Phoenix-night Geplaatst 9 november 2011 Geplaatst 9 november 2011 Bovenstaande link is helaas wel voor een uitzonderlijk goede cache, welke buiten het puzzelen binnen toch enorm leuk zou zijn, helaas deze nooit kunnen lopen Nou dat klopt dan precies: die cache was alleen voor vrienden PN
team nessa Geplaatst 9 november 2011 Geplaatst 9 november 2011 (bewerkt) Waarom wordt er zo slecht gelezen: puzzelen met hulp van buiten het eigen team mag, waarom niet => echter WIJ ZIJN TEGEN HET PUBLIEKELIJKE TOEGANGKELIJKE FORUM/MEDIA GEBRUIK HIERVOOR !! Dus als ik een Forum maak dat niet publiekelijk toegankelijk is, maar alleen voor een "vriendenkring" dan is het wel in orde? Stel: Jij zet een site op. JIJ (!!) nodigt deze en gene uit om daar op gezellig te puzzelen. Hij/zij die wil krijgt van jou een username + password. Uiteraard belooft iedere vriend de gegevens niet publiekelijk te maken. Ieder ander die ook zou willen puzzelen maar die jij niet wil houd je tegen, omdat zij niet over de mogelijkheid beschikken een username+password zelf aan te maken. Je zorgt er voor dat de gegevens over de puzzels/mysteries binnen de site blijven, dus niet op het publiekeljk toegankelijke WWW terecht komen. Ook zoekmachines als google kunnen niet bij de gegevens komen en kunnen dus ook niet openbaar worden via een zoek-opdracht (ja dat kan namelijk gebeuren). Ik zie hier dan persoonlijk geen probleem. Het blijft dan namelijk een besloten vriendenkring (als je deze term wilt gebruiken). Belangrijk is dus dat net zomaar iemand op eigen houtje een username+password kan aanmaken en kan meekijken. Jij blijft de baas wie wel en wie niet meedoet. Ja, hier kan ik mee leven, hier heb ik geen probleem mee. Succes met je site zou ik zo zeggen Zo is GeoLeaks inmiddels al, niet iedereen kan zomaar alle oplossingen bekijken. In feite is het een besloten puzzelclub waarvan het ledental alleen maar gedaald is. Toevoeging: Reclame maken hoeft geoleaks ook niet, dat wordt heel goed gedaan door de tegenstanders. Misschien zouden die er eens mee moeten stoppen om er steeds op door te borduren. Geoleaks stopt toch niet, net zo min als dat de frustie puzzelleggers stoppen met onoplosbare puzzels. 9 november 2011 bewerkt door team nessa
Phoenix-night Geplaatst 9 november 2011 Geplaatst 9 november 2011 In feite is het een besloten puzzelclub. Hm, met ergens in een hoekje een "besloten" database .............. PN
team nessa Geplaatst 9 november 2011 Geplaatst 9 november 2011 In feite is het een besloten puzzelclub. Hm, met ergens in een hoekje een "besloten" database .............. PN Die zou ik graag eens zien dan.
team nessa Geplaatst 9 november 2011 Geplaatst 9 november 2011 Van pro geoleaks naar anti geoleaks, toch knap.
Phoenix-night Geplaatst 9 november 2011 Geplaatst 9 november 2011 Van pro geoleaks naar anti geoleaks, toch knap. Klopt. Voortschrijdend inzicht. Ook ik dacht dat GL een plek was waar je een stukje op weg geholpen werd met onbegrijpelijke puzzels. GL is dat niet, tenminste, niet helemaal. GL is er voor cachers (sommige), maar GL houdt op geen enkele manier rekening met cache-eigenaren, Mij zie je dus ook niet (meer) op GL. Ik ben helemaal om. PN
Udoos Geplaatst 9 november 2011 Auteur Geplaatst 9 november 2011 Bedankt J-Thread! Heb nog niet bedacht hoe ik foto's of pijlen kan googlen, maar kan wel veel met de tips!
IvdK Geplaatst 9 november 2011 Geplaatst 9 november 2011 Bovenstaande link is helaas wel voor een uitzonderlijk goede cache, welke buiten het puzzelen binnen toch enorm leuk zou zijn, helaas deze nooit kunnen lopen Nou dat klopt dan precies: die cache was alleen voor vrienden PN gelukkig kunnen we deze nog doen: http://coord.info/GC15GR2, binnenkort eens inplannen
MirjamMaria Geplaatst 10 november 2011 Geplaatst 10 november 2011 Bovenstaande link is helaas wel voor een uitzonderlijk goede cache, welke buiten het puzzelen binnen toch enorm leuk zou zijn, helaas deze nooit kunnen lopen Nou dat klopt dan precies: die cache was alleen voor vrienden PN Tsja als je het wel kan waarderen dat onder je vrienden het eindcoord van deze prachtige (en dat meen ik echt!) multi gewoon werd verspreid ....
Twinlife Geplaatst 10 november 2011 Geplaatst 10 november 2011 maar GL houdt op geen enkele manier rekening met cache-eigenaren, Leg eens uit.
De GEO Ridders Geplaatst 10 november 2011 Geplaatst 10 november 2011 ...... Zo is GeoLeaks inmiddels al, niet iedereen kan zomaar alle oplossingen bekijken. In feite is het een besloten puzzelclub waarvan het ledental alleen maar gedaald is. ... Zo is GL dus nog niet. Als ik me aanmeld, dan kan ik alles bekijken. Gewoon alle posts van ieder 'lid' napluizen en klaar. Besloten?
J-Thread Geplaatst 10 november 2011 Geplaatst 10 november 2011 Bedankt J-Thread! Heb nog niet bedacht hoe ik foto's of pijlen kan googlen, maar kan wel veel met de tips! Zelfs dat kan Google tegenwoordig voor je. Alhoewel het soms leuker is om eerst zelf even goed te kijken of je iets in een plaatje ziet... http://images.google.com/, klik op het fotocamera-icoontje rechts in de zoekbalk, en plak de url van de afbeelding (op cachepagina met rechts op afbeelding klikken en dan bij eigenschappen kijken) of upload een plaatje.
De GEO Ridders Geplaatst 10 november 2011 Geplaatst 10 november 2011 maar GL houdt op geen enkele manier rekening met cache-eigenaren, Leg eens uit. Als een CO vraagt om zijn cache NIET te bespreken, krijgt ie geen antwoord. Heeft de CO toevallig een username, dan wordt ie verbannen. Duidelijk?
MacDD Geplaatst 10 november 2011 Geplaatst 10 november 2011 maar GL houdt op geen enkele manier rekening met cache-eigenaren, Leg eens uit. Als een CO vraagt om zijn cache NIET te bespreken, krijgt ie geen antwoord. Heeft de CO toevallig een username, dan wordt ie verbannen. Duidelijk? En als je daar een vraag over stelt wordt je er ook afgedonderd.
Aanbevolen berichten