Spring naar bijdragen

Log Of Geen Log?


b@dger

Aanbevolen berichten

Ik check heel soms als ik bijna zeker weet dat de log niet echt is. Tot op heden klopte dat.

Voortuincache doe ik nooit een check op.

 

Als je al smokkelt door een voortuincache te scoren die je niet hebt ben je echt ver van het padje af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Lekker gemakkelijk Blutch, zo dicht bij huis.

Nee, dan deze: http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=9d1612d6-2e2b-466a-947b-9de3636511f1

 

Ook leuk

Waarom krijg geen antwoord na een meeeltje ??

Zit maar te wachten en te wachten.

zo te lezen heb ik dit topic weer aardig open gegooid . ik heb de beste man cq vrouw toch maar een mail gestuurd met de vraag of hij of zij een verklaring kan geven waarom de log naam niet in het log boek terug te vinden is . na twee dagen nog geen antwoord gekregen wacht nog een dag of tien ,hoor ik dan nog niets dan verwijder ik de log .

ps ik vond het idee van blutch wel aardig met die code die je moet vermelden

 

 

Toch maar weer uit de prullenbak gehaald en naar grondspreek gestuurd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Korp Oraal Blutch,

 

je bent net lid geworden en toch reeds zeer bekend met de forumleden. Ook reeds twee founds, baretje af!

 

O ja, nog even een vraag. Geocachers gebruiken een schuilnaam als Geocacher.

Een extra schuilnaam met slechts de bedoeling vanuit een schuttersputje het forum te ontregelen is niet gepast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O dus niet leuk ?

 

Maar je wilt toch niet zeggen dat odlaniger jouw naam is??

En tja lees wat logjes hier en je kent bijna.iedereen want het zijn altijd de zelfde mensen hier

bewerkt door Blutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Korp Oraal Blutch,

 

je bent net lid geworden en toch reeds zeer bekend met de forumleden. Ook reeds twee founds, baretje af!

 

O ja, nog even een vraag. Geocachers gebruiken een schuilnaam als Geocacher.

Een extra schuilnaam met slechts de bedoeling vanuit een schuttersputje het forum te ontregelen is niet gepast.

Alleen blutch is genoeg hoor die ander opmerking vind ik niet zo leuk . bewerkt door Blutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blutch, goed lezen wat ik schrijf. Zowel op .com als op .nl heet ik Odlaniger. Ik doe niet aan bogus-logs, want als geocacher ben ik uiterst serieus met de onlosmakelijke pret.

 

Wanneer ik een draadje zou willen ontregelen, dan weten de vaste bezoekers inmiddels wie ik ben. Ik heb een reputatie, jij moet je nog waarmaken als lamballer.

 

En zoals de-fam zegt, je schiet je op een Vlinder. Losse flodders met een windbuks, een korporaal onwaardig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een dubbele account komt vaker voor, Blutch lijkt mij, zo uit het niets op Vlindertje gemunt te hebben. Vreemd.

 

Blutch, goed lezen wat ik schrijf. Zowel op .com als op .nl heet ik Odlaniger. Ik doe niet aan bogus-logs, want als geocacher ben ik uiterst serieus met de onlosmakelijke pret.

 

Wanneer ik een draadje zou willen ontregelen, dan weten de vaste bezoekers inmiddels wie ik ben. Ik heb een reputatie, jij moet je nog waarmaken als lamballer.

 

En zoals de-fam zegt, je schiet je op een Vlinder. Losse flodders met een windbuks, een korporaal onwaardig.

 

Beste fam.

 

Ik ken vlindertje niet.

ik heb haar/hem nog nooit gezien of gesproken.

ik heb het niet op haar/hem gemunt eerder anders om.

ik had een idee over het vals loggen te ver komen.

door een code in een cache te plaatsen die je echt moet vinden.

Dit idee werd meteen afgekraakt door haar/hem.

toen heb ik hem laten zien dat dus heel makkelijk is nu zonder de code een cache van haar te loggen (maar dat bleek niet van hem te zijn)

Na wat te hebben gegoogld kwam ik op een site waar hij de beste cacher van nl,eu,wereld is en zo vond ik een cache die wel van hem/haar is.

Ik begreep meteen dat vlindertje dus geowolf is. 1 + 1 = 2

Waar ik meteen op het punt komt van odlaniger ik begreep niet helemaal wat je bedoelde met schuilnaam.

odlaniger is dus geen schuilnaam maar je echte ?? sorry maar daar begin ik niet aan en zo vele met mij .

en wat je bedoeld met .com en .nl begrijp ik niet helemaal volgens mij maar ik kan mij vergissen zijn dat 2 verschillende site's

En odlaniger tja en soms heel soms moeten mensen gewoon de volgende dag naar hun werk en kunnen ze niet tot 01:28 verstoppertje spelen op een schip maar gaan gewoon op tijd naar bed..

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Blutch,

je zegt dat je kunt valsspelen omdat je iedere willekeurige cache kunt loggen.

Dat is geen valsspelen, omdat je niet meedoet aan een spel met anderen.

Je cachet voor jezelf, en als jij maar raak wilt loggen, dan ben jij de enige voor wie dat interessant is.

 

Voor de co is het natuurlijk wel vervelend. Want die moet steeds jouw logs verwijderen.

 

Als ik even aanneem dat jouw plan bedoelt is om de co deze ergernis te besparen, dan is dat een aardige poging.

In de praktijk zal het niet werken, omdat de codes al gauw via internet uitgewisseld worden.

Er is dan een betere optie, bijvoorbeeld het systeem dat munzee gebruikt. Naast dat je een code scant, moet je gps ook binnen een zekere afstand van de cache zijn. Dat is een dubbele controle.

Ik geloof dat de behoefte aan een oplossing voor dit probleem overigens niet groot is.

 

Over .com en .nl: dit zijn inderdaad twee verschillende sites (geocaching.com en geocaching.nl)

De meeste forumgebruikers hier gebruiken dezelfde nickname op beide sites. Er is geen Blutch op geocaching.com

Wel een "team blutch". Ben jij dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dat ben ik niet : team blutch.

Ik vind jouw idee nog beter maar kan dat met een gps ?

Volgens mij kan dit niet .

En dan wat is nou eigenlijk valsspelen ?

Als je een multi wilt loggen (in het veld dus) zal je hem toch ook moeten lopen wil je hem vinden .

Via internet kan je zoeken wat je wilt maar de eind stage vind je volgens mij nergens op internet.

Of vergis ik mij ?

En dus is zo'n code toch wel een goed idee zo krijg je een beter beeld als een cache er echt ligt of niet .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dat ben ik niet : team blutch.

Ik vind jouw idee nog beter maar kan dat met een gps ?

Volgens mij kan dit niet .

En dan wat is nou eigenlijk valsspelen ?

Als je een multi wilt loggen (in het veld dus) zal je hem toch ook moeten lopen wil je hem vinden .

Via internet kan je zoeken wat je wilt maar de eind stage vind je volgens mij nergens op internet.

Of vergis ik mij ?

En dus is zo'n code toch wel een goed idee zo krijg je een beter beeld als een cache er echt ligt of niet .

Met een gps kan het inderdaad niet, met een smartphone wel.

 

En je kunt inderdaad de coördinaten van de eindstash van veel mysteries en multi's op internet vinden.

Of via goede connecties. Dat zal met codes ook gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...