Krimpenees Geplaatst 16 juli 2011 Geplaatst 16 juli 2011 Ik heb een cachepagina aangemaakt. Echter krijg ik van de eigenaar van de grond geen toestemming om deze te plaatsen, omdat er al een andere cache ligt van de buren. Dat betekent dat de door mij gemaakte cache nooit online zal komen. Kan deze pagina definitief verwijderd worden? Ik bedoel dus niet, dat deze gearchiveerd moet worden, maar helemaal verwijderd. Anders blijf ik de pagina ten allen tijde zien en dat wil ik niet. Ik heb al een berichtje gestuurd naar de reviewer maar deze reageert niet.
De Wijngemachtigde Geplaatst 16 juli 2011 Geplaatst 16 juli 2011 Als je hem in het archief stopt, zie je 'm ook nooit meer, tenzij je 'm met het nummer opzoekt. Als je echt nooit meer herinnerd wil worden aan die pagina, moet je 'm laten adopteren door een tweede account, dan is ie ook niet meer van jou.
Krimpenees Geplaatst 16 juli 2011 Auteur Geplaatst 16 juli 2011 Dank je wel wijngemachtigde. Dat is idd de oplossing.
Cernunnos Geplaatst 16 juli 2011 Geplaatst 16 juli 2011 Zoals Thex ook al aangeeft, waarom niet gewoon voor een andere cache locatie gebruiken? Dat de locatie niet doorgaat betekend dan toch gewoon dat je een andere locatie gaat zoeken, of wilde je juist op die ene locatie een cache plaatsen? Dan snap ik je vraag. Misschien nog een tip, zet de cache eerst "droog" op papier oid. regel de toestemming etc. heb je alles rond maak je de cache pagina pas aan. Dat voorkomt dat dit soort situaties. Succes met het leggen van je cache!
Oemoemenoetjes Geplaatst 16 juli 2011 Geplaatst 16 juli 2011 Ik heb een cachepagina aangemaakt. Echter krijg ik van de eigenaar van de grond geen toestemming om deze te plaatsen, omdat er al een andere cache ligt van de buren. Ik denk dat je hier iets anders mee bedoelt. de buren legt zelf geen caches maar is gewoon een website over/voor geocaching. 1
team nessa Geplaatst 16 juli 2011 Geplaatst 16 juli 2011 Als je hem in het archief stopt, zie je 'm ook nooit meer, tenzij je 'm met het nummer opzoekt. Als je echt nooit meer herinnerd wil worden aan die pagina, moet je 'm laten adopteren door een tweede account, dan is ie ook niet meer van jou. Dit is een volslagen onnodige oplossing. Als je hem archiveert en je kijkt niet meer naar het gc nummer zie je hem ook niet meer, hij verdwijnt dan gewoon omdat de cache nooit online is geweest. Hiervoor een extra account maken is net zo'n onzin als een aparte cache voor je eigen trackables.
De Wijngemachtigde Geplaatst 16 juli 2011 Geplaatst 16 juli 2011 Als je hem in het archief stopt, zie je 'm ook nooit meer, tenzij je 'm met het nummer opzoekt. Als je echt nooit meer herinnerd wil worden aan die pagina, moet je 'm laten adopteren door een tweede account, dan is ie ook niet meer van jou. Dit is een volslagen onnodige oplossing. Als je hem archiveert en je kijkt niet meer naar het gc nummer zie je hem ook niet meer, hij verdwijnt dan gewoon omdat de cache nooit online is geweest. Hiervoor een extra account maken is net zo'n onzin als een aparte cache voor je eigen trackables. Sorry hoor.
De Zwarte Tovenaars Geplaatst 17 juli 2011 Geplaatst 17 juli 2011 (bewerkt) Hiervoor een extra account maken is net zo'n onzin als een aparte cache voor je eigen trackables. Goh.. aan wie doet me dit denken... juist ja 17 juli 2011 bewerkt door De Zwarte Tovenaars
Krimpenees Geplaatst 18 juli 2011 Auteur Geplaatst 18 juli 2011 Zoals Thex ook al aangeeft, waarom niet gewoon voor een andere cache locatie gebruiken? Dat de locatie niet doorgaat betekend dan toch gewoon dat je een andere locatie gaat zoeken, of wilde je juist op die ene locatie een cache plaatsen? Dan snap ik je vraag. Misschien nog een tip, zet de cache eerst "droog" op papier oid. regel de toestemming etc. heb je alles rond maak je de cache pagina pas aan. Dat voorkomt dat dit soort situaties. Succes met het leggen van je cache! Ik wilde idd juist op die locatie een cache plaatsen. Trouwens bedankt voor de tip om eerst alles "droog" te doen. Dat zal ik onthouden. Ik heb een cachepagina aangemaakt. Echter krijg ik van de eigenaar van de grond geen toestemming om deze te plaatsen, omdat er al een andere cache ligt van de buren. Ik denk dat je hier iets anders mee bedoelt. de buren legt zelf geen caches maar is gewoon een website over/voor geocaching. Niet helemaal waar. Ook via gloabalcaching kun je caches registreren en plaatsen.Daarom gaf de grondeigenaar ook geen toestemming omdat er via de buren al een cache ligt.
Fotogravinnetje Geplaatst 18 juli 2011 Geplaatst 18 juli 2011 Nee, via de buren kun je GEEN caches plaatsen. Wel staat er een programma op de buren.eu waarmee je op geocaching.com een cachepagina kunt aanmaken, met wat extra hulpmiddeltjes en een mooie checklist om te checken of je klaar bent met alles voor je je cache ter review aanbiedt.
Marcel en Micha Geplaatst 18 juli 2011 Geplaatst 18 juli 2011 Ook ik kom al een tijdje op de buren en voor zover ik weer is het niet mogelijk een cache te plaatsten via hun. Ik ben het helemaal met de uitleg van Fotogravinnetje eens. Het kan misschien wel zijn dat het in een gebied is waar de buren contacten mee heeft gelegd op het Geocachen in een positief daglicht te stellen? @ Krimpenees: hoe kom je erop dat je via de buren caches kan registreren? (Nu ik deze zin terug lees komt hij misschien niet zo aardig over , maar ik bedoel echt oprecht: Waar heb je het gevonden? Ben echt benieuwd.)
Fotogravinnetje Geplaatst 22 juli 2011 Geplaatst 22 juli 2011 Ik denk dat het gaat om een cache van terracaching die in het stormpoldervloedbos ligt. Zo'n twee jaar geleden is die voor het laatst gevonden. Geen idee of die er nog ligt dus en of de CO er nog onderhoud aan pleegt enzo...
MacDD Geplaatst 22 juli 2011 Geplaatst 22 juli 2011 Gaat het om deze plek? http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC2WY62
Indy & Jones Geplaatst 22 juli 2011 Geplaatst 22 juli 2011 Zo'n twee jaar geleden is die voor het laatst gevonden. Geen idee of die er nog ligt dus en of de CO er nog onderhoud aan pleegt enzo... Ik denk niet dat ze die bedoelt MacDD. Deze is gisteren nog gevonden.
Aanbevolen berichten