Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo

Wij hebben een Garmin 62 St gekocht.

Voorheen werkte wij met een legend.

De route's printen we thuis uit.

Nu willen wij ze downloaden naar de Garmin.

Wie kan ons helpen?

We zijn nog maar beginners en de Engelse taal is niet onze sterkste kant.

Hopelijk kan iemand ons op weg helpen.

Groetjes Jq en Lq

Geplaatst

Ik heb een paypal account aangemaakt, ook al omdat ik regelmatig wat via internet koop. Kost niets. Hier kon ik gewoon het premiumlidmaatschap mee betalen.

Geplaatst

Bij mij is het niet gelukt om met paypal te betalen. De reden was: de account is niet gekoppeld aan een creditcard, dus wordt deze niet geaccepteerd door de ontvanger.

Dus ook bij betaling via paypal is een creditcard nodig.

Het is voor mij opgelost door iemand met creditcard :thumbup: (is goedkoper dan via geocachingshop.nl of via geocoinshop.de).

Geplaatst

wij betalen al jaren zonder creditcard via paypal aan groundspeak.

Gewoon je bankrekening aan paypal koppelen en je kunt gewoon betalen.

Je kunt dan alleen niet jaarlijks automatisch verlengen.

Geplaatst

Ik heb het begin dit jaar geprobeerd.

Speciaal hiervoor een paypal account aangevraagd; bankrekening gekoppeld en afgewezen wegens gebrek aan gekoppelde creditcard.

Misschien dat het iets nieuws is, maar mij lukte het destijds in ieder geval niet.

Overigens heb ik inmiddels mijn bankrekening weer ontkoppeld, aangezien we geen gebruik maken van paypal.

Ik zal het volgend jaar weer gewoon proberen met een gekoppelde bankrekening.

Geplaatst

wij betalen al jaren zonder creditcard via paypal aan groundspeak.

Gewoon je bankrekening aan paypal koppelen en je kunt gewoon betalen.

Je kunt dan alleen niet jaarlijks automatisch verlengen.

Bij mij wordt het jaarlijks wél automatisch verlengd.

• 10 months later...
Geplaatst

Het is gewoon mogelijk om Paypal te openen ZONDER credit card.

Je koppelt er al het ware een rekening nummer aan vast.

In mijn geval werkt het zo dat je een account aanmaakt en je maakt dan handmatig (via ideal bv) geld over naar jou Paypal rekening.

Dus het wordt niet rechtstreeks van je bankrekening afgehaald zoals creditcard of ideal.

Een soort tussen stap dus.

Je maakt dus geld over naar een rekening(account) die aan jouw Paypal account gekoppeld is.

Uiteraard kan je dan wel maximaal besteden wat je er zelf opgezet hebt.

De 1ste x is wat omslachtig omdat er wat over en weer gestuurd moet worden om alles te verifiëren.

Maar de keren daarna kan je gewoon aanvullen met ideal.

Het werkt prima.

Het is gewoon zo dat Paypal je bijna automatisch naar creditcard gedoe loost, maar gewoon even goed lezen.

Geplaatst

De eerste keer heb ik het via de geocacheshop gedaan en de verlenging ging wel met paypap gekoppeld aan een bankrekening, dus zonder credit kaart kan je wel verlengen.

Geplaatst

In mijn geval werkt het zo dat je een account aanmaakt en je maakt dan handmatig (via ideal bv) geld over naar jou Paypal rekening.

Ook dat is niet nodig. Als je een gekoppelde bankrekening hebt en je saldo op je PayPal-rekening is 0, dan gaat het gewoon rechtstreeks van je bankrekening af (d.w.z. PayPal haalt het van je bankrekening af en de ontvanger wordt van je PayPal-rekening betaald en krijgt dus niet jouw gewone bankrekeningnummer te weten).

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...