Spring naar bijdragen

Geocaching En Humor ..............


antarctica

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Laatst op een middag tijdens het geocachen trof ik een boer die juist een dood schaap op zijn aanhanger zou leggen.

Ik informeerde of hij mij het schaap wilde verkopen voor € 10,00. Vol verbazing ging hij akkoord met mijn bod, waarop ik het schaap meenam.

Enkele dagen later trof ik hem weer. Hij vroeg mij hoe het verder verlopen was met het dode schaap en wat ik er mee had gedaan.

Ik vertelde hem dat ik het schaap inmiddels weer kwijt was en er ook nog eens € 89,00 op verdiend had.

Dit maakte hem nieuwsgierig en hij informeerde hoe in de vrede ik zoveel geld kon verdienen op een dood schaap.

Daarop vertelde ik hem dat ik een verloting, met het schaap als prijs, had opgezet met 100 loten van € 1,00 per lot wat mij dus € 100,00 opgeleverd had.

Hij begreep niet hoe ik zoiets kon doen: Een loterij met een dood schaap daar moesten toch klachten van komen?

Ja, bevestigde ik, de winnaar klaagde inderdaad dus heb ik hem de prijs van het lot weer terugbetaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We waren lekker aan het geocachen, lees ik een metalen plaatje verkeerd af.

We komen op een weiland uit, en de gps wijst exact naar een hutje op het weiland aan het water op een dijkje. Je weet we,

een beetje force gevoel krijg je over je heen.

Ik wil over het hekje springen, zie ik de boer op het weiland en in mijn andere ooghoek een verbodsbord. Dus ff praten. Is er ook

een schat vertopt op uw weitje bij het huisje. De man kijkt me aan en begint te beuzelen over mensen met metaaldetectors welke hij

laatst gezien heeft aan de overkant van het water. Ik weet voldoende, en trek me snel terug.

 

Even later heb ik het probleem en de cache gevonden, en rij ik tevreden weg. Langs het weitje. En wat zie ik, de boer is

met een schop de hele dijk aan het afgraven rond het huisje :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dreigen; als ik niet ........... dan ..............

Maar laat ze maar komen (ik heb 140 getuigen en zwart op wit bewijs).

Antarctica

 

Heb je in een stadion een supporter van de tegenpartij op zijn bek getimmerd? Waar anders haal je zoveel getuigen vandaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De man kijkt me aan en begint te beuzelen over mensen met metaaldetectors welke hij

laatst gezien heeft aan de overkant van het water. Ik weet voldoende, en trek me snel terug.

 

Even later heb ik het probleem en de cache gevonden, en rij ik tevreden weg. Langs het weitje. En wat zie ik, de boer is

met een schop de hele dijk aan het afgraven rond het huisje :lol1:

 

 

Het is duidelijk. Zelfs in de agrarische wereld heeft de crisis toegeslagen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Is er nog iemand die wat KOKERS kan gebruiken?

 

Ik heb er namelijk nog heel wat over.

 

Gaarne reactie via P.B.

 

Vriendelijke Groet,

 

Keske27

 

Pas deze in een glazen potje ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...