Spring naar bijdragen

Cachekaart Werkt Plotseling Heel Traag


tyros70

Aanbevolen berichten

Als ik een chache op de Cachekaart wil zoeken en klik op een dotje blauw, geel of groen aan, dan kreeg ik voorheen meteen de naam van de cache te zien.

Als ik het nu aanklik dat duurt het een minuut en dan pas komt de Chache volledig in beeld en zie ik dan pas welke Cache ik aangeklikt heb .

Waarom laat hij de Cache niet meer meteen zien als ik hem aanklik op de kaart?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Firefox installeren, virus checken, snel internet nemen, geen idee. Je geeft nl geen informatie aan wat je gebruikt, welk platform, welke provider etc. Dat laat ons veel te raden over. Is je andere internet verkeer wel snel ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn internet is download 30 Mbp en Upload 3 Mbp

Provider is UPC

Ik heb Morzella Firefox geinstalleerd maar het aanklikken op de cache kaart werkt niet sneller.

Eerst liep ik met de muis over de dotjes en dan liet hij de naam van de cache zien, nu moet ik op een willekeurige dot klikken en 1 minuut wachten om te zien wat ik heb aangeklikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu moet ik op een willekeurige dot klikken en 1 minuut wachten om te zien wat ik heb aangeklikt.

Das heel vreemd, want voor de cachenaam hier gaat hij het internet niet voor op. Is gewoon javascript op de webpagina die in je browser staat. Ik zou iid de geschiedenis maar eens weggooien als start.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niets helpt,

Nogmaals mijn probleem: als ik op de kaart op een dot klik dan begint hij meteen de betreffende dot te openen, zonder dat ik weet wat hij gaat openen, na een minuut komt dan eindelijk de betreffende cache in beeld.

Voorheen ging ik met de muis op een dot staan en zag dan meteen de naam van de cache en kon met de muis weer direct naar een andere cache om te zien wat dat was.

Hoe gaat dat dat bij jullie in zijn werk ?

 

Jack

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik met mijn muis boven de cache op de kaart ga hangen, dan krijg ik meteen de naam van de cache te zien, als ik naar een volgende ga ook weer direct de naam. Als ik erop klik ga ik meteen naar de cache pagina op gc.com. Geen vertraging, alles werkt direct. (Met Chrome op WinXP)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is toch vaak een netwerk probleem....

Voor de stippenkaart kan dat niet het probleem zijn: als je de stippenkaart laadt, dan worden meteen alle gegevens mee geladen in de browser. Na het laden van de kaart wordt er niets meer gedaan via internet.

Traagheid is dus uitsluitend te wijten aan je eigen PC/browser. Kennelijk is de browser/PC allemaal andere dingen aan het doen die er voor zorgen dat je popup erg langzaam wordt. Ook kan het zijn dat er teveel informatie op de kaart staat, waardoor de browser het niet meer aankan en daardoor erg langzaam wordt (zou eigenlijk niet kunnen, omdat er hoegenaamd geen caches bijgelezen worden de laatste 2 maanden)

Het zou me niets verbazen als het een virusscanner is die op de achtergrond alle javascript controleert op de stippenpagina (en dat is nogal veel) en daardoor de browser heel erg traag maakt. Test eens met de virusscanner uitgeschakeld (niet vergeten hem daarna weer aan te zetten !)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...