de-fam Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Zitten we toch met de grote vraag rondom de kleine f. Was het nou een grote F dan was het een kleine vraag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triskelle Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Zitten we toch met de grote vraag rondom de kleine f. Was het nou een grote F dan was het een kleine vraag Hoe kom je erbij dat het een vraag is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 (bewerkt) Misschien is het wel de perfecte methode om een Topo kaart op de 2de gps te zetten, het zit 'm in die f 13 oktober 2011 bewerkt door Japiejoo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Hoe kom je erbij dat het een vraag is? Omdat het een kleine "f" is, en dat roept vraagtekens op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triskelle Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Hoe kom je erbij dat het een vraag is? Omdat het een kleine "f" is, en dat roept vraagtekens op. Dan zijn die vraagtekens de vraag, niet de "f" ... raadselachtig allemaal hoor ... laten we eens kijken waar dit ons naar toe leidt: f van fontijn n van ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
't Hopbelletje Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 FTF Ik zag hem online komen en sprong direct op de fiets. Helaas was de cache geript, maar op de foto is duidelijk te zien waar'ie moet hebben gezeten en ik hoop dat dit geldt als mijn eerste FTF!!! Is dat het bord van NES ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Weer zo'n lastige.... De n van..eehhh nooitgedacht. Maar dan de q van.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triskelle Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ik denk dat al weet wat "f" is. Het is een super geheim vandaag uit de US of A ingevlogen project om de kwaliteit van caches te verbeteren. Lees zelf maar: Echter heb ik in de USA wel enkele zeer goede dingen te horen gekregen over het verbeteren van de kwaliteit van de caches, maar of de hele gemeenschap daar gelukkiger van zal worden is nog maar de vraag.... dit wordt zeker nog vervolgd. Trouwens, die dingen zijn nog steeds "top secret", dus hoef je er niet naar te vragen, want ik ga er toch niet op antwoorden. Staat gewoon hier te lezen (maarreh je hebt het niet van mij he?). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 (bewerkt) ffies zwijgen dan...zal moeilijk worden 13 oktober 2011 bewerkt door de-fam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triskelle Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Is dat het bord van NES ? NES? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Log Nes? klik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
't Hopbelletje Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Nee die NES Zwerft ook in en rond een schrikbord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 NESca"f"e Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
no-name Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 NEScio van de Nits? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phoenix-night Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Tot nu toe is het me helemaal duidelijk, maar werkt dit ook op een smartphone? PN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden