Spring naar bijdragen

Welk Apparaat?


bas & noortje

Aanbevolen berichten

Hallo,

voor mijn werk zit ik vaak in het buitenland (ik vaar nl op de wilde vaart, betekend dat je nooit weet waar je uitkomt). Nu wil ik graag als ik de tijd heb daar cachen. Aan boord heb ik geen internet, alleen email. Wat zou de eenvoudigste oplossing zijn om lokaal even snel een cache mee te pikken? Meestal heb ik maar weinig tijd. Heb geen ervaringen met de iphone oid, cache zelf met een dakota. Heeft iemand een idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dit wordt lastig, omdat je niet weet waar je heengaat is het vinden van locale caches lastig

Internet cafe in de stad waar ja aanmeert proberen. De meest voor de hand liggende optie

Voor de rest zou ik zo geen oplossing vinden

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm ja, zijn vrij veel havensteden... heeft iemand ervaring met een iphone oid in het buitenland?

Als je regelmatig in dezelfde landen komt kun je op een Iphone of een Android het proggie kopen van gc.com en dan van het land waar je bent een telefoonkaart kopen zodat je daarop je querries kunt binnenhalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, heb je ook het probleem, altijd andere havens... nu geeft dat niet zo heel erg, gaat me alleen om of het werken zou, dus ergens aankomen, caches ophalen met je iphone oid en dan cachen? :huh:

 

Ja, werkt. Mits je het proggie van gc.com aanschaft op je iPhone. Ik heb hem op mijn touch en dat werkt perfect.

Je moet wel op je gps alle coordinaten met de hand invoeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, heb je ook het probleem, altijd andere havens... nu geeft dat niet zo heel erg, gaat me alleen om of het werken zou, dus ergens aankomen, caches ophalen met je iphone oid en dan cachen? :huh:

 

 

Hoeft geen iphone te zijn. Met android wil het ook. Er zijn ook gratis apps.

 

En enkel met de iphone cachen, ik meen te begrijpen dat dat niet echt zo een succes is? Veel afwijking en zo?

 

De afwijking valt wel mee, al is het vaak net wat minder goed dat een "echte" GPSr. Een groter probleem is dat de batterij zo gauw leeg is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...