pyne Geplaatst 14 februari 2004 Geplaatst 14 februari 2004 Als eerste wil ik mijn complimenten geven aan iedereen die zich een heleboel hoofdbrekers op de hals heeft gehaald om div caches tot stand te brengen. Als tweede wil ik niemand voor het hoofd stoten met dit draadje. Leuk om Keske's eerste twee zinnen opnieuw te bekijken, na drie pagina's vingertje wijzen te hebben doorgelezen.
andemo Geplaatst 14 februari 2004 Geplaatst 14 februari 2004 . Er is een cache die je alleen met een helicopter kan bereiken. Er ligt een cache in de alpen die je alleen kan bereiken als je Alpinist bent. Voor ieder wat wils toch??? O,ja?? Ruik ik hier weer een event. Waar is die cache met een helikopter???
andemo Geplaatst 14 februari 2004 Geplaatst 14 februari 2004 Maar nog steeds geen moeilijke berekeningen. Mijn dochter, die je echt niet kunt beschuldigen van grote gaven op rekengebied, rekende het daarna bijna uit haar hoofd achteloos uit. Potverdorie, wordt alweer mijn vermeende anti-kwaliteit op het gebied van wiskunde aangehaald door mensen die er verstand van denken te hebben. Nou, wat je vader ook van je zegt, als beginnende cacher los jij de moeilijkste caches op. Petje af Wat miju betreft heb je voor wiskunde B ook een negen
thex Geplaatst 14 februari 2004 Geplaatst 14 februari 2004 Zelf heb ik inmiddels alle caches in bedoelde driehoek afgelopen, maar plaats er wel enkele kantekeningen bij. Sommige caches hebben niet zoveel meer met geocachen te maken. Verder resulteert nieuwe caches wel in een behoorlijke hoeveelheid stress, welke inmiddels door diversen gevoeld wordt. De ontmaagdingstrijd in deze driehoek is erg groot (in alle vriendschap overigens), en er komen iedere week nieuwe caches uit. Aan de ene kant iets om uitermate trots op te zijn, maar als er doelstellingen leven in de trand van: 'ik wil ze allemaal, en liefst zo snel mogelijk' (ik maak me er aan in het bijzonder schuldig aan), dan is het wellicht een ongezonde bezigheid. Er komt namelijk geen eind aan. En er is buiten de driehoek ook nog een geocache-leven. OK: voor iedereen is er een level, hoewel beetje onduidelijk. Leuk om er eens midden in de nacht uit te gaan, maar het is maar voor een beperkt groepje. Wie van verre komt, ziet een stuk minder aantrekkelijk gebeuren dan diegene die er 's-nachts nog eens uit kunnen tegen lage kosten (ondanks enkele services, wat een uitermate goede zaak is). Ik stel concreet voor om de boel niet teveel op te drijven, en ons voornamelijk te richten naar fantasievolle caches welke door de meeste gesnopen kunnen worden. Fantasievol hoeft niet alleen bij de loper te zitten, maar ook bij de maker !
Lex en Leo-team Geplaatst 14 februari 2004 Geplaatst 14 februari 2004 Verder zeg je dat mijn caches bijna allemaal wel HEEL moeilijk zijn. Voor mij het bewijs dat je de rest niet echt hebt geprobeerd. De FiGiLiLi's kun je zo pakken, b.v. Kijk nog even terug in dit draadje voor een overzicht van al mijn caches. Euh, dat zeg ik dus niet. Ik zeg dat ik ze heel moeilijk vind, niet dat ze heel moeilijk zijn. En daarnaast heb ik ook gezegd dat ik nog nooit een cache van jou heb geprobeerd (en dat ligt niet aan jou), in de zin van dat ik naar Delft ben geweest om een cache te doen. Ik ken ze wel allemaal en ben vast van plan binnen niet al te lange tijd naar Delft te gaan, al was het alleen maar voor die FiGli ofzoiets serie. Wat ik persoonlijk een erg leuke vind is Taalvouten, ik heb alle fouten denk ik, moet alleen nog bepalen in welke categorie ze horen, waarschijnlijk een moeilijke voor beta's. En ach zo hebben we allemaal onze voorkeuren en willen we allemaal het liefst een cache die het best bij je past. Maar Willii, hoe sta je er tegenover als aan jou hulp gevraagd wordt bij een cache, bijvoorbeeld een opweghelpertje? Ik zou namelijk wel graag willen leren hoe je 'ingewikkelde' caches moet oplossen. Alexander
boudewijn99nl Geplaatst 14 februari 2004 Geplaatst 14 februari 2004 In het algemeen: 1. Het simpele feit dat er een cache ligt, betekent niet dat je de cache ook MOET gaan zoeken. Is het een rot cache? Geef het dan een laag cijfer op .nu! 2. Zijn er te weinig caches die jij leuk vindt? Leg er dan zelf een paar neer! Wellicht volgen er dan meer. Idem voor te weinig caches bij je in de buurt.
