GeoMullie Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 Wie kan me helpen aan een Gebruiksaanwijzing 62st in het Nederlands. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leandraakje Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 Even Google-en en ..... voila http://www.gps-verhuur.nl/GPSMAP_62_gebruiksaanwijzing.pdf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
terp1234 Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 Als je de Oregon op USB aansluit, zit onder de map Documents alle handleidingen in diverse talen. Is dat op de 62 niet net zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leandraakje Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 En zo te zien staat de manual ook op de GPS zelf: succes! Karen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoMullie Geplaatst 24 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 24 oktober 2011 Leandraakje Hier heb ik wat aan kan ik morgen aan de slag om hem uit te proberen mijn dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miniatuur Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 Misschien helpt onderstaande uitleg ook om met de nieuwe GPS te werken: http://www.bloodwoosj.nl/van%2060%20naar%2062/Van60csxnaar62s.htm Bloodwoosj beschrijft de overstap van de 60 serie naar de 62 serie. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoMullie Geplaatst 24 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 24 oktober 2011 Bedankt Miniatuur hier kan ik wel een boel van leren ik ga er mee aan de slag. GR . geomullie en Joop V Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miniatuur Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 En ik ben ook heel benieuwd hoe de GPS bevalt. Hoor het t.z.t. graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ranger4454 Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 Heb sinds vorige week ook een GPSmap 62st van Garmin. Gisteren op pad geweest om het een en ander uit te testen. De geocaches worden makkelijk in het geheugen geladen via de meegeleverde USB-kabel. In het menu "Geocaching" vind je dan netjes alle caches terug met alle gegevens (mits Premium member). Op de overzichtskaart zie je ook alle caches met de bijbehorende pictogrammen. Alleen ben ik zelf nog niet achter gekomen hoe je de gevonden caches weer uit het geheugen kan verwijderen. In de praktijk bevalt de GPSmap 62st heel goed. Aardig nauwkeurig en gebruiksvriendelijk. Ook een heel duidelijk leesbare display. Daarnaast ook degelijk uitgevoerd. Ikzelf heb er de topokaarten van de gehele Benelux bijgekocht. Kortom: tot heden nog heel tevreden. Groetjes, Ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triskelle Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 (bewerkt) Heb sinds vorige week ook een GPSmap 62st van Garmin. [..] Ikzelf heb er de topokaarten van de gehele Benelux bijgekocht. Gewoon uit nieuwsgierigheid moet ik het vragen ... waarom een GPSr met - lichtelijk beperkte - topografische kaart aangeschaft en daarnaast ook nog Top Benelux? 25 oktober 2011 bewerkt door Triskelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoMullie Geplaatst 25 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ik ga mijn 62st morgen uitproberen in uffelte cache Rheebruggen ben erg benieuwt,ik laat van me horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ranger4454 Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 (bewerkt) Heb sinds vorige week ook een GPSmap 62st van Garmin. [..] Ikzelf heb er de topokaarten van de gehele Benelux bijgekocht. Gewoon uit nieuwsgierigheid moet ik het vragen ... waarom een GPSr met - lichtelijk beperkte - topografische kaart aangeschaft en daarnaast ook nog Top Benelux? Een mooie vraag. Zodat ik 'm op reis binnen Europa kan gebruiken met de licht beperkte topografische kaart en de Topo Benelux zodat ik gedetailleerder kan kijken binnen de Benelux voor bij het geocachen. Gebruik mijn GPSr niet alleen voor bij het geocachen. 25 oktober 2011 bewerkt door Target77 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoMullie Geplaatst 2 november 2011 Auteur Share Geplaatst 2 november 2011 Je kunt ze ook weer via de computer verwijderen , In het begin ging het nogal moeilijk met de 62 je moet hier meer handelingen mee doen maar de ontvangst is veel beter.de 60 serie was veel simpeler maar ja alles wend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MoNo_eGo Geplaatst 2 november 2011 Share Geplaatst 2 november 2011 Je kan de menu structuur van de 62s ook aan passen dat ie lijkt op de 60. buiten de knoppen na werkt alles dan zoals je gewend bent. Mij bevalt de gps buitengewoon goed , aleen wat minder dat als ie zegt dat de batt leeg zijn dat ie dan ook binnen 1 min echt uit gaat :-) maar verders super acuraat en lekker snel (zeker als je de 60 gewend bent) Ik heb wel ondekt dat het gps ontvangst zuiverder is dan bij een dakota en oregon . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 3 november 2011 Share Geplaatst 3 november 2011 je bedoelt dat je de ribbon uit kan zetten, en de volgorde schermen op 1 profile kunt aanpassen. Maar voor de rest is het ding echt anders (veel extra knoppen drukken). Vraagje: ik merk dat de 62s soms nog een tijdje ghost caches ziet nadat je de geocache.gpx hebt aangepast of weggegooit. Vreemde is dat deze ghost caches na een tijdje vanzelf verdwijnen, en niet in 1 heldere stap, maar in cache voor cache. Net of de 62s nog een lijst diep intern in zijn geheugen heeft zitten die bijgewerkt wordt aan de hand van de laatste gpx. Maak zo'n cache niet open, want uit dat menuutje kom je niet meer (hahha, brilliant van Garmin). Wie of wie heeft hier ervaring mee (firmware 2.9 even uit mijn hoofd) zonder een master reset uit te voeren. Thex, die de 62S en dat nieuwe gedoe met gpx ipv een fraai garmin serieel protocol en de vreemd opgedeelde tracks maar conceptueel vind rammelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden