A'Tuin Geplaatst 20 februari 2011 Geplaatst 20 februari 2011 Een serie nieuwe caches in Zoetermeer. Altijd leuk. WAT? In parkeergarages? Ik kan mijn weerzin bijna niet onderdrukken. Maar ieder zijn meug. Succes ook allemaal. Ik cache liever in de natuur.
fastfolkert Geplaatst 20 februari 2011 Geplaatst 20 februari 2011 lekkere ontvangst ook, zo onder een paar meter beton
parreg Geplaatst 20 februari 2011 Geplaatst 20 februari 2011 "Iemand verstopt op een bijzondere plaats ... " Volgens mij kan een parkeerplaats bijzonder .. urban zijn. Ieder zijn ding toch? Ik ben blij dat er verschillende smaken zijn .. anders stonden we nu met zijn allen in .. een parkeerplaats?
Team Vaesje Geplaatst 20 februari 2011 Geplaatst 20 februari 2011 (bewerkt) Het kan ook heel origineel verstopt zijn. Je weet pas hoe de cache is als je het gevonden hebt Je kan pas over een cache oordelen als je het zelf gevonden hebt 20 februari 2011 bewerkt door Team Vaesje
lingbeek Geplaatst 20 februari 2011 Geplaatst 20 februari 2011 En meerdere verdiepingen voegt ook een dimensie toe. Ik heb eens een cache gevonden in een parkeergarage waarvan het trappenhuis een soort kunstwerk was.
barny Geplaatst 20 februari 2011 Geplaatst 20 februari 2011 @Team Vaesje:als je de wervelende logs leest over de prachtige verbergmethode hoef je niet de cache gevonden te hebben om enig idee te hebben hier zal wel geen film op u tube gezet worden Barny
Twentse Mug Geplaatst 20 februari 2011 Geplaatst 20 februari 2011 Niks mis mee. Ik heb in het verleden leuke caches gevonden in parkeergarages.
fastfolkert Geplaatst 20 februari 2011 Geplaatst 20 februari 2011 Klopt, ieder zijn meug maar wij cachen bij voorkeur zo ver mogelijk weg van de "bewoonde" wereld, en daar vind je in de regel geen parkeergarages Ben trouwens wel benieuwd hoe de legger de toestemming heeft geregeld
Team Vaesje Geplaatst 20 februari 2011 Geplaatst 20 februari 2011 @Team Vaesje:als je de wervelende logs leest over de prachtige verbergmethode hoef je niet de cache gevonden te hebben om enig idee te hebben hier zal wel geen film op u tube gezet worden Barny Daar heb je wel gelijk in Iemand moet de eerste zijn met vinden.
Appie uit Delft Geplaatst 21 februari 2011 Geplaatst 21 februari 2011 Wij hebben deze ook geprobeerd te doen. Wij zijn gestopt, veel te gevaarlijk, ons inziens. Je weet niet waar je moet zoeken en welke etage enz. Jammer maar het is niet anders. Groetjes van AppieEnJoke, uit Delft.
Ellino Geplaatst 21 februari 2011 Geplaatst 21 februari 2011 Op zich vond ik "Highlander" (GC19J13) wel grappig.
Team Ondergronds Geplaatst 11 augustus 2011 Geplaatst 11 augustus 2011 (bewerkt) hoe gaat dit weg? dit is fout! Goede eerste post trouwens 11 augustus 2011 bewerkt door Lamstraal
De Oliva's Geplaatst 11 augustus 2011 Geplaatst 11 augustus 2011 (bewerkt) Caches genoeg in parkeergarages, wel lastig open te krijgen. uit: autoradio,navigatiesysteem in: x Needs maintenance, want logboek ontbreekt. 11 augustus 2011 bewerkt door De Oliva's
Aanbevolen berichten