Malyenki Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Veel van mijn caches bestaan uit een glazen pot, met daarin een fotocanister met logrol, de zogeheten carrottepot. Zo wordt de logrol dubbel beschermd en wordt deze vrijwel nooit nat. Bovendien kunnen in het glazen potje coins en kleine TB's, voor wie dat leuk vindt. De laatste periode heb ik een aantal keren cache-onderhoud moeten doen. Dat vind ik geen probleem. Maar tot mijn verbazing zie ik dan dat de logrollen los in de glazen pot zitten, en dat de fotocanister verdwenen is. Dat is niet één keer gebeurd, maar opvallend vaak. Het kan niet anders dan dat iemand te beroerd is om zelf even naar de fotograaf te gaan om kokers te vragen en mijn kokers aan het jatten is. De vraag is: wie jat mijn kokers? Als je kokers durft te jatten, zou je dat ook hier moeten durven toegeven Happy caching, Grtz, Malyenki Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Er lopen blijkbaar meer kapers in NL, bij mij word er regelmatig de magneet van de petling gejat. ook de cijfer sloten die wij bepaalde wp's horen worden meegenomen. Dat het crisis is oke...maar elkaars spullen jatten gaat een beetje ver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 De bond tegen verkokerde caches streeft het doel na meer logrol achter glas te hebben. Van magneten hebben we weinig verstand, dat deel van de vraag laat ik liggen By the way: wist je dat sd memory cards prima opgeslagen kunnen worden in een zwarte fotocanister. Wie heeft nog een mooi model of twee in het veld liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Malyenki niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malyenki Geplaatst 6 april 2012 Auteur Share Geplaatst 6 april 2012 <knip> Wie heeft nog een mooi model of twee in het veld liggen Ik heb thuis nog wel wat liggen (die heb ik van de fotograaf gekregen, toen ik er netjes om vroeg ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Ooow, mag ik ze hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Mijn cache is niet gestolen wel het bankje waar hij aan vast zat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Mijn cache is niet gestolen wel het bankje waar hij aan vast zat Sorry verkeerde draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 (bewerkt) @Malyenki : voortaan meerdere kokertjes in je cache stoppen met een briefje: "laat aub. het kokertje van het logrolletje met rust." Mijn cache 'Biertje?' is voor de helft van de tijd een plastic zakje. Omdat het doosje geregeld gejat wordt door een rare vogel. Die rare vogel moet inmiddels wel 10 diepvries doosjes hebben. Vroeger had ik standaard in mijn caches een potloodje en een gummetje zitten. Na gummetje nummer 60 ben ik ermee opgehouden. 6 april 2012 bewerkt door Prof. Y. Lupardi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 @Prof. Y. Kupardi "...Vroeger had ik standaard in mijn caches een potloodje en een gummetje zitten. Na gummetje nummer 60 ben ik ermee opgehouden..." Verkoopt de lokale boekenwinkel behalve de gummetjes en potloodjes, nu ook toevallig nog 2de hands doosjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koen-Thirza Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Ik denk dat er binnekort een nieuwe megatrail komt, en iemand daarvoor kokertjes tekort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Verkoopt de lokale boekenwinkel behalve de gummetjes en potloodjes, nu ook toevallig nog 2de hands doosjes? Even bij de afhaal chinees een portie eten bestellen, dan heb je doosjes genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 @De-fam "...Even bij de afhaal chinees een portie eten bestellen, dan heb je doosjes genoeg..." Eigenlijk houd ik meer van pizza's, maar ja die dozen verstoppen zo moeilijk . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 @Prof. Y. Kupardi Boeoeoeooeehhhhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erjeetje Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Ik zou het niet eens in mijn hoofd halen om iets van een cache te jatten. Dan ben je namelijk niet serieus met je hobby bezig en verpest je het voor anderen. Ik vind dat je elke cache met respect moet behandelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden