Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben geïnteresseerd in virtuals zonder vaste locatie. Dan bedoel ik bv caches als Hokjesgeest. Dus die je eigenlijk overal kan doen.

Ik bedoel nadrukkelijk geen z.g. leunstoel-virtuals.

Wie weet of er nog meer van dat soort virtuals zijn?

Geplaatst

Als het goed is niet...

Virtuals zonder vaste locatie zouden namelijk nooit moeten hebben bestaan: daarvoor was de LocationLess cache namelijk bedoeld. Die zijn echter bij de grote schoonmaak allemaal gearchiveerd (en gelocked). Ook zijn toen vrijwel alle virtuals die eigenlijk LocationLess caches waren in het archief gedaan.

Met heel goed zoeken zou je er misschien nog eentje kunnen vinden, maar ik denk dat de kans daarop bijzonder klein is. In Nederland is dit in elk geval de enige.

Voor dit soort caches heeft Groundspeak indertijd de site Waymarking.com gemaakt, maar om de een of andere reden wordt dat toch niet echt als vervanger geaccepteerd.

Geplaatst

Je hebt er nog minstens eentje: het Surprise Event, het ene jaar door Sinterklaas, het andere jaar door de Kerstman georganiseerd.

Net dit weekend gehouden. Elk team maakt een speciale cache voor een andere team - al naar gelang het verzoek. Veelal multi's, zelf heb ik een nachtcache gelegd.

Virtueel ligt de cache in het IJmeer, in werkelijkheid kan het overal in het land zijn, en zelfs Vlaanderen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...