Spring naar bijdragen

128 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vindt je van caches bij een vuilnisbak?

• Ze moeten verboden worden. Dit is niet leuk en smerig. Cachen moet je leuke plekjes laten zien!
      74
    • Ik hou er wel van om in een vuilnisbak met vuil te graaien.
      7
    • Onder een vuilnisbak vind ik niet erg maar erin is net iets te ver.
      35
    • Een cache is gewoon een cache en als hij onder de vuilnisbak ligt dan is het ook gewoon een puntje.
      4
    • Cache in Trash Out! Maar hier kun je beter de trash laten liggen!
      3
    • Ik vind er iets anders van en licht dat hieronder toe..
      5

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

ignoren is de andere kant opkijken en al het geovuilnis niet willen zien om je geweten zuiver te houden (je eigen voor de gek houden)

Barny

Nee hoor, de bende is van een ander en daar moet ik met mijn p*ten vanaf blijven. Waarschijnlijk hebben zij er wel plezier aan, anders hadden ze het niet gelegd.

Ook 'Ignore' ik enkele zeer moeilijke caches bij ons in de buurt ( dié, kan ik nooit oplossen ), daardoor is de 'chaos' op de geo-kaart wat minder.

Zie 'Ignoren' net als het gebruik van een zonnebril: de zon schijnt heerlijk, maar soms iets te fel.

bewerkt door Linkalovers
Geplaatst

Ignoren, zou dat ook werken voor bepaalde mensen hier op het forum?

Antarctica

Há, ik krijg reactie......er is in ieder geval iémand die mij niet op de 'Ignoor' lijst heeft staan :clown:

Geplaatst

Antarctica, het leven is geen sprookje.

Rechts boven op de cache pagina, staat onder "Log je bezoek" ( die ken je vast wel :1eye: ), ook "Negeer pagina".

Gevonden! Maar kan ik maar één cache tegelijk ignoren? Ik zou graag complete categorieën kunne selecteren.

Geplaatst

Eigenlijk wil ik op de ignorelist zetten:

- micro's en nano's

- voortuincaches

- T4 en hoger (of dieper)

- multi's langer dan 6 km

- tekengevoelige caches

- powertrails

- caches met meer dan 10 bezoekers per dag

- caches op meer dan 30 kilometer van mijn huis (want ik moet ook nog terugrijden).

Geplaatst

Dan blijven er voor 2013 nog 78 caches in totaal over..... Twee snipperdagen en je bent klaar.... :-)

Ik doe maar één cache per dag. Ben dus heel blij dat er nog 78 caches overblijven. Had verwacht het advies te krijgen een andere hobby te zoeken.

Geplaatst (bewerkt)

Snipperdagen zat, maar ik heb een gezin dat dikwijls mijn vrije tijd invult. Mijn echtgenote houdt bovendien niet van geocachen, dus ik moet altijd een smoes verzinnen.

Hoi echtgenote, ik ga even een paar verkeersborden controleren.

Ik ga even de hond uitlaten in Hoog Buurloo.

Oh, helemaal vergeten, ik moet nog bij iemand de voortuin omspitten.

Ze gelooft mij nog steeds. Een goed huwelijk is een kwestie van wederzijds vertrouwen.

Oh, dat zet mij aan het denken. Mijn 10 jaar jongere vrouw gaat sinds een maand drie keer per week naar naailes. Toen ik haar vroeg wanneer ik een eigengemaakt overhemd tegemoet kon zien, had ze het over spelden op de mouw.

Een nieuw waarschuwingspunt ligt op de loer, dus mijn volgende bijdrage is 100% on-topic.

bewerkt door Odlaniger
  • Top! 1
Geplaatst

De draad van het draadje weer oppakkend: over kliko-caches wordt een beetje neerbuigend gedaan. Maar vergis je niet, kliko's zijn geen micro's, maar larges! En de moeilijkheidsfactor groeit met de dag. Ik heb momenteel drie exemplaren die mijn carport versieren. Een groene voor het groenafval, een blauwe voor de blauwe enveloppen en een grijze voor de grijze massa. Daar komt binnenkort een gele bij voor het gemies afval en een oranje voor alle troep die is overgebleven van Koninginnedag en andere volksfeesten. Dus ik welke kliko moet je zoeken? Denk goed na (dit is een hint).

• Top! 1
Geplaatst
Eigenlijk wil ik op de ignorelist zetten:

- micro's en nano's

- voortuincaches

- T4 en hoger (of dieper)

- multi's langer dan 6 km

- tekengevoelige caches

- powertrails

- caches met meer dan 10 bezoekers per dag

- caches op meer dan 30 kilometer van mijn huis (want ik moet ook nog terugrijden).

Dan adviseer ik je een pocket query te maken die alleen filtert op kindercaches!

Geplaatst

#kindercaches? verkeert advies, ik zie heel veel kindvriendelijke icoontjes staan bij carpoolcaches,caches op parkeerplaatsen met bedenkelijk volk er op zwervend, micro caches, voor-achter-zijtuin en brandgang caches, kortom een heleboel plekken waar je als prakizerende geocacher eigenlijk helemaal niet wil moeten komen, laat staan dat je daar met je zeurende plaag naar toe gaat.

maar het "puntje" maakt het rondscharrelen op die cachers onteerende plekken voor een hoop mensen stakkers een heel hoop goed monddood , en kan je ook voor je luierpoeper ook een log plaatsen "gevonden met papa en mama"

als jij je kind naar zulke plekken brengt mag je wat mij betreft direckt uit de ouderlijke macht worden gezet

Barny

Geplaatst (bewerkt)

.... drie exemplaren die mijn carport versTieren. Een groene....blauwe....grijze

Nog beter dan Munzee. Voor de kliloknallers ( ja, het staat er goed ! ). Duizenden, nee...... tien-duizenden puntjes. Je hoeft niet eens ver weg, bijna naast de deur.

Voorbeeld: een nieuwe wijk in de buurt moet ( t.z.t.? ) 6500 huizen krijgen. 6500 x 3 = :clap::clap: punten

Ik heb op mijn 3 exemplaren gauw een FTF gescoord ( m'n eerste! ), ben nu bezig de tuinen van m'n buren in te sluipen. Wat zullen die straks opkijken :angry: ......alle puntjes al vergeven :P

Sh*t, heb ik dat weer: Insluiper laat bewoonster schrikken. Maar toch vanmorgen nog even 3 FTF, 1 STF en 2 TFT gescoord ( de buurman was niet snel genoeg ) en een blauw oog. Ach, je moet wat over hebben voor je hobby, niet dan?

bewerkt door Linkalovers
Geplaatst

Gefeliciteerd Linka: Op dit moment heb je vast het dag- record eremetaal voor vandaag te pakken. Ik ben benieuwd of je nog overtroffen wordt.

Succes bij het leggen van de powertrail. Ik hoop niet, dat het je twee blauwe ogen en een gebroken neus op gaat leveren!

Geplaatst

Om het allemaal in goede banen te lijden, zou het verstandig zijn om een Kliko licentie op deze serie te zetten.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...