hooningkorf Geplaatst 19 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 19 februari 2012 Gelukkig is het geen nano en ik heb eindelijk de juiste eik gevonden dus de GPS is er klaar voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 14 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 14 maart 2012 voor mensen die eens de coordinaten willen contoleren hier een link http://www.gpscoordinaten.nl/bepaal-gps-coordinaten.php Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 15 maart 2012 Share Geplaatst 15 maart 2012 Ik weet niet of dat een heel handig idee is. De Google kaart komt niet precies overeen met de werkelijkheid, hier kan ook een beduidende afwijking inzitten. Dus je kan niet op Google maps bijvoorbeeld op een lantaarnpaal klikken en dan zelf bij de lantaarnpaal gaan staan en de coördinaten vergelijken. Ja, dat kan wel, maar dan zit je nog steeds met een afwijking, het is zeker geen gouden standaard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
marieholm Geplaatst 15 maart 2012 Share Geplaatst 15 maart 2012 GPS ontvanger testKijk hier eens ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 15 maart 2012 Share Geplaatst 15 maart 2012 Ik zie al dat de meesten de opgave niet eens begrijpen. Laat maarrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 15 maart 2012 Share Geplaatst 15 maart 2012 Je kan ook in jouw buurt een meetpunt opzoeken: http://meetpunten.geocaching.nl/ Ga voor punten die op/bij de begane grond zitten. (dus geen kerktorens of masten) En op deze site kan je ook vertellen of het punt er nog goed bij ligt (en een foto ervan plaatsen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden