Spring naar bijdragen

Q En Q Trekken De Stekker Eruit.


q en q

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Kan ik nu de conclusie trekken dat puntjesjagers zich niet meer misdragen dan andere geocachers. De voorbeelden blijven namelijk weg.

 

Voor je er weer op los gaat interpreteren: ik ben geen puntjesjager. Voel me ook niet aangesproken. Vroeger was ik wel een puntjesjager, maar er zijn geen bossen rond zoetermeer, dus ook geen kans op misdragingen. Zelf kom ik niet meer meters van het pad af overdag dan jij. En wat betreft dat logo in mijn handtekening: met amper 10 founds per jaar kan ik me niet bij de toppers rekenen he.

 

We nemen hier afscheid van een van de mooiste geocaches en nachtnaches die er zijn. Dat is de tragiek van dit draadje. Niet dat eeuwige gezeur over lui die er niet zijn.

bewerkt door thex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

.... Ik kwam vroeger ook 's-nachts in de bossen, en toen bestond geocachen helemaal niet eens.

 

Off-topic; eh.. wat..eh... bij nader inzien, nee, ik vraag het toch maar niet :lol:

 

Maar weer ontopic, de jagers in kwestie kunnen in ieder geval weer vreedzaam beestjes afknallen zonder voor de voeten te worden gelopen door enge geocachers. Zijn ze vast blij mee. :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De CO helemaal de schuld geven is mss wat overdreven. Ik weet niet per wanneer toestemming verplicht was, maar ik heb in nederland ook wel eens mensen gevraagd bij wie ik moest zijn om toestemming te vragen voor een cache, waarbij ik als antwoord kreeg dat ze het niet zouden weten omdat ze de cache hebben gelegd op een moment dat toestemming nog niet verplicht was... ik weet even niet per wanneer dit is ingegaan, maar misschien was het op het moment van plaatsing ook niet van toepassing voor deze cache. Desondanks heb ik wel een hoop verhalen gehoord en stond hij ook op mijn verlanglijstje... :crybaby:

 

Nou cache ik pas sinds july 2001, maar ook toen was er al toestemming van de grondeigenaar verplicht.

Echter de reviewers zaten nog "gewoon" in Seattle :lol: [mijn eerste cache is gereviewd door Jeremy Irisch zelf].

Wij interpreteerden de regels op zo'n manier dat overheidsgrond vrij was om caches op te plaatsen.

Pas nadat het cachen een grote vlucht ging nemen en eigenaren van grond waarop caches verstopt werden aan de bel trokken bij Groudspeak is er een NL-reviewer [Hawkeyes] gekomen.

 

De regels in Duitsland zijn niet vrijer dan in NL of waar ook ter wereld, er is namelijk maar een stel regels, die van Groundspeak. [als we tenminste over geocaching.com spreken]

Dat reviewers in verschillende landen en waarschijnlijk ook onderling deze regels anders intrepreteren is natuurlijk evident

 

 

 

Zonnig spoor

 

Zuurtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan ik nu de conclusie trekken dat puntjesjagers zich niet meer misdragen dan andere geocachers. De voorbeelden blijven namelijk weg.

 

Voor je er weer op los gaat interpreteren: ik ben geen puntjesjager. Voel me ook niet aangesproken. Vroeger was ik wel een puntjesjager, maar er zijn geen bossen rond zoetermeer, dus ook geen kans op misdragingen. Zelf kom ik niet meer meters van het pad af overdag dan jij. En wat betreft dat logo in mijn handtekening: met amper 10 founds per jaar kan ik me niet bij de toppers rekenen he.

 

We nemen hier afscheid van een van de mooiste geocaches en nachtnaches die er zijn. Dat is de tragiek van dit draadje. Niet dat eeuwige gezeur over lui die er niet zijn.

 

 

Ik kan best voorbeelden geven, maar de mensen in kwestie weten zelf wel wie ik bedoel, ik ga me niet tot hun niveau verlagen door ook de namen nog eens hier rond te roepen, als je echt wil kan ik ook zonder namen te noemen wel eea via de mail aangeven. Ze zijn er echt wel, ook in een ander draadje is er al melding gemaakt van grote, mooie caches die ook uit de lucht gehaald zijn omdat er mensen geen respect op konden brengen voor andersmans werk.

 

Voorlopig doen wij ons best om te genieten van de caches die er wel liggen en je bent bij deze van harte uitgenodigd om een keer mee te lopen hoor B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...