Spring naar bijdragen

Bescherming voor scherm.


Stapper

Aanbevolen berichten

Ik heb een Magellan Sportrak GPS.

Op het scherm zitten nu allemaal kleine krasjes.

Om dit in het vervolg te voorkomen plak over je scherm een screenprotector te koop in de meeste winkels waar ze ook PPC's verkopen of via internet. Ze zijn wel gemaakt voor PPC's maar met enig knipwerk zijn ze ook mooi te gebruiken voor het schermpje van een GPS. Vooral voor die die geen gehard scherm hebben.

 

Kijk maar eens op onderstaande link

 

www.freescreenprotectors.com

 

Secosi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

He te gek zeg

Ik was net op zoek naar iets om het schermpje te beschermen. Nu weet ik dus wat ik kan gebruiken. Ik zat al te denken aan doorschijnende hoesjes en zo, maar dit is een stuk makkelijker en mooier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...
Ik heb een Magellan Sportrak GPS.

Op het scherm zitten nu allemaal kleine krasjes.

Om dit in het vervolg te voorkomen plak over je scherm een screenprotector te koop in de meeste winkels waar ze ook PPC's verkopen of via internet. Ze zijn wel gemaakt voor PPC's maar met enig knipwerk zijn ze ook mooi te gebruiken voor het schermpje van een GPS. Vooral voor die die geen gehard scherm hebben.

 

Kijk maar eens op onderstaande link

 

www.freescreenprotectors.com

 

Secosi

 

Ik heb drie dagen geleden screenprotectors besteld :dribble: . Heb ze vanmorgen in de bus gehad en eentje op mijn GarminMap 60 CSx geplakt. Het is even een secuur werkje maar hij zit erop en ik moet zeggen dat het maatwerk is :thumbup: . Hier heb ik ze besteld. Kosten: 5 stuks voor 5,70 euri inclusief verzenkosten. Ze hebben een groot assortiment ;).

 

Snif en Snuitje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb drie dagen geleden screenprotectors besteld ;) . Heb ze vanmorgen in de bus gehad en eentje op mijn GarminMap 60 CSx geplakt. Het is even een secuur werkje maar hij zit erop en ik moet zeggen dat het maatwerk is :clap: .
Heb je de HighTec of de ClearTec variant? Is het scherm nog goed leesbaar?

Ik heb een GPS60 (lekker basaal :( ), en ik wil het scherm ook gaan beschermen, maar ik heb ook verhalen gelezen dat de leesbaarheid van de schermpjes drastisch afneemt als zo'n bescherm-folie gebruikt wordt. Ik ben dus heel benieuwd naar jouw ervaringen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb drie dagen geleden screenprotectors besteld :) . Heb ze vanmorgen in de bus gehad en eentje op mijn GarminMap 60 CSx geplakt. Het is even een secuur werkje maar hij zit erop en ik moet zeggen dat het maatwerk is :yes: .

Heb je de HighTec of de ClearTec variant? Is het scherm nog goed leesbaar?

Ik heb een GPS60 (lekker basaal :D ), en ik wil het scherm ook gaan beschermen, maar ik heb ook verhalen gelezen dat de leesbaarheid van de schermpjes drastisch afneemt als zo'n bescherm-folie gebruikt wordt. Ik ben dus heel benieuwd naar jouw ervaringen!

Ik heb de ClearTec variant en ben erg tevreden met de helderheid :) . Er is nagenoeg geen verschil met de leesbaarheid. De folie is ook mooi op maat. Het is een goede koop ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb drie dagen geleden screenprotectors besteld :yes: . Heb ze vanmorgen in de bus gehad en eentje op mijn GarminMap 60 CSx geplakt. Het is even een secuur werkje maar hij zit erop en ik moet zeggen dat het maatwerk is ;) .

Heb je de HighTec of de ClearTec variant? Is het scherm nog goed leesbaar?

Ik heb een GPS60 (lekker basaal :) ), en ik wil het scherm ook gaan beschermen, maar ik heb ook verhalen gelezen dat de leesbaarheid van de schermpjes drastisch afneemt als zo'n bescherm-folie gebruikt wordt. Ik ben dus heel benieuwd naar jouw ervaringen!

 

Ikzelf was helaas te laat met het beschermen van m'n GPS60, had hem in m'n zak gedaan waar blijkbaar iets hards inzat, het scherm zat onder de krasjes en op een bepaald punt nam het zelf het zicht op het pijltje weg,

 

Met Diplex is het scherm weer leesbaar gemaakt, is een soort polijstpasta,

 

Het schermpje is niet echt hard te noemen lijkt me?

Grtx,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de ClearTec variant en ben erg tevreden met de helderheid ;) . Er is nagenoeg geen verschil met de leesbaarheid. De folie is ook mooi op maat. Het is een goede koop :yes:

Ik heb gisteren ook de ClearTec folie binnen gekregen. Beetje prutsen om het netjes op mijn GPS60 geplakt te krijgen, maar als het eenmaal zit, dan is het echt perfect! Het scherm blijft goed leesbaar.

Ik ben benieuwd hoe lang we met 1 zo'n folietje gaan doen, maar daar gaan we vanzelf achter komen. Volgens de leverancier "meerdere weken bij normaal gebruik", maar wat "normaal" is weet ik niet. Scheelt allicht dat de GPS60 geen aanraakscherm heeft, denk ik dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Ik heb een Magellan Sportrak GPS.

