Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Speculatie-mode on

Ook speculatie (en nieuw gerucht door mij in de wereld helpen ;) )

Afgezien van de reactie van Kruimeldief op Twitter dat hij zou stoppen met reviewen als de challenges uitkomen, denk niet dat hij dat gelijk meende, zou het natuurlijk kunnen zijn dat er misschien iets ernstig aan de hand is/was met familie/kennissenkring van Kruimeldief. En dat hij daarom niet kan reviewen, en misschien ook geen zin heeft zich daarom nu met geocaching zich bezig te houden, dus zelfs geen contact opneemt met andere reviewers.

Speculatie-mode off. (onjuiste speculatie, zie onder)

Lees dan eerst de huidige twitter van Kruimeldief. Dan lees je dat hij geen zin heeft met trage verbinding te reviewen. En dat hij wat vakantie had.

Geplaatst

Dat klopt, de reviewers hadden ook last van de trage verbindingen met Geocaching.com, net als wij allemaal

en Kruimeldief heeft vier dagen vakantie gehad.

Enfin, topicstarter weet nu dat er opmerkingen van de reviewers op twitter te volgen zijn (onder @GeoGuyNL en @Kruimeldief en @Kralenfee).

Zij laten daar tevens weten welke caches gepubliceerd gaan worden.

Geplaatst

Dat klopt, de reviewers hadden ook last van de trage verbindingen met Geocaching.com, net als wij allemaal

en Kruimeldief heeft vier dagen vakantie gehad.

Vakantie=doorschuiven naar collega reviewer lijkt mij dan en die trage verbinding had elke reviewer last van maar deze waren "gewoon" aan het reviewen en dan denk ik aan de vele mailtjes uit Duitsland waar nieuwe cache's on-line komen.

Geplaatst

Ik zou zeggen minimaal 2 reviewers erbij.

Dan is iedereen een beetje ontlast, je krijgt een snellere doorstroming en daardoor een beter service.

Ook tijdens vakanties, ziekte, persoonlijke omstandigheden gaat het "werk" gewoon door.

Alles, dus ook de ontwikkelingen binnen de geocache-wereld gaan tegenwoordig sneller, daar moet je m.i. op inspelen.

Heb uit een draadje van een paar jaar terug begrepen dat er een aantal vrijwilligers zijn die reviewer willen worden.

:beerchug:

• Top! 2
Geplaatst (bewerkt)

Bedankt allemaal voor jullie bijdragen.

Na het starten van mijn topic heeft GeoGuy mijn topic ook gezien en mijn cache gereviewed. Helaas nog wat aanpassingspuntjes (2 van de 3 inmiddels gedaan), maar vooral de eerste blijkt een lastige zaak. Toestemming voor een stukje bos, dat openbaar toegankelijk is, waarbij ik bij de gemeente van kastje naar de muur gestuurd wordt. Vervolgens blijkt dat het gebiedje van ene 'meneer van Loon' is die niemand in de omgeving schijnt te kennen. En hoe vindt je meneer van Loon in een hooiberg :S. Daar zijn er geen van in de omgeving. En om nou iedereen af te bellen.

Ik vriendelijk tegen de meneer van de gemeente wat dan gebied is van 'de gemeente' (ik bedoel: verplaatsen heeft enkel als consequentie dat ik wat vragen aan moet passen), maar daar wist hij geen antwoord op. Hoe kan ik dan weten waar ik moet zijn. Handig geregeld allemaal, het plaatsen van caches wordt zo bijna een fulltime job. Het is maar goed dat ik geen opgever ben ;-)

Groetjes, Ine.

bewerkt door inetjuhhh
Geplaatst

Misschien nog een idee voor diegene die langer als een week wachten op het on-line komen van hun cache.

Gooi de aangevraagde cache die bij de reviewer in zijn zgn lijst staat in het archief en maak een nieuwe cache aan.

En dan maar hopen dat de andere reviewer die wel aan het reviewen is hem oppikt snel on-line zal gooien.

Geplaatst

als de gemeente weet wie de eigenaar is, weten ze ook waar die woont. lijkt meer op onwil van de gemeente

Onwil van de Gemeente? Dus omdat er een cache moet worden gelegd moeten er maar meteen gegevens van de eigenaar worden verstrekt? Het is wel makkelijk om het bij de Gemeente neer te leggen. Maar als het even kan moeten zij dus maar voor niets er een berg werk van maken en persoonlijke informatie die een cache legger niets aangaat verstrekken?

Sorry hoor, maar of je gaat er zelf achteraan om uit te zoeken hoe en wat, of je zoekt een andere locatie.

Verder wel grappig om te lezen dat er door topic starter wordt gevraagd hoe lang het duurt voordat de cache gereviewd is, terwijl de CO zelf niet eens toestemming heeft geregeld voor het plaatsen van een cache! LOL

Als iedereen nu gewoon de checklist eens zou gebruiken dan zou het al een hoop tijd schelen.

Als dan ook nog eens tien keer wordt nagedacht over of een cache echt een toevoeging is voor het al bestaande bestand dan denk ik dat de reviewers het ook nog wel eens wat rustiger zullen krijgen.

• Top! 1
Geplaatst

Met de vorige poster eens dat je eerst wat zaken geregeld en gecontroleerd moet hebben voordat je een cache aanbiedt.

En dan nog kan het zijn dat hij een keertje terigkomt voor correctie of aanvullende info.

Maar begin bij het maken van een cache met de eindlocatie.

- Toestemming locatie volledig afgeregeld hebben.

- op meerdere momenten inmeten.

:beerchug:

Geplaatst

Ik heb mijn eerste cache eergisteren online zien komen.

Na 6 dagen was hij in 1 keer in orde, het leek wel een eeuwigheid te duren maar achteraf is dat eigenlijk allemaal niet zo'n probleem.

Want wat maakt het nu uit of je een paar dagen langer moet wachten.

Geplaatst

Zomaar interesse:

Heb je een cache aangemeld op de dag dat je lid werd?

Eergister was het de 23e. En 6 dagen daarvoor de 17e.

Geplaatst

Want wat maakt het nu uit of je een paar dagen langer moet wachten.

10 dagen is toch wel iets te lang lijkt mij en de richtlijnen van .com schrijven ook wat anders voor.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...