Spring naar bijdragen

Hint Voor Puzzel


Bolle1961

Aanbevolen berichten

Die je via google ctrl c/v ook gevonden had

Aangezien de maker alles letterlijk gekopieerd heeft.

 

Was nog netjes om een ander vb te noemen

Maar mensen zijn wel zo geshokkeert van deze toch wel behoorlijke spoiler

Dat ik bij deze mijn oprechte excuses zal aanbieden om een toch wel uitstekend cache pagina en behulpzame CO zo naar beneden te halen.

 

@hetnieuwecachen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hmm, je hebt sterke moderatie, normale moderatie en geen moderatie. 't Hopbelletje begon hier als een sterke moderator (topics wissen, sluiten, enz.). Dat daar vervolgens kritiek op komt is natuurlijk wel logisch.

 

Vervolgens zakt team GCnl in elkaar en opeens is er geen moderatie meer op het forum? Opeens mag alles hier gewoon, behalve linkjes plaatsen naar global dan?

 

Om even de Moderatie gedachten van 't Hopbelletje op te frissen:

Forumregels

Regel 04: Blijf On topic

(...)

Doet het topic je niets, blijf er dan uit en gebruik de topic niet voor eigen doeleinden. Hoe zou jij het zelf vinden als jouw topic gekaapt wordt door anderen? Vraag en geef op het forum geen concrete oplossingen van puzzels en plaats geen spoilers. Dit bederft vaak de lol voor anderen, zowel de cacher als de cache leggers.

Het lijkt me duidelijk dat zoiets natuurlijk niet mag, zowel volgens de geest van het spel als volgens de forumregels. Waarom neemt de moderator dan geen actie? Waarom doet deze er zelfs aan mee?

 

[PS] Gelukkig heeft het Groundspeak forum vanaf vandaag overzichtelijke subforums: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showforum=122

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, je hebt sterke moderatie, normale moderatie en geen moderatie. 't Hopbelletje begon hier als een sterke moderator (topics wissen, sluiten, enz.). Dat daar vervolgens kritiek op komt is natuurlijk wel logisch.

 

Vervolgens zakt team GCnl in elkaar en opeens is er geen moderatie meer op het forum? Opeens mag alles hier gewoon, behalve linkjes plaatsen naar global dan?

 

Om even de Moderatie gedachten van 't Hopbelletje op te frissen:

Forumregels

Regel 04: Blijf On topic

(...)

Doet het topic je niets, blijf er dan uit en gebruik de topic niet voor eigen doeleinden. Hoe zou jij het zelf vinden als jouw topic gekaapt wordt door anderen? Vraag en geef op het forum geen concrete oplossingen van puzzels en plaats geen spoilers. Dit bederft vaak de lol voor anderen, zowel de cacher als de cache leggers.

Het lijkt me duidelijk dat zoiets natuurlijk niet mag, zowel volgens de geest van het spel als volgens de forumregels. Waarom neemt de moderator dan geen actie? Waarom doet deze er zelfs aan mee?

 

[PS] Gelukkig heeft het Groundspeak forum vanaf vandaag overzichtelijke subforums: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showforum=122

 

Kijk weer een beetje jammer dit, als je alles zo goed weet, waarom mail je niet gewoon lekker een sollicitatie? :bag:

Je kan gelijk weer beginnen met huilen en roepen jij als mod mag niets, je bent naast mod ook nog cacher en gewoon mens. Het is natuurlijk zwaar gezeur dat je niet met elkaar mag puzzelen, want mensen op Twitter doen het, in de chat, maar in een forum is het 'not-done' door een stel zeikers. Je kan meteen wel gaan roepen dat je hier niet met elkaar mag puzzelen, maar wat krijg je dan? Precies, de coords gaan overal rondslingen; Twitter, geoleaks en noem maar op!

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben zelf iemand die voornamelijk op de buren zit, maar ik kom hier ook wel een paar keer per dag kijken. Om maar even antwoord op je vraag te geven, wat kom ik hier doen. Om te trollen kom ik hier zeker niet, ik kijk of ik dingen tegen kom die ik interessant vind en of ik nog ergens iets van kan leren. Soms help ik iemand als ik antwoord op een vraag heb, soms laat ik iets van me horen in discussies.

 

Maar ik wil me wel even aansluiten bij Waldio, alles mag op dit moment, alles mag gezegd worden, totdat je een link plaatst naar de buren, ik snap niet waar dat goed voor is. Ik heb het al eerder gezegd, als dat altijd veranderd of aangepast wordt, dan moet je alles aanpassen. Of je streng of soepel modereert heb ik niets over te zeggen, al ben ik wel een voorstander van niet modereren. Maar ga niet selectief modereren.

 

Toevoeging:

Dit slaat echt alles... Ik heb twee keer het woord de buren c a c h i n g getyped en dat wordt gewoon automatisch veranderd in: de buren... Dit is precies wat ik bedoel. Als dat niet mag, prima. Maar dan ook geen: groundspeak, opencaching, terra caching, geoleaks enz enz

bewerkt door Marcel en Micha
  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap alleen niet wat de bedoeling is van de puzzel op de cache pagina, heeft iemand een hint?

 

 

 

Even weer on-topic:

 

op deze vraag kan je toch gewoon beantwoorden dat het een nonogram ( of Japanse puzzel ) isyes.gif? Dat heeft niets te maken met hints en/of spoileren of zoiets no.gif. In iedere (boeken-) winkel liggen er stapels van boekjes met deze Japanse puzzels, dus de puzzel op-zich is niet geheim. Natuurlijk kan/mag/moet je dit eigenlijk aan de CO vragen, maar met dit antwoord ( "het is een Japanse puzzel") verklap je helemaal niets.

 

Als een collega-cacher deze vraag aan mij zou vragen, dan krijgt hij gelijk antwoord. Het oplossen van de puzzel moet hij/zij natuurlijk wel zelf doen yes.gif.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Even weer on-topic:

 

op deze vraag kan je toch gewoon beantwoorden dat het een nonogram ( of Japanse puzzel ) isyes.gif? Dat heeft niets te maken met hints en/of spoileren of zoiets no.gif. In iedere (boeken-) winkel liggen er stapels van boekjes met deze Japanse puzzels, dus de puzzel op-zich is niet geheim. Natuurlijk kan/mag/moet je dit eigenlijk aan de CO vragen, maar met dit antwoord ( "het is een Japanse puzzel") verklap je helemaal niets.

 

Als een collega-cacher deze vraag aan mij zou vragen, dan krijgt hij gelijk antwoord. Het oplossen van de puzzel moet hij/zij natuurlijk wel zelf doen yes.gif.

Op de 1e dag al nav de 1e reakties een berichtje naar de CO gestuurd, netjes antwoord gehad. Tevens van een andere cacher bericht gehad wat voor puzzel het is.

 

Btw, gistermorgen via de rapporteer knop om een slotje gevraagd omdat mijn vraag opgelost was, helaas geen reaktie gehad .................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe eens een gok. Waarom heb ik een brok kots in mijn keel als ik door dit draadje wandel....

 

Geen hints (spoilers) plaatsen, die moeten verwijderd worden. Gebeurt niet.

 

Wie is hier fout? Een cacher met 5 founds op de teller of een moderator die niet ingrijpt?

Simpel, een moderator te modereren en NIET een eigen mening te geven (onder de moderator naam), en dus de regels te hanteren van het forum.

 

Nogmaals: hint vragen doe je NIET HIER. Ga naar de CO of een PM medium, of vertrek naar dat verachtelijke aardlek forum.

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...