Wilxlii Carrotte Geplaatst 14 februari 2004 Geplaatst 14 februari 2004 Verder zeg je dat mijn caches bijna allemaal wel HEEL moeilijk zijn. Voor mij het bewijs dat je de rest niet echt hebt geprobeerd. De FiGiLiLi's kun je zo pakken, b.v. Kijk nog even terug in dit draadje voor een overzicht van al mijn caches. Euh, dat zeg ik dus niet. Ik zeg dat ik ze heel moeilijk vind, niet dat ze heel moeilijk zijn. En daarnaast heb ik ook gezegd dat ik nog nooit een cache van jou heb geprobeerd (en dat ligt niet aan jou), in de zin van dat ik naar Delft ben geweest om een cache te doen. Ik ken ze wel allemaal en ben vast van plan binnen niet al te lange tijd naar Delft te gaan, al was het alleen maar voor die FiGli ofzoiets serie. Wat ik persoonlijk een erg leuke vind is Taalvouten, ik heb alle fouten denk ik, moet alleen nog bepalen in welke categorie ze horen, waarschijnlijk een moeilijke voor beta's. En ach zo hebben we allemaal onze voorkeuren en willen we allemaal het liefst een cache die het best bij je past. Maar Willii, hoe sta je er tegenover als aan jou hulp gevraagd wordt bij een cache, bijvoorbeeld een opweghelpertje? Ik zou namelijk wel graag willen leren hoe je 'ingewikkelde' caches moet oplossen. Alexander Ik wil je (en ook anderen) zeker helpen om mijn 'ingewikkelde' caches te kraken, maar niet op het forum, lijkt me. Dus wie hulp wil, stuur een mailtje naar me: info@williii.nl en we zullen zien wat mogelijk is. Een stukje terug in dit draadje heb ik een sluier opgelicht van V. Bij Banjer viel toen een kwartje. Blijkbaar heeft ie niet al zijn kleingeld omgeruild in Euro's een paar jaar geleden
Lex en Leo-team Geplaatst 14 februari 2004 Geplaatst 14 februari 2004 [Alexander Ik wil je (en ook anderen) zeker helpen om mijn 'ingewikkelde' caches te kraken, maar niet op het forum, lijkt me. Dus wie hulp wil, stuur een mailtje naar me: info@williii.nl en we zullen zien wat mogelijk is. Een stukje terug in dit draadje heb ik een sluier opgelicht van V. Bij Banjer viel toen een kwartje. Blijkbaar heeft ie niet al zijn kleingeld omgeruild in Euro's een paar jaar geleden Nee niet via het forum Het zou wel fijn zijn die hulp, zal er ook gebruik van maken als ik er met eentje concreet aan de slag ga. Alvast bedankt, Alex
kapper Geplaatst 14 februari 2004 Geplaatst 14 februari 2004 Alexander Dus wie hulp wil, stuur een mailtje naar me: info@williii.nl en we zullen zien wat mogelijk is. Dat doet me nou plezier om van Williii te vernemen. Enige tijd geleden werd ik namelijk na een dergelijk verzoek door hem nog stevig het bos ingestuurd. (letterlijk, maar vooral figuurlijk).
kluts Geplaatst 14 februari 2004 Geplaatst 14 februari 2004 Hoewel we wel meerdere traditionele caches hebben gedaan, ligt onze voorkeur toch nog steed bij de iets moeilijkere multi en dan met name die in het bos!!! Helaas zijn die er niet heel veel bij ons in de buurt.... Ik weet het, kunnen we ook zelf iets aan doen, het zit in de planning.
Lady Cachetta Geplaatst 14 februari 2004 Geplaatst 14 februari 2004 Na zorgvuldige analyse van alle berichten in dit draadje heb ik de fout (bug) ontdekt waarom alle caches van Williii moeilijker lijken dan te verwachten is, aan de hand van het aantal sterren waarmee ze vermeld worden op de geocaching.com-site. Puur uit gewoonte heeft Williii zonder nadenken de wortel getrokken! Dus 2 sterren op de geocaching.com-site zijn eigenlijk 4 sterren! En 3 sterren zijn dus eigenlijk 9! Hieruit komt de volgende conclusie: Bij een cache van Williii Carrotte eerst het kwadraat van het aantal sterren nemen om de werkelijke moeilijkheidsgraad te bepalen.
Lady Cachetta Geplaatst 14 februari 2004 Geplaatst 14 februari 2004 Nou, wat je vader ook van je zegt, als beginnende cacher los jij de moeilijkste caches op. Petje af Wat miju betreft heb je voor wiskunde B ook een negen Andemo!
Biertjuh Geplaatst 14 februari 2004 Geplaatst 14 februari 2004 Nou, wat je vader ook van je zegt, als beginnende cacher los jij de moeilijkste caches op. Petje af Wat miju betreft heb je voor wiskunde B ook een negen Andemo! Kan dit verplaatst worden naar Geocaching Forum ->GEOCACHING ->Geodating Ruud
Heirbaut Hunters Geplaatst 14 februari 2004 Geplaatst 14 februari 2004 Ik kan je overigens zo de mening van Kruimel geven:Die heeft ie niet, want ten noorden van Amersfoort liggen geen moeilijke caches De mijne is niet zoooooo moeilijk, maar volgens mij heb je die nog niet gedaan. Ik hoor het wel wanneer je in de buurt bent.
Wilxlii Carrotte Geplaatst 14 februari 2004 Geplaatst 14 februari 2004 Ik kan je overigens zo de mening van Kruimel geven:Die heeft ie niet, want ten noorden van Amersfoort liggen geen moeilijke caches De mijne is niet zoooooo moeilijk, maar volgens mij heb je die nog niet gedaan. Ik hoor het wel wanneer je in de buurt bent. Inderdaad nog niet gedaan. Maar dat komt zeker nog. Overigens heb ik in België een cache gedaan volgens hetzelfde systeem (kasteel d'Ursel). Daar was ik overigens te lui om naar het derde punt te gaan. Met 2 punten lukte het ook al. Bij jou ook?
Aanbevolen berichten