Op het scherm zitten nu allemaal kleine krasjes.

Om dit in het vervolg te voorkomen plak over je scherm een screenprotector te koop in de meeste winkels waar ze ook PPC's verkopen of via internet. Ze zijn wel gemaakt voor PPC's maar met enig knipwerk zijn ze ook mooi te gebruiken voor het schermpje van een GPS. Vooral voor die die geen gehard scherm hebben.

 

Kijk maar eens op onderstaande link

 

www.freescreenprotectors.com

 

Secosi

 

Ik heb drie dagen geleden screenprotectors besteld :dribble: . Heb ze vanmorgen in de bus gehad en eentje op mijn GarminMap 60 CSx geplakt. Het is even een secuur werkje maar hij zit erop en ik moet zeggen dat het maatwerk is :thumbup: . Hier heb ik ze besteld. Kosten: 5 stuks voor 5,70 euri inclusief verzenkosten. Ze hebben een groot assortiment :beerchug:.

 

Snif en Snuitje

 

Ik heb bij de duraces-shop screenprotectors voor de Magellan expl 210 gekocht, maar deze passen dus niet precies! Voordat je begint met plakken moet je eerst alle vier kanten bijknippen.

bewerkt door Stokstaartje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf een "invisible shield" voor mijn GPS en digitale camera gekocht. Die firma maakt reclame op geocaching.com (linksonder in beeld). Hoewel de folie niet echt onzichtbaar is, merk ik normaal gesproken niet dat het erop zit. En dat spul is echt ongelofelijk sterk. Je krijgt er dan ook levenslange garantie op. Bij mijn digitale camera heb ik het spul getest door er met een sleutel overheen te krassen. Resultaat: niks, nada, noppes te zien. Natuurlijk heb ik niet heel veel kracht gezet (durfde ik niet), maar dat het spul uitstekend beschermt tegen losse voorwerpen in dezelfde broek/jaszak was me wel duidelijk. En voor de prijs vond ik het een prima deal: $10 per shield, inclusief verzending naar NL. En als je deze link gebruikt krijg je nog 20% korting. Ik vond het in ieder geval geen geld voor deze kwaliteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een Magellan Sportrak GPS.

Op het scherm zitten nu allemaal kleine krasjes.

Om dit in het vervolg te voorkomen plak over je scherm een screenprotector te koop in de meeste winkels waar ze ook PPC's verkopen of via internet. Ze zijn wel gemaakt voor PPC's maar met enig knipwerk zijn ze ook mooi te gebruiken voor het schermpje van een GPS. Vooral voor die die geen gehard scherm hebben.

 

Kijk maar eens op onderstaande link

 

www.freescreenprotectors.com

 

Secosi

 

Ik heb drie dagen geleden screenprotectors besteld :dribble: . Heb ze vanmorgen in de bus gehad en eentje op mijn GarminMap 60 CSx geplakt. Het is even een secuur werkje maar hij zit erop en ik moet zeggen dat het maatwerk is :dribble: . Hier heb ik ze besteld. Kosten: 5 stuks voor 5,70 euri inclusief verzenkosten. Ze hebben een groot assortiment :thumbup:.

 

Snif en Snuitje

 

Ik heb bij de duraces-shop screenprotectors voor de Magellan expl 210 gekocht, maar deze passen dus niet precies! Voordat je begint met plakken moet je eerst alle vier kanten bijknippen.

 

Na contact met Durasec geven ze toe dat ze een fout hebben gemaakt. Als ik de juiste afmetingen geef, sturen ze me de nieuwe "films" toe. Tot zover een prima organisatie dus.

bewerkt door Stokstaartje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Ik heb drie dagen geleden screenprotectors besteld :dribble: . Heb ze vanmorgen in de bus gehad en eentje op mijn GarminMap 60 CSx geplakt. Het is even een secuur werkje maar hij zit erop en ik moet zeggen dat het maatwerk is :thumbup: . Hier heb ik ze besteld. Kosten: 5 stuks voor 5,70 euri inclusief verzenkosten. Ze hebben een groot assortiment :) .

 

Snif en Snuitje

 

welke heb je dan ?

want tenzij het anders heet zie ik geen 60 (csx of wat dan ook) staan.

 

o sorry ik keek ff niet goed zie ik nu.

:blush:

bewerkt door ikke
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 months later...

Ik heb zelf een "invisible shield" voor mijn GPS en digitale camera gekocht. Die firma maakt reclame op geocaching.com (linksonder in beeld). Hoewel de folie niet echt onzichtbaar is, merk ik normaal gesproken niet dat het erop zit. En dat spul is echt ongelofelijk sterk. Je krijgt er dan ook levenslange garantie op. Bij mijn digitale camera heb ik het spul getest door er met een sleutel overheen te krassen. Resultaat: niks, nada, noppes te zien. Natuurlijk heb ik niet heel veel kracht gezet (durfde ik niet), maar dat het spul uitstekend beschermt tegen losse voorwerpen in dezelfde broek/jaszak was me wel duidelijk. En voor de prijs vond ik het een prima deal: $10 per shield, inclusief verzending naar NL. En als je deze link gebruikt krijg je nog 20% korting. Ik vond het in ieder geval geen geld voor deze kwaliteit.

 

Is dit gemakkelijk aan te brengen en er ook gemakkelijk weer af te krijgen? Het zit er toch niet opgelijmd? :cry:

groet, Herman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...