Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Tja.... dus even een waarschuwing voor anderen die benaderd worden om wat te gaan doen voor geocaching.nl...... trap er niet in.....

Ben bang dat dit de doodsteek is voor geocaching.nl.

(eens zien hoe lang dit bericht blijft staan)

PS, ronduit schofterig hoe er met de vrijwilligers wordt omgesprongen die het afgelopen jaar hun stinkende best hebben gedaan om het vlot te trekken.

Rene, goed bezig man! :thumbdown:

bewerkt door Cernunnos
Geplaatst (bewerkt)

Iedereen die welwillend en vol energie is/was, is of weggegaan of aan de kant gezet.

Het zal wel een kwestie worden van de langste adem in de vorm van niet goed schiks dan maar kwaad schiks.

Zo zonde,

bewerkt door *BaJo*
Geplaatst (bewerkt)

Ik had al heel wat gezien, maar dit is echt te gek voor woorden, zie de wie zijn wij pagina. In en in triest. :thumbdown:

Bedankt voor alles jongens, ik weet hoe gruwelijk veel jullie gedaan hebben en met hoeveel inzet. :thumbup:

groetjes Hilde

edit: nog heel even laten zakken, maar nee, ik kan dit écht niet begrijpen...

bewerkt door GeoVlinder
Geplaatst

Ongelooflijk. Al die mensen die zo hun best gedaan hebben - in hun vrije tijd nog wel! - zomaar eruit gebonjourd? Ik kan er niet bij, eerlijk gezegd. Wat zullen die mensen zich in de zeik gezet voelen, zeg. Zo veel tijd en energie in de boel hier gestoken en dan zonder duidelijke reden hup eruit. Zomaar. Opeens. Zonder dankjewel, zonder enige waardering voor hun inzet. Ongelooflijk

Geplaatst

Jammer hoor, dat het zo loopt. Ik vond het een leuk wedstrijd, maar op deze manier werkt het inderdaad niet!

Geplaatst

Erg jammer dat dit leuke idee van Wad-Seekers op deze manier moet eindigen. Ik zou niet weten wat je met positieve lange logs op deze site moet doen als degene die zich er voor in wilde zetten zo maar ineens uit het team is gezet. Dank Wad-Seekers voor de tijd en moeite die je hier in hebt gestoken, van mijn kant is de waardering er zeker wel.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...