Kopfdorf-Rangers Geplaatst 10 februari 2011 Share Geplaatst 10 februari 2011 Hoi Hoi Weet iemand hoe je een woordzoeker puzzel goed op de cache page krijgt? Ik wil er een maken maar dan moet hij wel netjes onder elkaar komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wad-Seekers Geplaatst 10 februari 2011 Share Geplaatst 10 februari 2011 Ik zou er een jpg afbeelding van maken. En die op de pagina plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 10 februari 2011 Share Geplaatst 10 februari 2011 Een afbeelding lijkt me ook de veiligste methode. Een html tabel is ook een optie, maar dat is wel wat meer werk denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
masterchef Geplaatst 10 februari 2011 Share Geplaatst 10 februari 2011 Hier de puzzel maken; http://puzzlemaker.discoveryeducation.com/WordSearchWithMessageSetupForm.asp Masterchef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
technetium Geplaatst 10 februari 2011 Share Geplaatst 10 februari 2011 Een html tabel is ook een optie, maar dat is wel wat meer werk denk ik. Voor de legger misschien, maar voor de zoeker is een JPEG weer meer werk: die moet ik eerst door een OCR programma halen, voordat ik hem in http://toni.technetium.be/source/wordsearch.php plak. Kort antwoord: Niet (Woordzoekers zijn saai, saai = wat je door een computer kunt laten doen) Tc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Knight of Ni Geplaatst 10 februari 2011 Share Geplaatst 10 februari 2011 HTML tabellen kunnen problemen op kleine (smartphone-)schermen opleveren. Als de tabel breder is dan het scherm, kan hij wel eens heel vervelend afgebroken worden, wat je puzzel gelijk wat extra sterren in moeilijkheid meegeeft. Het handigst in om de tabel op te maken in Excel en dan een schermafdruk te maken en die als afbeelding op te slaan. Vergeet overigens niet om je tabel in Excel op te slaan, mocht je ooit nog een aanpassing moeten doen, dan hoef je je werk niet opnieuw te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 11 februari 2011 Share Geplaatst 11 februari 2011 Kort antwoord: Niet (Woordzoekers zijn saai, saai = wat je door een computer kunt laten doen) Tc Niet alleen saai, maar soms zijn er van die grote woordzoekers en da's niet fijn in het koude seizoen als je die buiten moet oplossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden