hneel Geplaatst 4 december 2011 Geplaatst 4 december 2011 Ik ben geïnteresseerd in virtuals zonder vaste locatie. Dan bedoel ik bv caches als Hokjesgeest. Dus die je eigenlijk overal kan doen. Ik bedoel nadrukkelijk geen z.g. leunstoel-virtuals. Wie weet of er nog meer van dat soort virtuals zijn?
kalkendotters Geplaatst 4 december 2011 Geplaatst 4 december 2011 Als het goed is niet... Virtuals zonder vaste locatie zouden namelijk nooit moeten hebben bestaan: daarvoor was de LocationLess cache namelijk bedoeld. Die zijn echter bij de grote schoonmaak allemaal gearchiveerd (en gelocked). Ook zijn toen vrijwel alle virtuals die eigenlijk LocationLess caches waren in het archief gedaan. Met heel goed zoeken zou je er misschien nog eentje kunnen vinden, maar ik denk dat de kans daarop bijzonder klein is. In Nederland is dit in elk geval de enige. Voor dit soort caches heeft Groundspeak indertijd de site Waymarking.com gemaakt, maar om de een of andere reden wordt dat toch niet echt als vervanger geaccepteerd.
Birdie.NL Geplaatst 5 december 2011 Geplaatst 5 december 2011 Je hebt er nog minstens eentje: het Surprise Event, het ene jaar door Sinterklaas, het andere jaar door de Kerstman georganiseerd. Net dit weekend gehouden. Elk team maakt een speciale cache voor een andere team - al naar gelang het verzoek. Veelal multi's, zelf heb ik een nachtcache gelegd. Virtueel ligt de cache in het IJmeer, in werkelijkheid kan het overal in het land zijn, en zelfs Vlaanderen.
Team PeEr Geplaatst 5 december 2011 Geplaatst 5 december 2011 http://coord.info/GC78F3 Deze varieert van locatie, dus wellicht komt die eens in de buurt.
Belleblaozers Geplaatst 5 december 2011 Geplaatst 5 december 2011 Pieterpad estafette Deze cache reist ook door het land !!
De Oliva's Geplaatst 5 december 2011 Geplaatst 5 december 2011 Pieterpad estafette Deze cache reist ook door het land !! Maar is geen virtual. Dit is een echte (fysieke) cache.
TuuronTour Geplaatst 5 december 2011 Geplaatst 5 december 2011 Burning Bert is wel een rondreizende virtual in die zin dat je alleen een stuntfoto van Bert hoeft te maken. Er is geen bijbehorend logboekje.
Aanbevolen berichten