hooningkorf Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Een dag niet gelachen is een dag niet geleeft ( wim zonneveldt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 effe lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 effe lachen Geniaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tanuki Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Laatst op een middag tijdens het geocachen trof ik een boer die juist een dood schaap op zijn aanhanger zou leggen. Ik informeerde of hij mij het schaap wilde verkopen voor € 10,00. Vol verbazing ging hij akkoord met mijn bod, waarop ik het schaap meenam. Enkele dagen later trof ik hem weer. Hij vroeg mij hoe het verder verlopen was met het dode schaap en wat ik er mee had gedaan. Ik vertelde hem dat ik het schaap inmiddels weer kwijt was en er ook nog eens € 89,00 op verdiend had. Dit maakte hem nieuwsgierig en hij informeerde hoe in de vrede ik zoveel geld kon verdienen op een dood schaap. Daarop vertelde ik hem dat ik een verloting, met het schaap als prijs, had opgezet met 100 loten van € 1,00 per lot wat mij dus € 100,00 opgeleverd had. Hij begreep niet hoe ik zoiets kon doen: Een loterij met een dood schaap daar moesten toch klachten van komen? Ja, bevestigde ik, de winnaar klaagde inderdaad dus heb ik hem de prijs van het lot weer terugbetaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 We waren lekker aan het geocachen, lees ik een metalen plaatje verkeerd af. We komen op een weiland uit, en de gps wijst exact naar een hutje op het weiland aan het water op een dijkje. Je weet we, een beetje force gevoel krijg je over je heen. Ik wil over het hekje springen, zie ik de boer op het weiland en in mijn andere ooghoek een verbodsbord. Dus ff praten. Is er ook een schat vertopt op uw weitje bij het huisje. De man kijkt me aan en begint te beuzelen over mensen met metaaldetectors welke hij laatst gezien heeft aan de overkant van het water. Ik weet voldoende, en trek me snel terug. Even later heb ik het probleem en de cache gevonden, en rij ik tevreden weg. Langs het weitje. En wat zie ik, de boer is met een schop de hele dijk aan het afgraven rond het huisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tabak Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Dreigen; als ik niet ........... dan .............. Maar laat ze maar komen (ik heb 140 getuigen en zwart op wit bewijs). Antarctica Heb je in een stadion een supporter van de tegenpartij op zijn bek getimmerd? Waar anders haal je zoveel getuigen vandaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keske27 Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Hallo all, Is er nog iemand die wat KOKERS kan gebruiken? Ik heb er namelijk nog heel wat over. Gaarne reactie via P.B. Vriendelijke Groet, Keske27 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tabak Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 De man kijkt me aan en begint te beuzelen over mensen met metaaldetectors welke hij laatst gezien heeft aan de overkant van het water. Ik weet voldoende, en trek me snel terug. Even later heb ik het probleem en de cache gevonden, en rij ik tevreden weg. Langs het weitje. En wat zie ik, de boer is met een schop de hele dijk aan het afgraven rond het huisje Het is duidelijk. Zelfs in de agrarische wereld heeft de crisis toegeslagen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Hallo all, Is er nog iemand die wat KOKERS kan gebruiken? Ik heb er namelijk nog heel wat over. Gaarne reactie via P.B. Vriendelijke Groet, Keske27 Pas deze in een glazen potje ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 7 april 2012 Auteur Share Geplaatst 7 april 2012 Ik zie dat Hooningkorf mij als VRIEND toegevoegd heeft; dit draadje ging toch over HUMOR? Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Vreemd dat heeft Hooning zojuist ook bij mij gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Grappig ik heb eindelijk vrienden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 en ik dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 7 april 2012 Auteur Share Geplaatst 7 april 2012 @thex: je mag hooningkorf zo van mij hebben! Jij blij, ik blij, korfje blij! Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 en ik dan ? Hoe fukc is thex ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden