Spring naar bijdragen

Events


Laekense

Aanbevolen berichten

Al een poos wordt het overzicht aankomende events op geocaching.nl (om wat voor reden dan ook) niet meer bijgewerkt.

Kan ik ergens anders een dergelijk overzicht vinden?

En ja, ik weet dat ik een pq kan maken, maar dat vraag ik dus niet :blush:

geogroetjes

Lieke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Beetje gewoontjes, maar:

Frontpage Geocaching.com; Klik naar: 'Your Profile', 'Quick View', dan (rechter kantlijn) op 'List newest in the Netherlands'

De events staan altijd bij elkaar als eerste in de lijst (wel op plaatsingsdatum)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje gewoontjes, maar:

Frontpage Geocaching.com; Klik naar: 'Your Profile', 'Quick View', dan (rechter kantlijn) op 'List newest in the Netherlands'

De events staan altijd bij elkaar als eerste in de lijst (wel op plaatsingsdatum)

Dank, dat was me dus nog nooit opgevallen. Bij mij staat echter list newest friesland, maar blijft toch handig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

link

 

word dagelijks geupdated via rechtstreekse data van gc.com

 

edit

wat is dit slecht zeg. De domeinnaam staat in de shitlist. dus vervang "de buren" in "de buren c a c h i n g" zonder de spaties en dat voor een site die zegt informatief te zijn. Dat zijn ze in China ook op de zelfde manier......erg selectief

bewerkt door zaanhoeve
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje gewoontjes, maar:

Frontpage Geocaching.com; Klik naar: 'Your Profile', 'Quick View', dan (rechter kantlijn) op 'List newest in the Netherlands'

De events staan altijd bij elkaar als eerste in de lijst (wel op plaatsingsdatum)

Die kan ik niet vinden, onder welk kopje valt dat? Premium Features, of Account Options?

Of eh, werk jij misschein met Firefox? Ik heb gezien dat je dan toch andere opties hebt dan met Windows Explorer.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die kan ik niet vinden, onder welk kopje valt dat? Premium Features, of Account Options?

Of eh, werk jij misschein met Firefox? Ik heb gezien dat je dan toch andere opties hebt dan met Windows Explorer.....

 

Het is inderdaad een PM feature. Sorry, had ik niet bij stilgestaan....

Gelukkig heeft Japiejo een mooi alternatief en kun je ook bij "de buren" terecht...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het linkje is misschien een Premium Feature, maar de lijst zelf, kun je ook als normale gebruiker ophalen.

Ga naar: http://www.geocaching.com/seek/nearest.aspx?country_id=141

En kies de provincie, of het hele land, die je wilt zien.

Events staan altijd aan het begin van de lijst, omdat ze een nieuwere 'publicatie' datum hebben. Daarna komen de nieuwste caches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha, ik begreep het zelf al niet meer.

Dus de pagina is voor iedereen bereikbaar, de manier om er te komen, zoals ik die aangaf, een PM ding...

 

Bedankt voor de verheldering :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...