Spring naar bijdragen

Teveel Informatie In Log


Kiblo

Aanbevolen berichten

Iemand heeft in zijn log naar mijn mening teveel informatie weggegeven over de vindplaats.

Ik heb 2x verzocht het logje aan te passen, maar de logger is van mening dat hij niet teveel informatie geeft en dat we bovendien in een vrij land leven.

Ik ben echt van mening dat hij wél teveel informatie weggeeft, wat kan ik doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Iemand heeft in zijn log naar mijn mening teveel informatie weggegeven over de vindplaats.

Ik heb 2x verzocht het logje aan te passen, maar de logger is van mening dat hij niet teveel informatie geeft en dat we bovendien in een vrij land leven.

Ik ben echt van mening dat hij wél teveel informatie weggeeft, wat kan ik doen?

Verwijderen is geen optie. Als de cache fysiek gelogd is, mag er on-line gelogd worden.

Bovendien staat er boven aan iedere log sectie van een cachepagina: "**Warning! Spoilers may be included in the descriptions or links."

 

In de guidelines (sectie 6.8, http://support.groundspeak.com/index.php?pg=kb.page&id=204) vind ik nog het volgende, dat je zou kunnen doen:

 

OWNERS

 

It is one of your maintenance duties as the cache owner to monitor quality control of posts to the cache page. To this end, you have the power to delete logs.

 

Use your powers carefully. The complete set of logs tells the story of the cache or that Trackable Item. Once it is deleted, you cannot restore it. You also have the power to permanently encrypt a log, which is a nice alternative to deletion.

bewerkt door Hiker_R
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kiblo, gaat dit om je cache 'een klasse apart'? Ik heb daar de logjes doorgenomen en zie nou niets waar ik me zou kunnen helpen om de puzzel verder op te lossen. Dus als het om deze cache gaat, maak jij je dan met al je voorkennis misschien te veel zorgen?

 

Groet, Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klikos en voortuincache, als je dat al spoileren vind.....

Volgens mij zou je het voortuinicoontje moeten plaatsen ipv te zagen over teveel spoileren.

Er zijn mensen die geen voortuincaches willen doen en nu geconfronteerd worden met een voortuin omdat het icoontje er niet bij staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

God wat een gezeik en gezeur :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

 

Sorry maar anders kan ik er niet van maken. Wat is het volgende, dat wanneer een cache in het bos ligt ik niet meer mag zeggen dat ik bomen heb gezien.

 

ELK huis heeft een kliko, en (BIJNA) elk huis een een voortuin, COME ON !!!

 

Ik sta volgens mij niet bekend als een zeikerd of zeur, en al zeker niet een spoiler in m'n logs en probeer altijd als ik critiek heb dit opbeurend te doen. En wil je kritiek ja die is er wel, een cache in een Chemisch Afval bak stoppen voor je huis, bij het raam zodat je mensen kan begluren wanneer ze je cache komen loggen ? ben je dan zo contact geil dat je mensen wil ontmoeten... get a life..

 

Sorry maar ik kan dit dus echt niet snappen dat mensen zo reageren, in mijn mail heb ik aangegeven dat ik het niet spoileren vind, jij wel, daarom mijn reactie : Dat mag we leven in een vrij land (minder en minder trouwens)

 

Om dan hier je heil te gaan halen als eerste post die je sinds 2010 plaatst... Ik kan sommige dingen niet snappen. :bag: :bag:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp je standpunt, kiblo. Het kan heel frustrerend zijn wanneer je denkt dat iemand verraad waar de cache zou liggen.

Maar de na de log te hebben gelezen zou ik in iedere geval nog geen idee hebben waar te zoeken. En er dan vanuit gaande dat er wel meer voortuinen en klikos in de buurt te vinden zijn.

Het zou een ander verhaal worden wanneer iemand exact aangeeft dat het om die pimpelpaarse kliko met gele stippen en vierkante wielen. :-)

 

Uiteindelijk zullen, des te meer logjes er geschreven worden, er ongemerkt steeds meer hints insluipen.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oooooo... 't ging om een spoiler voor de vindplaats? Tja, dan ben ik bang dat de start van dit draadje méér los maakt dan dan er ooit was gebeurd als je 't stilzwijgend voorbij had laten gaan. Zoals ik al schreef kon ik in eerste instantie niets vinden omdat ik dacht dat er gespoilerd werd over de puzzel. Da's dus niet zo. Lekker laten gaan dan! Cachers moeten tóch eerst die puzzel oplossen voordat ze weten in welke voortuin ze moeten zijn. En dát zijn er héél wat in Nederland hoor. Waarschijnlijk trigger jij wel op die 2 steekwoorden omdat JIJ weet waar je woont. Maar de meeste cachers weten dat niet en zullen daarom echt moeten puzzelen (waar ze hun pleziertje uit halen) en zouden (vooral 'zouden') nu bij het zoeken een extra zetje kunnen krijgen. Niet meer moeilijk over doen en gewoon laten overwaaien. Komt vanzelf goed als er meer loggers komen. Dan raakt het logje vanzelf op de achtergrond. :yes:

 

Groet, Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is mijn log dan zo verkeerd leo. Heb jij geen kliko in de tuin of heb je geen voortuin. Ik probeer het echt te snappen hoor, maar moeten we dan echt gaan naar de logjes TFTC krijgt een CO daar nou een kick uit ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik zo de logjes lees, lijkt het mij veel ernstiger dat de CO via email herhaaldelijk hulp geeft aan de FTF. Beetje concurrentievervalsing, aangezien er ondertussen wellicht ook mensen volledig op eigen houtje aan het ploeteren waren. Volgens mij is het gangbaar om pas NA de FTF (en wellicht de andere podiumplaatsen) als CO hulp te geven.

De log van bbommel 'verraadt' alleen dat het om een voortuincache gaat, wat men maar beter sowieso van tevoren kan weten. Dat de cache (blijkbaar) in de kliko verstopt is, weten we pas dankzij dit draadje. bbommel schrijft alleen dat hij OP de kliko's gelogd heeft.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is mijn log dan zo verkeerd leo. Heb jij geen kliko in de tuin of heb je geen voortuin. Ik probeer het echt te snappen hoor, maar moeten we dan echt gaan naar de logjes TFTC krijgt een CO daar nou een kick uit ?

 

Volgens mij een prima log. Ik zou er geen problemen mee hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik zo de logjes lees, lijkt het mij veel ernstiger dat de CO via email herhaaldelijk hulp geeft aan de FTF. Beetje concurrentievervalsing, aangezien er ondertussen wellicht ook mensen volledig op eigen houtje aan het ploeteren waren. Volgens mij is het gangbaar om pas NA de FTF (en wellicht de andere podiumplaatsen) als CO hulp te geven.

De log van bbommel 'verraadt' alleen dat het om een voortuincache gaat, wat men maar beter sowieso van tevoren kan weten. Dat de cache (blijkbaar) in de kliko verstopt is, weten we pas dankzij dit draadje. bbommel schrijft alleen dat hij OP de kliko's gelogd heeft.

 

 

kijk zo netjes log ik dan weer.... het zit gelukkig niet in een kliko.. maar in iets wat zo chemisch is waar je zeker niet in gaat kijken als verstandig persoon....... maar mag niet teveel spoileren :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...