Spring naar bijdragen

Waardeloos


Aanbevolen berichten

De lange log:

 

Hallo cachers,

 

Iedereen die met kromme tenen van spanning zat te wachten op het vervolg van W! en dacht dat dit de introductie was van m’n nieuwe cache: helaas, dit was echt.

Dinsdag 23 augustus, tijdens het geven van een presentatie op mijn werk, voelde ik me erg slecht; af en toe werd het me letterlijk zwart voor de ogen.

Een paar uur later lag ik in het ziekenhuis, met (wat later bleek) een geperforeerde dikke darm (volgens de arts pure pech) en een aantal fikse ontstekingen.

Morfine-injecties en antibiotica deden de situatie een beetje verbeteren, maar op donderdagavond werd alsnog besloten tot een spoedoperatie.

De daarop volgende dagen verslechterde mijn toestand per dag.

Tot dinsdag 30 augustus eindelijk de ontstekingen onder bedwang leken en ik me af kon zetten tegen de bodem van de put.

Daarna herstelde ik voorspoediger dan het medisch personeel voor mogelijk hield en de een na de andere drain, sonde en slang werd afgekoppeld en weggehaald.

Ondanks het behandelingsplan dat nog minstens een week verder liep, mocht ik afgelopen vrijdag naar huis!

Ruim 300 zakken infuusvloeistof met antibiotica, morfine, voeding en fysiologisch zout verder, ben ik er weer: een gehavend lijf, maar een vastbesloten brein.

In het begin van mijn ziekenhuisverblijf voelde ik me doodziek, maar had soms nog wel de kracht om mailtjes e.d. op m’n smartfone te beantwoorden.

De laatste week ging al mijn kracht in m’n herstel zitten en had ik geen kracht om op berichten te reageren.

Nu ben ik thuis en kan ik op m’n laptopje af en toe wat woorden typen: iedereen die me een mailtje, WhatsApp, Tweet, kaartje, forumbijdrage, bloemen heeft gestuurd of aan me heeft gedacht: heel erg bedankt!

Heel bijzonder om prachtige kaarten met zwijnen en goede wensen te ontvangen van mensen die je nooit gezien hebt.

Mede dankzij jullie steun ben ik onverwacht snel weer thuis.

Ik zal nog een tijd moeten herstellen, maar ik ben er weer!

 

PN (Peter)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bij deze wil ik ook een hart onder de riem steken.

 

Je kan niet bepaald zeggen dat je zwijnt met een geperforeerde darm. Nou weet ik niet wat een zwijn eet maar een perforeer machientje lijkt mij niet de standaard voeding die zo'n dier inneemt. Wat de mensen toch achterlaten in een bos.

 

PN ook wij wensen je beterschap, en hopelijk ben je snel weer aan het wroeten en graven, om het ons nogmaals knap lastig te maken. :rolleyes:

 

Groeten Erik De-Fam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, wat kun je er over zeggen? Knap waardeloos?, of gewoon volkomen k*t?

Ik ben geen vaste bezoeker van het gc-forum, zodoende dat ik het bericht nu pas lees.

Niettemin wensen wij je heel veel sterkte bij het op sterkte komen na deze behoorlijk zware complicatie.:doctor:

 

Beterschap, Dennden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De goede wensen en kaartjes komen nog dagelijks binnen (worden netjes door het ziekenhuis doorgestuurd).

Ik dank jullie allen daarvoor!

Ik knap stapje voor stapje op en heb tijd genoeg om na te denken over een nieuwe cache .... want die komt er (hoe, waar, wat en door wie is nog de vraag).

PN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Final update:

Afgelopen week ben ik voor de laatste keer voor controle bij de chirurg geweest: ik ben volledig genezen verklaard!

Ik wil hierbij nogmaals iedereen die op de een of andere manier een bijdrage heeft geleverd aan mijn herstel (kaartjes, mails, SMS) bedanken!

Ik heb het als zeer hartverwarmend ervaren om vanuit alle uithoeken van het land blijken van medeleven te ontvangen!

Thanks!

PN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...