Spring naar bijdragen

Afdrukken Van Cachebeschrijving


Peetee

Aanbevolen berichten

Gistermiddag heb ik deze cache gelopen. Ter plekke zag ik dat van de Additional Waypoints de waypoints 1 tm 5 op de cachebeschrijving (no logs) niet waren afgedrukt. Ik heb het net nog eens getest, en weer hetzelfde probleem. Als ik op het afdrukvoorbeeld kijk, dan staan ze er wel bij. Maar op de afdruk zelf dus niet.

Gelukkig kon ik de cache wel lopen omdat ik Geocaching Live bij me had, en zo de cachebeschrijving op mijn Nokia kon nalezen.

 

Maar hebben meer cachers hier last van?

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Moet je eens proberen stevig stappen uit te draaien :crybaby:

 

Gisteren op het werk geprobeert op 3 verschillende computers ging niet.

Ergens in de comp. zit een verkeerde instelling want hier thuis ging het gewoon goed .

 

Maar vraag me niet welke instelling .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het eerste berichtje staat dat de 5 waypoints wel op het Afdrukvoorbeeld staan, maar dat is niet het geval zie ik nu.:no:

 

Plaatje.jpg

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

IIk had vorige week hetzelfde. Een stuk of 5 caches uitgeprint en bij twee daarvan ontbrak het laatste stukje.

Alle wp's stonden er wel goed op maar de eind berekening niet.

Ook ik kon hem gelukkig wel afmaken met mijn i phone.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt gelijk. Ik heb het net eens in firefox getest ipv IE8, en daarin gaat het goed. Blijkbaar is het inderdaad een browser kwestie. Bedankt voor de tip!B)

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En als je geen Firefox gebruikt, dan kan je toch copieëren en plakken in een Word document?

Doe ik toch al vaak om allerlei "ballast" niet mee af te drukken.

 

Maar wel vreemd, heb overigens in het algemeen het idee dat Firefox minder problemen geeft dat IE.

Of onder Firefox is meer mogelijk, denk aan de Vote Rating en andere add on's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bn daar ook al tegenaan gelopen en heb dat opgelost door in het printerprogramma met "Passend maken" te rommelen

Zo is er inderdaad vaak wel e.e.a. op te lossen. Maar het blijft vervelend dat je daar zelf om moet denken.

 

Ik heb nu IE9 RC op mijn pc geinstalleerd staan, maar daarin gaat het niks beter als in IE8. Misschien nog wel minder goed.:cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik selecteer de tekst op de webpagina, kopieer het en plak het dan in Word. Dan strip ik alle tekst en plaatjes die overbodig zijn en druk dan af. Dit is altijd goed gegaan. Als ik direct afdruk vanaf de webpagina dan gebeuren er vaak onvoorspelbare dingen, dus dat doe ik niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het probleem gemeld bij .com, en kreeg zojuist deze reactie:

 

Status update An idea you follow has been updated:

 

1votes under review +1 votes

Part of printed cachedescription(no logs) missing: http://members.home....ugt/Plaatje.jpg

 

(No Status) → Under Review

Thank you for reporting this. It seems to work properly in Firefox but not IE for me. I've added the issue to our internal queue for review. (26440)

 

 

Moun10Bike Admin, Geocaching

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...