Peetee Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Gecondoleerd met dit verschrikkelijke verlies en heel veel sterkte toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
marmisaro Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Gecondoleerd,heel veel sterkte toegewenst voor nu en later.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Icemen4 Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Gecondoleerd en veel sterkte! Team Ice-Berg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zwiepjes Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Wij wensen jullie heel veel sterkte... Groet René, Lammie en Gerben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
guuske Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 gecondoleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dutchcoppi Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Gecondoleerd..... Veel sterkte gewenst in de komende tijd Dutchcoppi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pingos Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Gecondoleerd en heel veel sterkte voor nu en later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beukenootje Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Gecondoleerd en sterkte in deze moeilijke tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Gecondoleerd...En heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Erik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandero Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Ik schrik ervan... had het niet zo snel verwacht. Familie en vrienden gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst. Geertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oemoemenoetjes Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gerrit en lenie Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Voor allen die hem dierbaar waren,heel veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Ambacht Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Hallo mede cachers, Vanmorgen is Eric Blaak van het Eastwood Team in zijn slaap overleden...dit ten gevolge van maagkanker die uitgezaaid was en hij heeft deze strijd niet gewonnen.... Ik ga als cacher onder zijn naam verder ...en de cache van mij "de Oudewaters" blijft bestaan maar daar zullen geen logjes komen... Yolande Tournant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Ambacht Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Hallo mede cachers, Vanmorgen is Eric Blaak van het Eastwood Team in zijn slaap overleden...dit ten gevolge van maagkanker die uitgezaaid was en hij heeft deze strijd niet gewonnen.... Ik ga als cacher onder zijn naam verder ...en de cache van mij "de Oudewaters" blijft bestaan maar daar zullen geen logjes komen... Yolande Tournant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dameblanche Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Van harte gecondoleerd en heel veel sterkte voor de achterblijvers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden