.5 km bij mij vandaan,terwijl de laatste zo,n ±800m bedraagt. En ik kan het weten want ik ken de buurt heel goed. Dus is er volgens mij toch iets verkeerd,of wat dan ook!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 De vermeldde afstand heeft (zoals al eerder gemeld) te maken met de door jou opgegeven thuislokatie in je profiel. De eerste door jou genoemde cache heb je al gevonden (getuige de smiley). Of ben je onder een ander account ingelogd? Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triskelle Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Ik ga het proberen wat duidelijker te maken. Ik zit thuis op mijn computer desk en bekijk de caches op geocaching.com. In mijn voorbeeld(screen)zou ik deze cache willen lopen en deze is dan zogezegd 0.62 km bij mij vandaan,terwijl de laatste (sreen)1.3 km bij mij vandaan is. Nu in werkelijkheid ligt de eerste zo,n ± 2.5 km bij mij vandaan,terwijl de laatste zo,n ±800m bedraagt. En ik kan het weten want ik ken de buurt heel goed. Dus is er volgens mij toch iets verkeerd,of wat dan ook!!! Dit kan twee dingen betekenen: 1. Je hebt een verkeerd thuis-coördinaat in jouw profiel staan of 2. Je houdt er geen rekening mee dat de opgegeven afstanden hemelsbreed zijn. Dus inderdaad ... er is iets verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 In een ander, door jou gestart draadje, had je wat problemen met het juist intikken van een coordinaat, is dat misschien hier ook het geval? Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 23 april 2012 Auteur Share Geplaatst 23 april 2012 Hoe leggen jullie dit dan uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 moet je wel even laten weten wat jouw vraag mbt de laatste twee plaatjes is...ik zie namelijk niets onregelmatigs. De ene is tov een locatie in de buurt van Wageningen (vakantie adres???) en de andere tov een locatie in Belgie (thuis adres???) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 23 april 2012 Auteur Share Geplaatst 23 april 2012 Laat maar,de discussie gaat anders uit de hand lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
topzoekertje Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Het zou helpen als je duidelijk maakt hoe je aan de lijst komt. De laatste lijst krijg je als je zoekt vanaf ongeveer N 51 58.400 E 5 39.900 (ik heb ff niet de beschikking over mijn laptop, ander zou ik het precies uitrekenen). Blijkbaar heb je dat ergens ingegeven, of als home-locatie of in de zoekfunctie van geocaching.com. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Hm, vreemd, je stelt een vraag, krijgt antwoorden en dan moeten we maar stoppen omdat de discussie (is die er?) uit de hand gaat lopen ........ Ik snap 'm niet! Maar als jij tevreden bent: prima! Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
topzoekertje Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Laat maar,de discussie gaat anders uit de hand lopen. Waarom, tot nu toe probeert iedereen je te helpen, alleen is nog niet duidelijk wat het probleem nu is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Ik denk dat 'ie nu inziet hoe het werkt en hoe simpel het eigenlijk is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden