Spring naar bijdragen

Teveel Informatie In Log


Kiblo

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

tja als de co zelf hier een post start na een kort gesprek en ik mag dan niet eens op de email reageren... dan maar hier. Ik snap het gewoon niet..

 

15 founds en dan die paar mensen die weten waar je huis woont als reden nemen om hem eruit te halen....

 

denk volgende keer als ik een paspoort voor lelydorp mag aanvragen hij geweigerd word :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf houd ik niet van voortuin caches, de reden: tot hoe ver mag je zoeken? Ik ken caches waarbij je een smal pad tussen 2 huizen in moet lopen en aan het einde van dat pad ligt de cache. Om 'onhandige' situaties te voorkomen, doe ik gewoon geen voortuin caches.

 

Maar hé, iedereen mag (binnen de regels) zelf weten, hoe dit spelletje gespeeld wordt. De ene vindt dit leuk, de andere dat. Gelukkig maar, als we allemaal dezelfde smaak hebben, wordt het een saaie bedoeling (ook als ik naar mezelf kijk :yes: ). Tevens heeft iedereen een eigen mening, het grote voorbeeld is dit ( zeer dynamische ) forum, waar vaak de ene stelling tegenover de andere staat. Vaak ( naar mijn mening ) zonder dat er ( door wie dan ook ) "winst" wordt gehaald.

 

Het huidige resultaat: veel werk voor niets, veel welles en nietes zonder een 'meetbaar' resultaat EN een tradi met 5 favo's die nu gearchiveerd is. Ik denk ( verwacht ) dat niemand DIT resultaat wilde :no: .

 

 

Edit: dikke vingers..

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sneu! Als je geen kritiek kunt verdragen moet je geen caches plaatsen, zeker niet in je voortuin.

 

Misschien wel, maar...

 

........................ wat kan ik doen?

 

het is alleen jammer dat een serieuze vraag op dit forum, ( weer ) eens vreselijk uit de hand loopt en dat niemand ( verwacht ik ) blij is met het resultaat.

 

Edit: foutje in eerste quote.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee dat is en was zeker niet mijn doel. Maar als mensen gaan zeggen wat ik MOET doen en ik ben het er neit mee eens dan mag ik daarop via de mail reageren. Als ze dan hun vragen ook nog op dit forum neerleggen omdat ze zich er dusdanig niet mee eens voelen en ook hier meerdere malen horen dat het niet spoileren om een kliko te noemen ..... want dan had hij ook bij mij in de voortuin kunnen staan..... dan kan je mij neerschieten. Terwijl de puzzel goed in elkaar zat. Als je dan na 15 founds hem om die reden er al uitgooit omdat je bang bent dat die paar vrieden die je hebt die ook aan geocaching doen nu hem te makkelijk kunnen loggen dan vraag ik me af waar ben je dan bang voor. Als je vrienden op die manier alsnog kunnen genieten van je cache dan heb je je doel toch bereikt ? Of is het doel tegenwoordig om mensen het onmogelijk te maken door een dusddanige puzzel neer te leggen dat je je dagen moet opsluiten op je zolder om het op te lossen om dan alsnog in een chemisch afval bak uit te komen...

 

*schiet mij maar lek*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijp me niet verkeerd, mijn verhaal was beslist geen :no: zwaaiend vingertje naar jouw Bbommel (ook niet naar Kiblo). Wie ben ik omdat te doen :unsure: ?

 

Het was meer een ingeving dat een simpele vraag, weer (eens) gierend uit de hand loopt, wat helaas vaak gebeurt op dit forum. En dat de ( in dit geval de beide ) betrokkenen er helemaal niet mee zijn ‘geholpen’.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt totaal. In dit geval is er een aantal mail onderling heen en weer gegaan. Hieruit is voor de een een vraag gesteld waar de ander anders over dacht. Hierna is het her en der nagevraagd hoe ze de andere partij (mij) toch zover kon dwingen om iets te doen. Hierna is de cache eruit gehaald. Jammer maar helaas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze cache ging echter niet om de vindplaats maar om de puzzel

Wanneer dringt het nou eens door dat Geocachen niet om puzzeltjes gaat??

 

Je haalt me de woorden van het aanraakscherm!

 

NB: Geen thums-up smiley want gepost vanaf tablet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Puzzeltjes kunnen geen kwaad, zolang de kwaliteit van de eindcache maar in verhouding staat tot de tijd die je hebt besteed aan de oplossing. Maar dat geldt ook voor multicaches. Je wilt niet een multi van 7 kilometer lopen om uiteindelijk een filmkokertje te vinden.

Oeps, nog maar eens even mijn eigen mysteries onder de loep nemen :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar een cache mag niet ondergeschikt worden aan de puzzel, geocachen is bedoeld voor de mooie plekjes.

 

Het is zeker een stuk leuker als je na het puzzelen uiteindelijk een mooi plekje ziet ipv een stuk vangrail op een T-kruising.

 

En tja, ik heb wel eens 25 km gelopen om uiteindelijk een nano of een voortuincache te vinden. Is dat erg? Nee, want ik heb van de mooie tour genoten en daar gaat het toch om met geocachen?

Als ik bijvoorbeeld zie dat iemand met een traditional in zijn voortuin pal tegenover een mooi bos woont, vind ik het wel jammer dat hij daar geen voortuin-multi van heeft gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...