Martijn&Martine Geplaatst 31 augustus 2011 Auteur Geplaatst 31 augustus 2011 Zojuist heb ik even gesproken met PN en hij kon gelukkig melden dat hij langzaam weer wat aan het opknappen is. Hij heeft veel steun aan de vele mailtjes, berichten en kaartjes die hij al van jullie heeft ontvangen daarvoor ook zijn hartelijke dank.
Veendammer Geplaatst 31 augustus 2011 Geplaatst 31 augustus 2011 Ook vanuit het 'hoge' Noorden Van Harte Beterschap!!
alkie Geplaatst 1 september 2011 Geplaatst 1 september 2011 Zie ik toch net op het forum dat PN vandaag toch 4 jaar word Nou van Harte gefeliciteerd en ook nog beterschap. Groetjes Team Alkie
keske27 Geplaatst 2 september 2011 Geplaatst 2 september 2011 Ik ben weer thuis! Log volgt. PN Ha die Peet, Gelukkig dat je weer thuis bent en nu maar snel aansterken. Groetjes, Kees
Beukenootje Geplaatst 2 september 2011 Geplaatst 2 september 2011 Net op tijd thuis om de zwijnen weg te zien vluchten voor de in aantocht zijnde wolven. Sterkte!
Major_Dundee Geplaatst 2 september 2011 Geplaatst 2 september 2011 Peter, Heel mooi dat je weer thuis bent. Dan gaat het de goede kant weer op. Heel veel beterschap vanuit het "verre oosten".
Cernunnos Geplaatst 2 september 2011 Geplaatst 2 september 2011 Peter, fijn dat je in ieder geval weer uit het ziekenhuis bent!! Nu nog even rustig aan doen en aansterken thuis. Wens je beterschap toe!
langzaam Geplaatst 2 september 2011 Geplaatst 2 september 2011 Ik ben heel blij te lezen dat je weer thuis bent. Dat geeft toch aan dat het een stuk beter gaat. Overigens nog gefeliciteerd met je verjaardag. Doe rustig aan.
Free Wally Geplaatst 2 september 2011 Geplaatst 2 september 2011 Hoi Peter, Van harte beterschap en als je eens niks te doen hebt, pak dan gerust een kladblok Zet hem op! Groet, Walter.
Ellino Geplaatst 2 september 2011 Geplaatst 2 september 2011 Ik ben weer thuis! Log volgt. PN Heb ik hier toch net een kaart staan met het adres van het ziekenhuis erop!
Phoenix-night Geplaatst 2 september 2011 Geplaatst 2 september 2011 Die sturen ze wel door! En ik zal er de komende tijd af en toe nog wel eens komen. PN
Casteel Geplaatst 2 september 2011 Geplaatst 2 september 2011 Nu PN weer de beschikking heeft over een laptop, beginnen de babbels weer te komen!
Team Professor X Geplaatst 3 september 2011 Geplaatst 3 september 2011 Tjonge, waardeloos verhaal! Wel sympathiek dat je in het ziekenhuis gaat liggen terwijl ik op vakantie ben. Scheelt weer een bezoekje met een fruitmand enzo! Maarre....op naar de volgende n8cache........de n88 worden immers weer langer .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden