Heirbaut Hunters Geplaatst 3 maart 2004 Geplaatst 3 maart 2004 Ik vind de discussie weer aardig op de persoon/personen gespeeld worden. Jammer....
sjatzeuker Geplaatst 3 maart 2004 Geplaatst 3 maart 2004 Ik heb helaas het idee dat we in dit draadje ons doel aardig voorbij aan het schieten zijn. Jammer......
GeoWolf Geplaatst 3 maart 2004 Geplaatst 3 maart 2004 .What is Geocaching? Geocaching is an entertaining ADVENTURE game for gps users. ... Ik heb de korte geschiedenis van het geocachen bekeken en ik lees niets van AVONTUUR. Het is gewoon spontaan ontstaan. Ik denk dus dat het een eigen invulling van je is. Nee hoor, het is de definitie/invulling van Geocaching volgens de oprichter van geocaching.com (zie daar). .
Lady Cachetta Geplaatst 3 maart 2004 Geplaatst 3 maart 2004 In goed overleg met MMZ deze berichten verwijderd. "Geocachers doen het in het veld."
MiepMiep...Zzzoefff... Geplaatst 3 maart 2004 Auteur Geplaatst 3 maart 2004 ******* In goed overleg met Lady Cachetta dit bericht verwijderd. ******
Lady Cachetta Geplaatst 3 maart 2004 Geplaatst 3 maart 2004 In goed overleg met MMZ deze berichten verwijderd. "Geocachers doen het in het veld."
dutch-locutus Geplaatst 3 maart 2004 Geplaatst 3 maart 2004 (bewerkt) Verder heb ik met de organisatie van het event helemaal niets te maken. En het is nogal wat om een hele familie onterecht over één kam te scheren. Met alle respect Lady: Ik ken jou nog miepmiepzoef persoonlijk, maar vind dergenlijke opmerkingen gewoon geen pas hebben met zo'n leuke hobby beoefend door interessante mensen zoals je zelf al schreef. Mensen die allemaal recht op een eigen mening hebben, daar natuurlijk wel een beetje genuanceerd mee om moeten gaan. Als je dan niet in de organisatie zit, hoe handig is het dan om iemand te adviseren niet te komen??? PM of op het forum ik vind het geen stijl. Je weet hoe klein (groot) het wereldje is en dat de actievere geocachers aardig op de hoogte zijn wie achter welke nick-name zit. Ik scheer niet een hele familie over 1 kam, maar zo onwaarschijnlijk was mijn veronderstelling niet. Zie regelmatig logs al dan niet met foto’s verschijnen die de hechte band bevestigd. ( gezellig met een boormachine op pad, Pa helpen met zijn cache) Dus ik blijf van mening dat dit geen stijlvolle actie van je was. Ik geloof dat Willii Carrotte zichzelf aardig verdedigd in dit draadje, en dat deze actie geheel overbodig was. Locutus Edit: Schrijven van deze mail kruiste laatste mail van de Lady. Ik heb respect voor ieder die openlijk zijn excuses durft te maken 3 maart 2004 bewerkt door dutch-locutus
Banjer Geplaatst 3 maart 2004 Geplaatst 3 maart 2004 Ben je een dagje wezen cachen en vind je dit draadje hier als je terug komt.... Maar de ervaringen van het dagje cachen gisteren geven wel een beeld van mijn mening over sommige micro's. We zijn de dag begonnen met een traditional micro als opwarmer, voornamelijk omdat hij toch op de route lag, en deze nog door niemand gelogd was. Vervolgens hebben we een multi gedaan, die uit 11 legs bestond en ons een groot deel van een leuk stadje liet zien, om ons vervolgens naar een goed verzorgde ammo-box te leiden.. Na nog een leuke multi in een natuurgebied, ff lekker met de 4x4 door wat plassen crossen op het strand, een niet gevonden regular traditional en lekkere wandeling naar nog een regular traditional besloten we een viertal micro's te doen in een ander leuk dorpje. Ook deze lieten ons wat leuke plekken in het dorpje zien, alleen hebben we maar 1 van de micro's kunnen loggen. De eerste konden we niet vinden, wel een vermoedelijke plaats waar hij zou moeten liggen, maar helaas geen cache. Bij de tweede was de vermoedelijke bergplaats snel gevonden, maar door de drukte hebben we hem niet geprobeerd te pakken,de kans op ontdekking was te groot. Dit gold ook voor de vierde, die notabene pal voor een supermarkt ligt. Alleen de derde hebben we, na lang wachten kunnen loggen, waarna we weer lang moesten wachten voor we hem weer ongezien terug konden leggen. Resultaat: een ontvreden gevoel, en eigenlijk hebben we de omgeving niet echt kunnen waarderen omdat we te veel naar de mensen aan het kijken waren om ongezien te kunnen loggen. Als ik dan zie dat de totale afstand die ik tussen de vier micro's afgelegd heb korter is dan de multi die ik eerder op de dag gedaan heb vraag ik mij af waarom er hier vier micro's neergelegd zijn en er niet gekozen is voor een multi, waarbij ik waarschijnlijk meer had kunnen genieten van de omgeving en de plaatsen die de cache-legger mij heeft willen laten zien. En om nog even terug te komen op het woord trash... dit is afgeleid uit het oud Noorse woord tros wat gevallen bladeren of twijgjes betekend, iets wat ik regelmatig op, onder en soms in caches terug vind... een trash-cache is dus eigenlijk vrij normaal
MiepMiep...Zzzoefff... Geplaatst 3 maart 2004 Auteur Geplaatst 3 maart 2004 ******* In goed overleg met Lady Cachetta dit bericht verwijderd. *******
ToolkiT Geplaatst 3 maart 2004 Geplaatst 3 maart 2004 Goed te zien dat de gemoederen een beetje bedaard zijn Nog even een kleine toevoeging, in een Micro kan je best goodies hebben hoor, alleen wel kleine... Er is in Sydney een filmkoker micro met allemaal buitenlandse muntjes bijvoorbeeld... Met een beetje creativiteit kom je ver...
MiepMiep...Zzzoefff... Geplaatst 3 maart 2004 Auteur Geplaatst 3 maart 2004 ******* In goed overleg met Lady Cachetta dit bericht verwijderd. *******
Aanbevolen berichten