Laekense Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Al een poos wordt het overzicht aankomende events op geocaching.nl (om wat voor reden dan ook) niet meer bijgewerkt. Kan ik ergens anders een dergelijk overzicht vinden? En ja, ik weet dat ik een pq kan maken, maar dat vraag ik dus niet geogroetjes Lieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Beetje gewoontjes, maar: Frontpage Geocaching.com; Klik naar: 'Your Profile', 'Quick View', dan (rechter kantlijn) op 'List newest in the Netherlands' De events staan altijd bij elkaar als eerste in de lijst (wel op plaatsingsdatum) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Je kan ook hier kijken. Ik werk hem ongeveer wekelijks bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Je kan ook hier kijken. Ik werk hem ongeveer wekelijks bij. Mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tornado Bram Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Beetje gewoontjes, maar: Frontpage Geocaching.com; Klik naar: 'Your Profile', 'Quick View', dan (rechter kantlijn) op 'List newest in the Netherlands' De events staan altijd bij elkaar als eerste in de lijst (wel op plaatsingsdatum) Dank, dat was me dus nog nooit opgevallen. Bij mij staat echter list newest friesland, maar blijft toch handig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zaanhoeve Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 (bewerkt) link word dagelijks geupdated via rechtstreekse data van gc.com edit wat is dit slecht zeg. De domeinnaam staat in de shitlist. dus vervang "de buren" in "de buren c a c h i n g" zonder de spaties en dat voor een site die zegt informatief te zijn. Dat zijn ze in China ook op de zelfde manier......erg selectief 9 februari 2012 bewerkt door zaanhoeve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laekense Geplaatst 10 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2012 Geweldig, een tip op de pagina en een kant-en-klare lijst. Bedankt allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laekense Geplaatst 10 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2012 Beetje gewoontjes, maar: Frontpage Geocaching.com; Klik naar: 'Your Profile', 'Quick View', dan (rechter kantlijn) op 'List newest in the Netherlands' De events staan altijd bij elkaar als eerste in de lijst (wel op plaatsingsdatum) Die kan ik niet vinden, onder welk kopje valt dat? Premium Features, of Account Options? Of eh, werk jij misschein met Firefox? Ik heb gezien dat je dan toch andere opties hebt dan met Windows Explorer..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 10 februari 2012 Share Geplaatst 10 februari 2012 Die kan ik niet vinden, onder welk kopje valt dat? Premium Features, of Account Options? Of eh, werk jij misschein met Firefox? Ik heb gezien dat je dan toch andere opties hebt dan met Windows Explorer..... Het is inderdaad een PM feature. Sorry, had ik niet bij stilgestaan.... Gelukkig heeft Japiejo een mooi alternatief en kun je ook bij "de buren" terecht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 10 februari 2012 Share Geplaatst 10 februari 2012 Het linkje is misschien een Premium Feature, maar de lijst zelf, kun je ook als normale gebruiker ophalen. Ga naar: http://www.geocaching.com/seek/nearest.aspx?country_id=141 En kies de provincie, of het hele land, die je wilt zien. Events staan altijd aan het begin van de lijst, omdat ze een nieuwere 'publicatie' datum hebben. Daarna komen de nieuwste caches. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 10 februari 2012 Share Geplaatst 10 februari 2012 Aha, ik begreep het zelf al niet meer. Dus de pagina is voor iedereen bereikbaar, de manier om er te komen, zoals ik die aangaf, een PM ding... Bedankt voor de verheldering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laekense Geplaatst 10 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2012 OK, nu gevonden via hide and Seek a Cache. Als het linkje een PM Feature is, zou ik 'm toch ook moeten hebben, dus ik zoek nog even door. Maar hier kan ik in ieder geval wat mee. Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden