Spring naar bijdragen

Mooie Cache In Limburg


Aventurijn

Aanbevolen berichten

Voor onze 250e cache willen we een mooie en/of bijzondere cache gaan lopen in Limburg.

Wie kan ons hier wat tips in geven? Het enige waar we rekening mee moeten houden is dat er een kinderwagen over de paden kan.

Thanks.

 

Team Aventurijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Voor onze 250e cache willen we een mooie en/of bijzondere cache gaan lopen in Limburg.

Wie kan ons hier wat tips in geven? Het enige waar we rekening mee moeten houden is dat er een kinderwagen over de paden kan.

Thanks.

 

Team Aventurijn.

http://coord.info/GC10QNC

 

Als je van een flinke wandeling houdt, dan is deze zeker de moeite waard.

Als ik het me goed herinner is het grootste deel ook over verharde wegen.

Persoonlijk vind ik het met of zonder caches één van de mooiste stukjes van Limburg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Let eens op de attributen ;) Bij Chateau Neubourg staat dat ie niet geschikt is voor met een kinderwagen. Geldt helaas voor de meeste van de mooie multi's in die omgeving...

Bij deze staat er niet bij dat kinderwagens niet mee kunnen. Ziet er verder ook leuk uit. Heb hem niet zelf gelopen

bewerkt door Fotogravinnetje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn heel veel mooie caches in Limburg, maar door het heuvelachtige gebied niet (allemaal) geschrikt met een kinderwagen. Hoe oud is de kleine? Waarschijnlijk is het voor Limburg een beter idee om een draagzak of rugdrager mee te nemen. In december zijn wij in Zeeland geweest en ook daar kan je niet uit de voeten met een kinderwagen. Onze rugdrager bracht uitkomst!

 

Sjonnie vond ik zelf een mooie cache. Met ruim 5,5 zwangerschap was deze pittig, maar goed te doen. Helaas niet te doen met een kinderwagen

bewerkt door Martijn&Martine
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze lijkt mij ook leuk om te doen De heks van de heksenberg

Die is erg goed, ik heb hem gedaan en zijn favorite zeker waard! :thumbup:

Het zijn wel grotendeels heide en zanderige paden. Niet echt los zand (af en toe wel), je komt wel wat hellinkjes en boomwortels tegen. De fotogalerij geeft wel aan wat voor een paden je tegenkomt, dus dan kan je zelf beoordelen of het te doen is denk ik.

bewerkt door Japiejoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...